crille Postat 27 december 2007 Författare Dela Postat 27 december 2007 tack jonas, jo många som avrådde att starta ett kar som är 90 högt,och visst kan det vara bökigtatt dona på botten.men jag ångrar mig ej ,det blir en annan känsla med höjd! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 27 december 2007 Dela Postat 27 december 2007 Aj aj aj, den där Koranen var inte att leka med, helt underbar. Tack för bilderna och lite info! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 27 december 2007 Dela Postat 27 december 2007 Det är snyggt med högt kar men det var väll ingen som sa nått anatt än att det var svårtsköt, eller? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 27 december 2007 Författare Dela Postat 27 december 2007 Det är snyggt med högt kar men det var väll ingen som sa nått anatt än att det var svårtsköt, eller?nädå, det var bara lite tips och erfarenhet i all välmening, det roligaste kom från stigigemla,som sa att jag skulle ha aparmar:skrattar: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 27 december 2007 Dela Postat 27 december 2007 Så du har aparmar då. med tanke på att du får karet så snyggt! *asg* Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 27 december 2007 Författare Dela Postat 27 december 2007 jag har fått det nu,bra att komma åt att klia överallt! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 27 december 2007 Dela Postat 27 december 2007 Snygga firrar! Mera bilder Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 27 december 2007 Författare Dela Postat 27 december 2007 Snygga firrar! Mera bilder tack, ja ska ta lite bilder när ljuset är på! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pimo Postat 27 december 2007 Dela Postat 27 december 2007 Snygga bilder och snyggt kar!Är det en sohal nere i hörnet på första bilden och en lineatus på andra bilden?Hur upplever du det med aggressioner från dessa fiskar?, har du några fler kirurger? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 27 december 2007 Författare Dela Postat 27 december 2007 japp, det stämmer, jag har en scopas och en guling oxå, sohalen är ju kung i karet, men lineatusen som är hälften så stor gillar att bråka med sohalen, skoj att se grymma simmare!men det verkar mest vara på "skoj", lineatusen är snäll mot andra fiskar. dom värsta när mansätter i ny fisk är scopasen o gulingen! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 27 december 2007 Dela Postat 27 december 2007 gött crille! det är ett rekordeligt hörnkar du har iaf med många gooa firrar ös på med bilder nu! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 28 december 2007 Dela Postat 28 december 2007 Riktigt trevligt!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 28 december 2007 Författare Dela Postat 28 december 2007 tack ,hur går dina burkar petrol,skulle va kul med bilder,inga dåliga kar du har!!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 28 december 2007 Dela Postat 28 december 2007 Oh, snyggt Crille!Jag får komma över vid tillfälle och kolla in det live.Bra jobbat. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 28 december 2007 Författare Dela Postat 28 december 2007 ja, det skulle vara kul att träffas igen Jens! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dave Postat 8 april 2008 Dela Postat 8 april 2008 Coolt akvarium! att ha 90 högt är säkerligen en utmaning men jag diggar, som du höjden. Nästa kar blir säkert så högt. Man får ju bygga sig ett par redskap! Dave Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 8 april 2008 Dela Postat 8 april 2008 Dags för bilder Crille! Slut me o ligga på latsidan nu, fram med kameran. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 8 april 2008 Författare Dela Postat 8 april 2008 jaja, vänta några dagar, storstädning i burken pågår:) pics comming adddoDAVE det finns bra tänger på apoteket, det kan vara lite jobbigt att placera långt nermen det går, en bra kökspall så når man rätt bra,och tar man fram målarstegen så nårjag nästan botten Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dave Postat 8 april 2008 Dela Postat 8 april 2008 Apoteket? åfan, där ser man!Dave Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 8 april 2008 Författare Dela Postat 8 april 2008 det är egentligen handikapp-hjälpmedel, och dom finns i olika utföranden o längder! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 8 april 2008 Dela Postat 8 april 2008 Bitch bilder Annas får du som straff att glasfibra min tank i en vecka. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 8 april 2008 Författare Dela Postat 8 april 2008 ok ok kommer osten,håller på o blåser rent så fortsätt du o plasta-skrattar hysteriskt Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 11 april 2008 Dela Postat 11 april 2008 3 dagar har det gått nu. Ska det verkligen ta sån tid att städa burken? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 11 april 2008 Författare Dela Postat 11 april 2008 ja du, denna gång är det en rejäl städning, helt sjukt så mycket skit det samlats, och jag vågar inte blåsa för mycket på en dag, undrar hur mycket mat dom fick när jag blev opererad:( nåja bjarnei helgen ska du få bilder:) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 16 april 2008 Dela Postat 16 april 2008 Kommer inte på något tillräckligt sarkastiskt för tillfället Crille,men mycket blåsande kvar i karet?-poop- Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg