Postat 23 april 20187 år Författare 6 timmar sedan, nike83 sa: härligt! är det en echinata ice-fire längst upp? Precis. Den jag pratade om tidigare. Börjar växa på fint nu.
Postat 23 april 20187 år Just now, runstenen sa: Precis. Den jag pratade om tidigare. Börjar växa på fint nu. härligt! många (mig inkluderat) som provat denna korall, utan att lyckas. de är känsliga för transport och "doppning" verkar det som.
Postat 23 augusti 20187 år Författare Var det ngn som såg Better Call Saul häromdagen ? Fan vad jag garvade åt kemilåten:
Postat 23 augusti 20187 år Här har du originalet av Thom Lehrer från 60 talet Om du frågar mig - inte hans bästa låt - men detta är det nog Vatican rag är också bra aktuell än i dag MVH Lasse
Postat 23 augusti 20187 år För att inte glömma den här Aktuell nu när USA skall bli stort igen MVH Lasse
Postat 25 augusti 20187 år För att fortsätta off topic. En av mina favoriter var "Little boxes" som handlar om hur vi planerar våra villasamhällen och hur vi förväntas leva där.
Postat 14 september 20195 år Författare Dålig på att fota och dokumentera. Skyller på att det blir så missvisande bilder, ej slöhet Har röjt upp lite sen sist, och framförallt tagit ur dom gigantiska kolonierna som hade tagit över. En hel del nya trevliga fraggar och kolonier har fått ersätta
Postat 27 augusti 20214 år @runstenen Nu är vi sugna på en statusuppdatering och framför allt någon media på akvariet
Postat 28 augusti 20214 år Författare 13 timmar sedan, Casio skrev: @runstenen Nu är vi sugna på en statusuppdatering och framför allt någon media på akvariet Ja det är dags. Återkommer i frågan ! Tack för påminnelse 🐡🐠🦑🦀
Postat 11 september 20213 år Författare Konstigt nog har jag aldrig varit förbi på Företagsakvarium under alla år. I går var det dags. Kul att träffa min namne och hans bröder. Vilken butik ! Världsklass. 5 av 5 kulfiskar i betyg : 🐡🐡🐡🐡🐡
Postat 12 september 20213 år Helt fantastisk det är såna fantastiska reef akvarium som ditt som gör att man vill lyckas tack för det. galet galet vackert. Mvh jarecki
Postat 13 september 20213 år Författare On 2021-09-12 at 11:20, TopDog skrev: Lika snyggt i verkligheten också! Köpte du på dig något kul i gbg? Yes en chelmon rostratus samt en korall 😵💫🐠😜
Postat 13 september 20213 år 27 minuter sedan, runstenen skrev: Yes en chelmon rostratus samt en korall 😵💫🐠😜 Vad är det för en korall? Fin!
Postat 13 september 20213 år Författare 6 timmar sedan, Jois skrev: Vad är det för en korall? Fin! Stripad Favites. Fina grejer !
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.