wrang Postat 29 november 2010 Författare Dela Postat 29 november 2010 Oppz sorry. Lägger in en audiswap på filmen å inte ljudet från porlandet i sumpen (pga lite vatten å ingen osmospåfyllning)Så sant de får vara kvar där de är och fyller på med nytt senare. tyckte det var lite kul med denna DIY mediareaktor/ 1:a kammare i sumpen för biopellets. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 1 december 2010 Författare Dela Postat 1 december 2010 Tomt men ändå snyggt tycker jag Sent from my iPhone 3gs using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomas E Postat 1 december 2010 Dela Postat 1 december 2010 Jättesnyggt. Det kliar i fingrarna, man vill bygga nytt själv. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Claes_A Postat 1 december 2010 Dela Postat 1 december 2010 Tomt men ändå snyggt tycker jag Nästan synd att förstöra det med ovårdade djur... Så vad är planen? Vad ska sitta på stenen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 1 december 2010 Författare Dela Postat 1 december 2010 Jättesnyggt. Det kliar i fingrarna, man vill bygga nytt själv.Tack så jätte mycket kul att du gillar det!!Nästan synd att förstöra det med ovårdade djur... Så vad är planen? Vad ska sitta på stenen?Haha precis dessa skitiga djur som bara skitar ner...Nja jag vet ej blir att jag köper sånt jag verkligen gillar å just nu står en helliofungia på önskelistan och fina knappar men även eventuellt en solkorall där under i "skuggan" men det får jag ändå ha lite fundersamhet på. Sent from my iPhone 3gs using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltishenke Postat 1 december 2010 Dela Postat 1 december 2010 Ser ju bra ut Wrangen ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 3 december 2010 Författare Dela Postat 3 december 2010 Tack. Funderar varför skummaren inte skummar. (acuacare 700a)För rent vatten eller nått fel på skummaren?Ny träutströmmareLuftpump mk 2Sent from my iPhone 3gs using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltishenke Postat 3 december 2010 Dela Postat 3 december 2010 Inget skit i burken än den kommer att skumma när du får lite belastning Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 8 december 2010 Författare Dela Postat 8 december 2010 Är ingen mätar kille men dagens resultat blev okSent from my iPhone 3gs using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JohanP Postat 8 december 2010 Dela Postat 8 december 2010 Vad är det för mätutrustning/programvara som ger så flashiga redovisningar?Snyggt kar med goa framtidsideér Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 8 december 2010 Författare Dela Postat 8 december 2010 Vad är det för mätutrustning/programvara som ger så flashiga redovisningar?Snyggt kar med goa framtidsideér Hejsan och tackar!!Det är ett App till min Iphone som heter Reef Aquarium som man matar in sina värden. Istället för att skriva ner dessa i forumet så tog jag en skärmdump och infogade i inlägget Ja jag hoppas kunna komma ner till ciklidhuset idag å införskaffa lite djur men men jag får se om man hinner....Gillar min LS iallafall som börjar "röra" sig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 8 december 2010 Författare Dela Postat 8 december 2010 Vecka 2 Sent from my iPhone 3gs using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 8 december 2010 Dela Postat 8 december 2010 Cool app, men vad kan det vara som gör att man får "Caution" på Fosfat med 0.0 ? det finns fler decimaler? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 8 december 2010 Författare Dela Postat 8 december 2010 Cool app, men vad kan det vara som gör att man får "Caution" på Fosfat med 0.0 ? det finns fler decimaler?Nej tyvärr denna app e sådär bra men kul ändå. Får samma fel som du med fosfatenFick med mig 1.2kg ls till och en jordgubbsfisk och 4st sandsniglar från ciklidhuset Sent from my iPhone 3gs using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
milk Postat 9 december 2010 Dela Postat 9 december 2010 Ska bli kul att följa ditt projekt christian :-)alltid kul att se hur andra göra med sina kuber.vad planerar du att ha för invånare? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltishenke Postat 9 december 2010 Dela Postat 9 december 2010 Bilder på nyfövärven ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 9 december 2010 Författare Dela Postat 9 december 2010 Sniglarna är i sanden å jordgubbsfisken (Purple Dottyback - Pseudochromis porphyreus) är skygg fortfarande men du kan få en bild på 1.2kg LS jag köpte Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 9 december 2010 Författare Dela Postat 9 december 2010 (ändrat) Sandsnigel som sniglat fel upp på rutanDenna LS var helt ren/färsk då jag fick hem den å på 2 veckor har allt detta "ludd" kommit framSäga vad man vill om Giesemann men service har dom iallafall. Har letat efter deras aluminium list som heter Giesemann Stratos Frame Profile men har hittat på nätet men vill liksom inte köpa grisen isäcken typ fiskbil/glassbils köp, Hata dessa marknader då jag vill se eller klämma på det innan man köper nått. Ställde frågan nu till Giesemann om man kunde få en bit hemskickad, visst så nu får jag en ram hemskickad för att senare bestämma sig om man skall ha detta eller inte.Gillar visserligen rena akvarium som jag har idag men tror att ramen är snygg på... Betreff: AW: AW: Giesemann Stratos Frame Profile Dear Mr. Wrang, thank you for asking for the STRATOS profile - we´ll send you a small piece of the profile during the next days by mail as a sample. While ordering the frame please give them the outside measurements of your tank. best regards, Lutz Heiwolt ___________________________ Giesemann Aquaristic GmbH Ändrat 9 december 2010 av wrang glömde en sak... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kimett Postat 9 december 2010 Dela Postat 9 december 2010 Klockrent när tillverkarna hjälper till :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltishenke Postat 9 december 2010 Dela Postat 9 december 2010 Dom har grym service inga problem med dom alls ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stefan molin Postat 12 december 2010 Dela Postat 12 december 2010 Hej Wrang , trevligt att träffas , vad blev det för något ? mvh stefan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 12 december 2010 Författare Dela Postat 12 december 2010 Hej Wrang , trevligt att träffas , vad blev det för något ? mvh stefanJa riktigt kul att träffas Stefan!!!Samma som jag sa och du sa detta är väll Inge snabbköp eller nån skitig glassbils försäljning 2 ocelaris3 eremiter1 sten med knappar1 anemon1 nån mjukkoralLotsvägen 3-5, 441 50 Alingsås, SverigeSent from my iPhone 3gs using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stefan molin Postat 12 december 2010 Dela Postat 12 december 2010 Hej ,är den verkligen saltvatten säker den bruna , mvh stefan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 12 december 2010 Författare Dela Postat 12 december 2010 Hej ,är den verkligen saltvatten säker den bruna , mvh stefanJapp special leverans från Hemsjö med Cites och riktiga transportpapper å tullavgift så inga hemligheter här. Rent svensktmjöl i påsen å alla papper på bordet som de ska vara hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 12 december 2010 Dela Postat 12 december 2010 läcker anomon du fått tag i. ser ut som en BTA.. Du kanske skrivit det innan, men vad har du för tankar om inriktning på det här karet? /Samuel (ps; funkar skummaren?) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.