blackizzz Postat 30 juli 2014 Postat 30 juli 2014 Kommer att bli ruggigt bra det här! Trots motgångar så lyckas du bra applåder! Citera
alexochingencarina Postat 30 juli 2014 Författare Postat 30 juli 2014 Lutar åt Aqua Science rör i ramperna. Ati finns inte i sthlm vad jag kan hitta men vad jag läst mej till så verkar det inte vara några fel på dom rören. Lite dyrare bara. Ska ta mej an fraggdelen i veckan så jag slipper fraggar i visningdelen. Har fordarande inte fått igång doseringspumpen så den har tagit all kvällstid denna vecka. Hoppas på någon trevlig fragg från wc i kväll också=) Citera
alexochingencarina Postat 30 juli 2014 Författare Postat 30 juli 2014 En bild om dagen kanske? Citera
alexochingencarina Postat 31 juli 2014 Författare Postat 31 juli 2014 Kör en omvänd!Så här såg den ut innan AEFW....och såhär ser den ut nu Citera
odel68 Postat 31 juli 2014 Postat 31 juli 2014 Va tråkigt så fin den var innan Med vänlig hälsning Ola.. Citera
Strikt Postat 31 juli 2014 Postat 31 juli 2014 Kör en omvänd!Så här såg den ut innan AEFW....och såhär ser den ut nuTrist Citera
alexochingencarina Postat 1 augusti 2014 Författare Postat 1 augusti 2014 Va tråkigt så fin den var innan Med vänlig hälsning Ola..Trist Inte alls. Den lever ju:ler: Så snart är den fin igen(hoppas jag). Citera
Strikt Postat 1 augusti 2014 Postat 1 augusti 2014 Inte alls. Den lever ju:ler: Så snart är den fin igen(hoppas jag).Trist ...........färg skulle det vara Citera
alexochingencarina Postat 3 augusti 2014 Författare Postat 3 augusti 2014 Köpte två Synchiropus ocellatus för en vecka sedan. Dom äter fint och verkar må bra. Men den ena jagar den andra då och då. Verkar inte vara jätte aggressiv men lite små elak. Är detta ett normalt beteende eller kan det vara två hannar eller två honor? Det händer bara då och då så det verkar inte som att någon blir stressad eller tar skada.Vore kul om någon vet hur dom fungerar! Citera
Andreas N Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 Försök se om den ena har en större ryggfena. Hanens ryggfena börjar med ett 2cm lånt "ben" medans honan har ett mörkt parti framtill med en jämn kam upptill. De kan slåss brutalt om du inte fått ett par och leder ofta att den ena dör.Håller tumma att det är ett par. De kan kivas rätt mkt innan de bildat ett par med men det är mest bara lite nafsande då. Citera
alexochingencarina Postat 3 augusti 2014 Författare Postat 3 augusti 2014 Försök se om den ena har en större ryggfena. Hanens ryggfena börjar med ett 2cm lånt "ben" medans honan har ett mörkt parti framtill med en jämn kam upptill. De kan slåss brutalt om du inte fått ett par och leder ofta att den ena dör.Håller tumma att det är ett par. De kan kivas rätt mkt innan de bildat ett par med men det är mest bara lite nafsande då.Okej ska kika efter det. Men dom är små ca 2-3cm bara. Vi stod och kikade länge på dem i affären för att hitta två som inte bråkade där. Men dom är inte super aggressiva, lite tjuvnyp bara. Är dom könlösa som juvenile eller hur funkar det ? Citera
alexochingencarina Postat 3 augusti 2014 Författare Postat 3 augusti 2014 Sprayade en av ramperna idag. Va väll inte riktigt så enkelt som jag trodde men funkar:ler: Citera
odel68 Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 Ett par bilder!Läckra bilder:smiley20:hoppas det är vindstilla i Solna så du slipper apelsinlack på rampen;)mvh Ola.. Citera
alexochingencarina Postat 3 augusti 2014 Författare Postat 3 augusti 2014 Läckra bilder:smiley20:hoppas det är vindstilla i Solna så du slipper apelsinlack på rampen;)mvh Ola..Haha, precis va frugan sa. Men lyssnade jag? Icke! Jag kör mer på "Gud jag vill ha tålamod, och JAG VILL HA DET NU!!!"-skrattar hysteriskt Citera
odel68 Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 Haha jo men akta dig man ska Alltid lyssna på fruganr för husfridens skull:lalalalala:,men när hon vänder ryggen till ja då gör man som man själv vill-skrattar hysteriskt hoppas jag inte får alla tjejer på guiden emot mig nu:kram: Med vänlig hälsning Ola.. Citera
alexochingencarina Postat 4 augusti 2014 Författare Postat 4 augusti 2014 Imorgon kommer lysrören, ska bli riktigt kul och testa lysrör/led! Hoppass acropororna blir glada. Citera
odel68 Postat 4 augusti 2014 Postat 4 augusti 2014 Gött Alex:smiley20:tror dina acroporor blir extra glada vid nyans åt det himmelsblå hållet;) Med vänlig hälsning Ola... Citera
Strikt Postat 4 augusti 2014 Postat 4 augusti 2014 Imorgon kommer lysrören, ska bli riktigt kul och testa lysrör/led! Hoppass acropororna blir glada.Kul! Speca gärna sen vilka det blev och hur resultatet blev. Citera
alexochingencarina Postat 4 augusti 2014 Författare Postat 4 augusti 2014 Kul! Speca gärna sen vilka det blev och hur resultatet blev.Såklart:ler: Citera
alexochingencarina Postat 5 augusti 2014 Författare Postat 5 augusti 2014 Sådär ja! Belysningen har anlänt. Men jag förstår inte varför alla leverantörer envisas med att skriva AS på mina prylar-skrattar hysterisktBlev ett Aqua medic reef blue för att jag hade ett liggande, ett Ati blue plus och två Ati coral plus. Citera
ormet Postat 5 augusti 2014 Postat 5 augusti 2014 Bra tajming, ser fram emot att spana in det hela på fredag! Citera
Vidofner Postat 5 augusti 2014 Postat 5 augusti 2014 Sådär ja! Belysningen har anlänt. Men jag förstår inte varför alla leverantörer envisas med att skriva AS på mina prylar-skrattar hysterisktDe gillar dig inte men har heller inte råd att inte hjälpa dig Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.