_Manne_ Postat 31 juli 2012 Författare Postat 31 juli 2012 En "ögonsten" i karetDen har valt o stanna på den stenen dom kom med verkar det som.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Fiffe Postat 31 juli 2012 Postat 31 juli 2012 Läckert! Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2 Citera
Laggeman Postat 31 juli 2012 Postat 31 juli 2012 Hur har det gått med de andra två du hade, en röd och en grön? Citera
Hanssanden Postat 31 juli 2012 Postat 31 juli 2012 Jätte fin anemon Manne 😜Mvh Hans Sandén i Braås.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 31 juli 2012 Författare Postat 31 juli 2012 Hur har det gått med de andra två du hade, en röd och en grön?Krympte bort.. Eller så kramade clownen ihjäl den..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 31 juli 2012 Författare Postat 31 juli 2012 Läckert! Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2Tackar Fredde!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 31 juli 2012 Postat 31 juli 2012 Synd på de små, de var riktigt fina de också. Citera
_Manne_ Postat 31 juli 2012 Författare Postat 31 juli 2012 Jätte fin anemon Manne 😜Mvh Hans Sandén i Braås.Sent from my iPhone using TapatalkTackar hans! Du får titta ner när du går chansen!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 3 augusti 2012 Författare Postat 3 augusti 2012 Riktigt snygg anemon, Manne! Tackar Madde ! Hoppas verkligen den ska trivas..Med vänlig hälsning, Manne Citera
_Manne_ Postat 3 augusti 2012 Författare Postat 3 augusti 2012 Senaste:Nu har anemonen vandrat o sitter under min "balkong" dvs ytavriningen.. Den pumpar upp sig fint när ljuset går igång , så den får gärna bo där..Var hos en saltkompis här i stan igår och fick med mig hem en euphyllia som han hade hämtat åt mig samt en skivsten med randiga discosoma skivor.. Euphyllian ska kapas till lite så den passar bättre då det var en större "fragg" med ett antal döda huvuden , så den ska bara finklipptas lite i kanterna så den passar in bättre.. Med vänlig hälsning, Manne Citera
_Manne_ Postat 3 augusti 2012 Författare Postat 3 augusti 2012 Ganska cool placering..Från sidanFront bildMed vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 3 augusti 2012 Författare Postat 3 augusti 2012 Lite bilder på några nya skivor o en euphylliaLite solsken på skivorna gör dom mer bruna än röda.. Men det får man tåla..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Hanssanden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Som vanligt WOW😜Mvh Hans Sandén i Braås.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Snygg anemon. Tycker faktiskt att den placeringen vad rätt bra. Det är ju inte i vägen för något annat. Får hoppas den stannar där och inte vandrar ner i avrinningen./André Citera
Colan Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Var glad du att den inte kliver in längt bak i karet så du har svårt att ens få sen den - Min ena är på fotvandring och har satt sig absolut på sämsta stället i karet, ska iväg på semsester och hade svårt att ens försöka mata den nu sista dagarna innan jag sticker. Btw. Är inte lite avis på din röda . Citera
_Manne_ Postat 4 augusti 2012 Författare Postat 4 augusti 2012 Som vanligt WOWMvh Hans Sandén i Braås.Sent from my iPhone using TapatalkTackar hans! Hoppas nu du blir av med dina alger.Med vänlig hälsning, Manne Citera
_Manne_ Postat 4 augusti 2012 Författare Postat 4 augusti 2012 Riktigt härlig anemon!Visst är den det! Det är sällan man får chansen så det var bara o betala o se glad ut..Med vänlig hälsning, Manne Citera
_Manne_ Postat 4 augusti 2012 Författare Postat 4 augusti 2012 Snygg anemon. Tycker faktiskt att den placeringen vad rätt bra. Det är ju inte i vägen för något annat. Får hoppas den stannar där och inte vandrar ner i avrinningen./AndréGillar också platsen men den verkar verkligen få sträcka på sig för att nå ljuset när det kommer på.Med vänlig hälsning, Manne Citera
_Manne_ Postat 4 augusti 2012 Författare Postat 4 augusti 2012 Var glad du att den inte kliver in längt bak i karet så du har svårt att ens få sen den - Min ena är på fotvandring och har satt sig absolut på sämsta stället i karet, ska iväg på semsester och hade svårt att ens försöka mata den nu sista dagarna innan jag sticker. Btw. Är inte lite avis på din röda .Så länge den trivs o man ändå kan se den ska jag inte klaga, har en önskan att den ska klara sig fint o dela sig när den känner för det. Vad matar du dina med ? Antar att den mår bättre av att få mat då o då.. Min vanliga clown hona har nu flyttat in i den så den hålls fri från andra besökare nu.Med vänlig hälsning, Manne Citera
_Manne_ Postat 7 augusti 2012 Författare Postat 7 augusti 2012 Dagens anemon bildHärligt läcker anemon, relativt stor, den är inte fullt utslagen på bilden, men är på väg att trivas verkar det som.. Lite sol ljuse på den gör att det gröna blir lite tråkfärgat.. Men det tål den.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
freddi36 Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Härlig vinröd färg på den! En från BioTed? Citera
_Manne_ Postat 7 augusti 2012 Författare Postat 7 augusti 2012 Härlig vinröd färg på den! En från BioTed?Stämmer bra! Den är riktigt nice när man ser den live.. Sen gör storleken sitt med.Med vänlig hälsning, Manne Citera
Laggeman Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Jag får nog plocka med mig en hem nästa gång jag är hos dig, det ser ut som att de inte trivs så bra ihop. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.