Ländström Postat 14 februari 2006 Författare Dela Postat 14 februari 2006 Hej Förslag från min sida: 16-tiden.Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 ok då försöker jag med det då. Du kan väl skicka mej ett pm med adress o ett telenr ifall jag velar bort mej. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 15 februari 2006 Författare Dela Postat 15 februari 2006 HejLägger in några bilder som försmak av lördagen.Välkomna!//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
metcrue Postat 15 februari 2006 Dela Postat 15 februari 2006 Tog du den sista draken? Den är så fin, jag tror jag kikar upp en sväng jag med. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 15 februari 2006 Författare Dela Postat 15 februari 2006 Japp, du kan få överta den när den vuxit ur mitt kar!Du är välkommen.Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 15 februari 2006 Dela Postat 15 februari 2006 Det e väldigt vackra bilder du tar.. Den längst upp till vänster e klart min favorit korall.. Tyvärr så e det import förbud på den nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 15 februari 2006 Författare Dela Postat 15 februari 2006 Hej StefanDen är ganska lätt att fragga, så om du väntar kan det säkert bli en liten till dig. Du har säkert något kul att byta emot, kanske en blastomussa med annan färg?Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 15 februari 2006 Dela Postat 15 februari 2006 Jag står i givakt för den fraggen!! Tyvärr ingen blastomussa att byta mot,MEN jag söker överallt för att få tag på en.. Men det finns säkert nåt annat vi kan byta mot annars. Skulle va jäkligt kul att få komma på besök hemma hos dig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 15 februari 2006 Författare Dela Postat 15 februari 2006 Du är alltid välkommenKolla med Janne om har lust att hänga på (jag står i fraggskuld till honom). Om ni kommer ser jag till och fixa några fler besök hos flera akvarister i trakten.Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 15 februari 2006 Dela Postat 15 februari 2006 Ahhhh så du har brollan till min drake dom var fina dom små du. Ricordean e superduper Blastomussan. Ah dom e fina allihop. Jag kommer över efter jag vart hos Svärd. Ska bli roligt att se ditt fina kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Saxmark Postat 15 februari 2006 Dela Postat 15 februari 2006 Buhuu.. Lite avis som inte kan haka på.. Inte ens om man får en inbjudan.. Skall till öckerö på lördag juh.. Men det är klart.. Det finns fisk på öarna också har jag hört.. Äckligt fina färger på ländströms koraller. Bara till att ta av hatten och gratulera. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 Det e väldigt vackra bilder du tar.. Den längst upp till vänster e klart min favorit korall.. Tyvärr så e det import förbud på den nu.Blastomussa wellsii exporterades 3 800 stycken med tillstånd 0.03.05 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 Du är alltid välkommenKolla med Janne om har lust att hänga på (jag står i fraggskuld till honom). Om ni kommer ser jag till och fixa några fler besök hos flera akvarister i trakten.Tomas.Klart det skulle vara roligt med en tripp till Sveriges framsida, det kanske kunde vara en tidig våraktivitet?/Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 Det vore kul om vi kunde åka ner Janne. Kanske kan åka förbi andra här på guiden också... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 17 februari 2006 Författare Dela Postat 17 februari 2006 Hej Ni är alltid välkomna, kolla på några alternativa datum så fixar vi det.Om ni behöver sängplats fixar jag det också.Observera att det finns en konstant inbjudan till alla som vill komma förbi, så är ni sugna HÖR AV ER!//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 17 februari 2006 Dela Postat 17 februari 2006 Jag skall till metcrue innan så jag är i Uddevalla vid 1300 tiden så kollar vi med dig och kommer förbi men vi ringer innan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 18 februari 2006 Dela Postat 18 februari 2006 Tack för en trevlig träff hemma hos dig. Karet är grymt snyggt och dess innehåll.Massa snygga koraller & fiskarHär är den länk som Metcrue pratade om min hemma byggda Tunze WaveboxLänk 7,7Mb och 1minut lång Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
elNico Postat 18 februari 2006 Dela Postat 18 februari 2006 Kan bara hålla med föregående....karet e fantastiskt! Bör ses live!Man blir tom i blicken när man sitter där, det är som en bal på slottet!Tack för kaffet Tomas, sa jag det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 19 februari 2006 Författare Dela Postat 19 februari 2006 Tack själva!Kul att ni kunde komma, det är alltid trevligt med lite "akvarietjöt"Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 12 juli 2006 Dela Postat 12 juli 2006 Nått nytt på fronten Tomas?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 12 juli 2006 Författare Dela Postat 12 juli 2006 Hej Det händer inte så mycket nu under sommaren, men jag ska sammanställa mina erfarenheter med socker/vodka-metoden när det blir mer höst. Nu är det för mycket annat som tar tid.Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 31 augusti 2006 Dela Postat 31 augusti 2006 Jag har inte sett denna tråden innan jag nyss blev tipsad! Finns inte ord!-respekt-respekt-respekt-respekt-respektSkulle vara kul att se än mer bilder som kan skapa än mer insperation!!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 31 augusti 2006 Dela Postat 31 augusti 2006 Mera bilder!Så vackert! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 18 november 2006 Dela Postat 18 november 2006 Hej Det händer inte så mycket nu under sommaren, men jag ska sammanställa mina erfarenheter med socker/vodka-metoden när det blir mer höst. Nu är det för mycket annat som tar tid.Tomas.Har du utvärderat någon skillnad??Det borde växt på en del oxå så en bild eller två kanske?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Har du utvärderat någon skillnad??Det borde växt på en del oxå så en bild eller två kanske??Gärna med dina nya T5:er också... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.