alexochingencarina Postat 2 februari 2015 Författare Postat 2 februari 2015 Flytten avklarad utan ett enda dödsfall. Hittills ändå. Returröret läckte och lite annat skit, annars funkar allt fint.Blir zeovit i burken framöver, har endel annat att ta tag i, så om cirkus två månader drar jag igång kc zeovit.Nya bilder:) Citera
odel68 Postat 2 februari 2015 Postat 2 februari 2015 Härligt att flytten gick bra Alex snygga bilder som bara den mvh Ola. . Citera
blackizzz Postat 2 februari 2015 Postat 2 februari 2015 Kul att du också skall köra Zeovit! Blir bara fler och fler Citera
epoxy Postat 3 februari 2015 Postat 3 februari 2015 Ska bli kul att följa en riktig KZ zeoburk! Citera
Vidofner Postat 3 februari 2015 Postat 3 februari 2015 Skönt att flytten gått bra och som vanligt kanonfina bilder! Citera
alexochingencarina Postat 3 februari 2015 Författare Postat 3 februari 2015 Kul att du också skall köra Zeovit! Blir bara fler och fler Ska bli kul att följa en riktig KZ zeoburk! Har tänkt på det länge så det ska bli riktigt kul att prova. Blir basic grejerna till en början, sen får vi se om man blir helt såld och målar hela lägenheten blå=) Citera
alexochingencarina Postat 4 februari 2015 Författare Postat 4 februari 2015 Vore kul att få till något i den här stilen=)http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?t=2430595 Citera
blackizzz Postat 4 februari 2015 Postat 4 februari 2015 Vore kul att få till något i den här stilen=)http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?t=2430595Helt fantastiska färger och bilder där! Zeovit tenderar ju att vara en "hit or miss" metod. I många fall fungerar det grymt bra, andra inte alls vi får hoppas att våra kar blir av den tidigare varianten Citera
alexochingencarina Postat 5 februari 2015 Författare Postat 5 februari 2015 Två koraller som legat i en tunna utan ljus i fem dar utan värme (glömde ju sätta i kontakten till doppvärmaren). Citera
Strikt Postat 5 februari 2015 Postat 5 februari 2015 Alex, du kanske borde ha alla dina koraller i en mörk och kall tunna, ser ju fantastiska ut!!! Testa att skippa cirkulation också!!! Citera
blackizzz Postat 6 februari 2015 Postat 6 februari 2015 Många av de här bilderna skulle du säkert kunna sälja, helt fantastiskt! Citera
ormet Postat 6 februari 2015 Postat 6 februari 2015 Supersnyggt. Får kanske anlita dig för att göra en SVG korallkalender Citera
LN21 Postat 6 februari 2015 Postat 6 februari 2015 Helt otroliga bilder. Dom har något drömskt i sig, nästan magiska. Citera
alexochingencarina Postat 7 februari 2015 Författare Postat 7 februari 2015 Många av de här bilderna skulle du säkert kunna sälja, helt fantastiskt! Tack! Kul att du gillar dom=)Supersnyggt. Får kanske anlita dig för att göra en SVG korallkalender Jag är på=)Helt otroliga bilder. Dom har något drömskt i sig, nästan magiska.Otroligt kul att höra. Citera
alexochingencarina Postat 7 februari 2015 Författare Postat 7 februari 2015 Lördagsbild: Fire & ice:) Citera
irwin_fletch Postat 7 februari 2015 Postat 7 februari 2015 Finner inte ord. HELT otroligt grym bild! Citera
bjomat Postat 9 februari 2015 Postat 9 februari 2015 Haha - Den var riktigt bra!Otroligt vad du kan med kameran och Lightroom! Citera
PatrikD Postat 9 februari 2015 Postat 9 februari 2015 Är detta bilder tagna med blixt uppfrån? Isåfall är det är svart bakgrund? Har för mig att jag såg din setup tidigare i tråden.Jag gillar allt med den där fiskbilden:) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.