Vargklo Postat 24 juli 2008 Dela Postat 24 juli 2008 Tomas,Tack för titten och snacket häromdagen! Det var otroligt roligt att få se ditt vackra kar irl. Jag är mycket imponerad över vad du åstadskommit, dina kunskaper och inte minst ditt tålamod. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 22 augusti 2008 Dela Postat 22 augusti 2008 Grattis till en fantastisk burk! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 22 augusti 2008 Dela Postat 22 augusti 2008 kör du zeovit? grymt fint kar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 29 augusti 2008 Författare Dela Postat 29 augusti 2008 Hej Tack för de värmande orden.Inom kort kommer det att dyka upp lite mer info, håll ut!Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jensan72 Postat 12 september 2008 Dela Postat 12 september 2008 Underbart vackert akvarie - MÅSTE bara få se det i verkligheten någon gång... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 18 september 2008 Författare Dela Postat 18 september 2008 Hej JennySom jag har skrivit tidigare i tråden är alla välkomna på ett besök.Skicka mig ett PM så kan vi säkert hitta en tid som passar.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 18 september 2008 Dela Postat 18 september 2008 Jag som har varit på besök kan varmt rekommendera detta. Förutom ett mycket imponerande akvarium, så kommer ni att möta en otroligt kunnig akvarist Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 19 september 2008 Dela Postat 19 september 2008 Det ser ut som en sjögurka på botten. Stämmer det? I sådana fall, hur bedömer du dess ev giftighet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 19 september 2008 Dela Postat 19 september 2008 Jag hade nöjet att se detta kar i verkligheten strax innan semestern. Jag kan bara instämma bland alla andra lovord i tidigare inlägg. Jag fick också en förevisning i garaget som jag inte hade väntat mig, det var mums det. Tomas, du lovade slå mig en pingla när du fraggat på den......................... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 19 september 2008 Dela Postat 19 september 2008 Raderar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 19 september 2008 Författare Dela Postat 19 september 2008 Hej ChristerJag har inget sjögurka sen jag skaffade streampumpar. Man ska nog behandla dessa med försiktighet.Ingemar, mitt minne sviker mig. Skicka mig ett PM så tror jag vi fixar det.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 19 september 2008 Dela Postat 19 september 2008 Hej ChristerJag har inget sjögurka sen jag skaffade streampumpar. Man ska nog behandla dessa med försiktighet.Ingemar, mitt minne sviker mig. Skicka mig ett PM så tror jag vi fixar det.//Tomas.Ok, jag förstår. Jag har en men kör med kontinuerligt ozon och aktivt kol. Jag gillar hur den håller sanden ren. Sen har jag ingen streampump. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 19 september 2008 Dela Postat 19 september 2008 Ingemar, mitt minne sviker mig. Skicka mig ett PM så tror jag vi fixar det.Ja Tomas, ditt minne sviker dig. Jag bad dig slå mig en pingla när du fraggar på Z3'n nästa gång:smiley16: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
john.w Postat 22 januari 2009 Dela Postat 22 januari 2009 Otroligt vackert kar du har Tomas. Hörde att det var du som nöp åt dig den metallicgröna gonioporan hade varit kul å se ett kort på den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 22 januari 2009 Författare Dela Postat 22 januari 2009 Hej JohnDen ser ut att gå mycket bra ännu i alla fall. Kort kommer under helgen.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
loyden Postat 27 januari 2009 Dela Postat 27 januari 2009 oooooooootroligt fint tomas. Det är bara att ta av hatten.(Det är bra med lite nitrat) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 13 februari 2009 Författare Dela Postat 13 februari 2009 HejLägger in en bild på min nya "hangup". Är det någon som delar passionen?//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 13 februari 2009 Dela Postat 13 februari 2009 verkligen vacker Skall verkligen bli spännande att se all prakt irl på söndag )))HejLägger in en bild på min nya "hangup". Är det någon som delar passionen?//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 13 februari 2009 Dela Postat 13 februari 2009 Vet inte om det var den vackraste koral jag sett men den hade något annat. Sedan är den inte så vanlig heller, vad jag tror i alla fall. Funderade på vad den hetta men filen var ju döt till gissa_web.jpgDu har många fina koraller! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 13 februari 2009 Dela Postat 13 februari 2009 Nja min passion går på tvären, jag har aldrig gått igång på de där trädliknande korallerna, men jag gillar polyperna. Men den måste förmodligen matas, men ett fåtal fungerar ändå, kanske är jag ure och cycklar, ha en trevlig söndag./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ganon Postat 14 februari 2009 Dela Postat 14 februari 2009 im blown away, själv sitter man med sant/grus å blandar salt, kan inte vänta på att få tesata på det här specielt efter man sett ett kar som e så färggrannt å planerat.Mvh kenneth Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 14 februari 2009 Dela Postat 14 februari 2009 Inte den blekaste vad det är, men den var ganska cool.Gissar dock på en sceleonepthya eller vad dom nu heter. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 14 februari 2009 Författare Dela Postat 14 februari 2009 HejKul att det finns några som tycker att det verkar kul med något annat än acro.Kenneth, jag får lite besök i morgon vid 4-snåret, du är också välkommen på lite fika och akvarietjöt om det passar.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted Camenius Postat 14 februari 2009 Dela Postat 14 februari 2009 Ser väldigt fin ut. Själv diggar jag verkligen polyper så den ser jätteinteressant ut. Vad är det för något? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 14 februari 2009 Författare Dela Postat 14 februari 2009 Hej TedDet är en Lemnalia i hyggligt mycket macroläge.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.