Benighted Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Man får en större PM-box (300 istället för 100meddelanden) och så får man ladda upp lite större bilder (i filstorlek) och så får man ju känna att man bidrar till att föra saltvattensguiden framåt ... Det man kan hoppas är att fler kommer uppleva att det är värt det när vi nu under året förmodligen ska uppgradera hårdvaran så att saker ska gå snabbare och smidigare. Alla medlemmar i föreningen verkligen vill driva sidan till att bli ännu bättre, och det med input av er forummedlemmar (betalande eller icke betalande), och när det arbetet börjar ta fart så tror jag inte att det blir svårt att nå upp till Wikings mål om 150 betalande medlemmar, vår önskan är ju att sidan ska vara så bra att alla verkligen vill betala för att hjälpa med de löpande kostnaderna och vidareutvecklingen av detta forum... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 7 januari 2012 Dela Postat 7 januari 2012 om där e 94 betalande.. så är där 95 nu Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 17 januari 2012 Dela Postat 17 januari 2012 När ungefär ser den som har hand om det att betalningen är genomförd? Vill öka min inkorg lite. drygt att behöva sitta o fin radera! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 4 februari 2012 Dela Postat 4 februari 2012 Vi tackar martin84, Andy88, chelmon, Benighted, 1538Moss, StefanP, Hector, kexxet, Stoffeswe och MrRhames som tecknat och förlängt ett års stödmedlemskap.Tack till alla som bidrar för att hålla igång saltvattensguiden! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 4 februari 2012 Dela Postat 4 februari 2012 Naturligtvis så tackar vi även Dodge och Majki01 som också tecknat och förlängt ett års stödmedlemskap, många tack:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
slino Postat 4 februari 2012 Dela Postat 4 februari 2012 PayPal knappen verkar inte funka riktigt, finns det nån email adress man kan betala mot Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 4 februari 2012 Dela Postat 4 februari 2012 PayPal knappen verkar inte funka riktigt, finns det nån email adress man kan betala motAj det var inte bra. Vi får be någon Tekniker titta på detta.Det går också bra att överföra till det bankgirot du hittar på denna sidan: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/content.php?132-Betalande-medlem Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hirez Postat 4 februari 2012 Dela Postat 4 februari 2012 Det har jag gjort i veckan, ser fram emot att stödja många år framöver ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 4 februari 2012 Dela Postat 4 februari 2012 Självklart så tackar vi även Zeup som också tecknat ett års stödmedlemskap. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Bankade in en hundring på PayPal,För mig funkade knappen kalas, dock gillar jag inte hur sidan man betalar ifrån ser ut.Texten är näst intill i samma färg som bakgrunden.Fler med det problemet?EDIT: Verkar som det blir såhär när man klickar på länken i första inlägget i denna tråd.Går man via menyerna blir det rätt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
slino Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Paypal funkade från den "blåa sidan" i inlägget ovan. Men jag var lite för snabb så jag glömde skriva mitt användarnamn här..Nån kanske kan koppla ihop mig med 100:- från rasmus@levinracing.seTack Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Paypal funkade från den "blåa sidan" i inlägget ovan. Men jag var lite för snabb så jag glömde skriva mitt användarnamn här..Nån kanske kan koppla ihop mig med 100:- från rasmus@levinracing.seTackDet stämmer att både DaTrucka's och Slino's betalningar via Paypal fungerat utmärkt och vi tackar för att ni väljer att stödja Saltvattensguiden.Våra tekniker felsöker de problem som rapporterats. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Ska fungera med sidan nu, så det är bara bidra på friskt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Paypal funktionen fungerar bra, ett stort tack till våra Tekniker!Ett stort tack till Eldy som kände sig manad att testa funktionen och förlänga ytterligare 1 år. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 11 februari 2012 Dela Postat 11 februari 2012 Ett stort tack till Hirez, Roger.S, Reuben och Ballsam som tecknat och förlängt ett års stödmedlemskap. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 18 februari 2012 Dela Postat 18 februari 2012 Ett stort tack till Ayedna, Anolis och Ted64 som tecknat och förlängt ett års stödmedlemskap. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 18 februari 2012 Dela Postat 18 februari 2012 hur många är vi? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 18 februari 2012 Dela Postat 18 februari 2012 Tyvärr så har vi tappat ca 15 personer i december och januari. Nu i februari så är det 16 stycken som som ännu inte valt att förnya. I skrivande stund så har vi 96 medlemmar som valt att betala allt från 100 upp till flera hundra kronor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
daniel_i_malmö Postat 21 februari 2012 Dela Postat 21 februari 2012 Precis som slino här ovanför var jag för snabb på paypalsidan och klickade på pay now utan att fylla i användarnamn. Men betalningen från paypal at daniellindstrom.net kommer alltså från mig.Som flitig ebay-paypalanvändare är jag inte van att behöva fylla i extra uppgifter när jag betalar, utan klickade vidare utan att läsa instruktionerna. Går det inte att göra den rutan tvingande så slipper ni sådant här extrajobb? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 21 februari 2012 Dela Postat 21 februari 2012 Precis som slino här ovanför var jag för snabb på paypalsidan och klickade på pay now utan att fylla i användarnamn. Men betalningen från paypal at daniellindstrom.net kommer alltså från mig.Som flitig ebay-paypalanvändare är jag inte van att behöva fylla i extra uppgifter när jag betalar, utan klickade vidare utan att läsa instruktionerna. Går det inte att göra den rutan tvingande så slipper ni sådant här extrajobb?Vi kan se att en betalning via Paypal kommit från dig. Vi tackar också för att du väljer att Stödja Saltvattensguiden:)Skall be våra tekniker titta på ditt önskemål. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 25 februari 2012 Dela Postat 25 februari 2012 Ett stort tack till Pelena, Hanssanden, Morot och Evillennart som tecknat och förlängt ett års stödmedlemskap. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Ett stort tack till Kulin, Maglofster och Claes_A som tecknat och förlängt ett års stödmedlemskap. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Hur många (eller med andra ord - skall man skriva snyltare igen )MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 110 personer totalt har stödmedlems-status (egentligen är vi 111 (jag har inte statusen fast jag stöttat, av vissa speciella omständigheter )). Sen vet jag inte om Wiking håller med om att det är så många som betalat, men det är vad systemet rapporterar i.a.f. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Är det 110 nu så skriver vi väl sny........ då MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.