Postat 28 oktober 201410 år Lärare och specialpedagog, men jobbar nu som IKT-pedagog på en skola där alla elever har var sin iPad.
Postat 28 oktober 201410 år CNC-operatör/tekniker av hårdmetallskär/borrtoppar på Sandvik Coromantdå använder jag det du tillverkar
Postat 28 oktober 201410 år Lärare och specialpedagog, men jobbar nu som IKT-pedagog på en skola där alla elever har var sin iPad.Har väl alla i dag, billigare än bibliotek och lockaar fler ungar= mer skolpeng
Postat 28 oktober 201410 år Har väl alla i dag, billigare än bibliotek och lockaar fler ungar= mer skolpeng inte alla
Postat 28 oktober 201410 år Då e de första Lastbilschaffören här då Här e en till.//Marko 'DaTrucka' (via mobil).
Postat 28 oktober 201410 år Här e en till.//Marko 'DaTrucka' (via mobil).Är ni och lastar på Nymölla bruk ngn gång Marko/Emil?Då kanske ni haft turen/oturen att bli lastade av mig mvh Ola.
Postat 28 oktober 201410 år Arbetsledare, drift och underhåll av statliga vägar och egen företagare på kvällar och helger inom mark/bygg
Postat 29 oktober 201410 år IngenjörProjektledning och konstruktion med inrikting maskin och produktutveckling.Fast jag tror inte jobbet speglar vårt intresse för salt. Själv finner jag intresset för salt i kombon av biologi,natur och teknik.
Postat 29 oktober 201410 år Spiskrigare=)Ojoj det var längesedan Alex har ju saknat dig/dina bilder mvh Ola.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.