Gå till innehåll

Lasses Percula 120


Lasse

Rekommenderade inlägg

Ca 4 månader - tog 3 månader innan jag såg den överhuvudtaget. Jag har troligtvis två dessutom - har satt i en till för jag trodde den förste var död. Efter ca 3 minuter blev det ett helsikes rallarslagsmål och det visade sig att den "gamla" visst fanns kvar.....

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lasse, dina bilder i inlägg 182 är verkligen mumma för ögonen. Karet fullkomligen sprudlar av liv och färger, mycket inspirerande. Du verkar också ha en mångfald av olika kalkalger vilket jag är mycket svag för. Mina kalkalger slutade växa när jag gick över till LED för 1,5 år sedan och jag saknar dem verkligen. Riktigt härligt kar du har.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lasse, dina bilder i inlägg 182 är verkligen mumma för ögonen. Karet fullkomligen sprudlar av liv och färger, mycket inspirerande. Du verkar också ha en mångfald av olika kalkalger vilket jag är mycket svag för. Mina kalkalger slutade växa när jag gick över till LED för 1,5 år sedan och jag saknar dem verkligen. Riktigt härligt kar du har.

Du får ta dig ner till Götet nu när det börjar bli gott väder för friskiskörning och komma ut och titta på det i verkligheten.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det får du göra. Som det ser ut nu kommer jag att jobba i Skaraborg under sommaren, närmare sagt i en tidigare grusgrop inte så långt från Skara. Det är alltså inte uteslutet med ett besök från mig :)

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lasse du är 64 bast, så det är dags för dig att lägga ner detta med jobb. Själv fyller jag 58 senare i år och just nu överväger jag att dra mig tillbaka från arbetslivet efter 44 år, det skall f a n jobba tills man stupar på sin post. Jag misstänker att du precis som jag började arbeta långt innan du var torr bakom öronen:)

Grustag utanför Skara, det låter suspekt, nu blir jag nyfiken (Råda?)! Självklart tittar du förbi om tillfälle ges och behöver du något flakväxande så är det ju just det som jag har att bjuda på.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Riktigt snygga anemoner. Blir sugen varje gång jag ser en anemon men sen börjar varningsklockorna ringa, "gör nu igen förhastat". Hur pass försiktig ska man vara vid inköp av anemon, är några av dem mer stationära än andra? Anemonsäkra pumpar ett måste för att sova lugnt under semestern?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...