_Manne_ Postat 8 januari 2012 Författare Dela Postat 8 januari 2012 Låter som en trevligt resa med mycket nytt. Ska blir skoj och se bilder. Då vill du kanske inte ha fler Scutus unguis från mig? /AndréJodå.. Insåg inte alls att det var sådana du hade! Tar dom mer än gärna! Skulle det funka med ett besök senare ikväll Andy ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 8 januari 2012 Författare Dela Postat 8 januari 2012 Hehe disco-korall Ni från söder får förvarna när ni skall uppåt landet, då 90% av korallerna som säljs här verkar vara från skåne hahaKorallerna har en tendens att fraggas o delas vidare.. Bara kul som jag ser det..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 8 januari 2012 Dela Postat 8 januari 2012 Jodå.. Insåg inte alls att det var sådana du hade! Tar dom mer än gärna! Skulle det funka med ett besök senare ikväll Andy ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkOkej! Ja de fungerar hur bra som helst. Släng iväg ett mess när du ska köra så får du adressen. /André Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 8 januari 2012 Författare Dela Postat 8 januari 2012 Okej! Ja de fungerar hur bra som helst. Släng iväg ett mess när du ska köra så får du adressen. /AndréHärligt! Är ju på tiden att man gör ett besök.. Efter 19....Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kulin Postat 8 januari 2012 Dela Postat 8 januari 2012 Dumt formulerat, mena att nästan alla som säljer koraller bor i skåne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 8 januari 2012 Författare Dela Postat 8 januari 2012 Dumt formulerat, mena att nästan alla som säljer koraller bor i skåne Nae.. Absolut inte... Dom är bara mer energiska..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JohanP Postat 8 januari 2012 Dela Postat 8 januari 2012 Härliga inköp Manne. Gott när det blir lite jackpot och man får med sig det man så gärna vill. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 9 januari 2012 Författare Dela Postat 9 januari 2012 Härliga inköp Manne. Gott när det blir lite jackpot och man får med sig det man så gärna vill.Jo det var gott i hitta tillbaka lite nu med kuben, men det tog hårt i lädret så nu får ett lugn infinna sig ett tag.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 9 januari 2012 Författare Dela Postat 9 januari 2012 Senaste:Cyanon får nya fästen i karet.. Men kan ändå ge karet ett stort leènde då jag idag fick se mina fem anthias gå upp o tugga i sig lite mysis när jag matade efter jobbet.. Hök anthiasen såg jag inte men är övertygad att den rockar runt bland grottorna i karet.Ska om någon dag byta fosfat media, så det blir lite nytt o fräscht.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 9 januari 2012 Författare Dela Postat 9 januari 2012 Sambon tog ett par bilder..en bild på en av dom nya Eremiterna.. , sen Potterin , några av anthiasen , sist filfisken.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Min inermis ser jag lite var dag, men i början kunde det gå dagar innan den visa sig, väldigt kul fisk när den syns Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 9 januari 2012 Författare Dela Postat 9 januari 2012 Min inermis ser jag lite var dag, men i början kunde det gå dagar innan den visa sig, väldigt kul fisk när den syns Ok.. Tror att den finns därinne, tyvärr fanns det bara En i butiken annars hade det funnits iaf en till minst.Absolut en liten rolig fisk.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Senaste:Cyanon får nya fästen i karet.. Men kan ändå ge karet ett stort leènde då jag idag fick se mina fem anthias gå upp o tugga i sig lite mysis när jag matade efter jobbet.. Hök anthiasen såg jag inte men är övertygad att den rockar runt bland grottorna i karet.Ska om någon dag byta fosfat media, så det blir lite nytt o fräscht.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkDär föll en sten från bröstet - va kul ManneMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 10 januari 2012 Författare Dela Postat 10 januari 2012 Där föll en sten från bröstet - va kul ManneMVH LasseAbsolut! Känns bra.. Nu får den nya "belastningen" gå ett tag så dom känner sig som hemma innan det händer något mer direkt.. Dom ska få "feta" till sig lite så man ser att alla kommer igång ordentligt.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Trevligt att det funkar med de ya fiskarna. Eremiten hade ju snygga sockor på sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 10 januari 2012 Författare Dela Postat 10 januari 2012 Trevligt att det funkar med de ya fiskarna. Eremiten hade ju snygga sockor på sig. Japp, tyckte han var ganska cool, så en fick följa med hem.. Lasse lovade att han skulle göra nytta o vara snäll :)Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Jag har sammanlagt tio som knatar omkring i två kar. Har inte märkt något negativt och snygga är dom.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 10 januari 2012 Författare Dela Postat 10 januari 2012 Jag har sammanlagt tio som knatar omkring i två kar. Har inte märkt något negativt och snygga är dom.MVH LasseJag fegade ju med en av varje.. Men håller med att den större "platta" eremiten har coola sockar!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Snyggt Manne.Se bara till så att inte dina eremiter blir turbosnäckdödare. Hade några blåbenta som dödade 6 turbosar innan jag kom på dom:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 10 januari 2012 Författare Dela Postat 10 januari 2012 Snyggt Manne.Se bara till så att inte dina eremiter blir turbosnäckdödare. Hade några blåbenta som dödade 6 turbosar innan jag kom på dom:)Har en sådan faktiskt.. O bara två turbos modell större.. Dom andra har kommit i vägen..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 14 januari 2012 Författare Dela Postat 14 januari 2012 Senaste:Städat ur skummaren o bytat media i fosfatfiltert idag.. Startat upp osmosen , ska ganska snart gör att VB till på 50 liter o suga ut så mycket cyano som möjligt.. Så man får rätsida på karet igen.. Efter lite nergång i samband med att jag hade lite mycket o göra med mitt andra kar..Var till butiken o plockade hem lite frysmat o ny hink salt... Blev en Rea Sea hink denna gång...En grej till.. Fick se min Inermis anthias i karet idag vid matning.. Mycket roligt.. Alla anthiasen lever då..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 14 januari 2012 Dela Postat 14 januari 2012 Kul att den lille gynnaren lever iaf. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 15 januari 2012 Författare Dela Postat 15 januari 2012 Kul att den lille gynnaren lever iaf. Absolut.. Trevlig liten invånare.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 15 januari 2012 Författare Dela Postat 15 januari 2012 Senaste:Krigat hårt mot cyanon idag..Slamsugit 50 liter vatten o försökt få så mycket skit med mig som möjligt... Min nyköpta "svarta" snäcka har hoppat till nästa liv. Räkorna mumsar på den iaf.. Ett kortlivat köp tyvärr.Fyllt på med lite ny sand också, så gobysen har lite o göra igen..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 januari 2012 Författare Dela Postat 22 januari 2012 Senaste:Kvällens nöje är blanda balling igen.. Alltid lika kul..eller inte..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.