kaptenen Postat 20 maj 2020 Dela Postat 20 maj 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @Slanten @Mr_cheezy @Mazzi @spiken @denuo @Olle @Martin Jarstål @toompa @Kim Rosenqvist @Purre @grizz Tackar även till @jonasroman för sitt fortsatta stöd men som har bannern "redaktör". Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG 4 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 28 maj 2020 Dela Postat 28 maj 2020 Tack @frepet för stödet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 4 juni 2020 Dela Postat 4 juni 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @mikoto @Swann Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 12 juni 2020 Dela Postat 12 juni 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @Snabbe83 Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 18 juni 2020 Dela Postat 18 juni 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @leifsson @zacke @Bengt Cöster Samt tack till Per Pokosta för ditt bidrag. Återkom gärna till oss med ditt ev. användarnamn så lägger vi till dig som synligt stödjande medlem. Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kim Rosenqvist Postat 18 juni 2020 Dela Postat 18 juni 2020 Vill inte vara den som är den, men jag Swishade in en peng tidigare i våras men fick varken bekräftelse eller notis om detta? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 18 juni 2020 Dela Postat 18 juni 2020 1 timme sedan, Kim Rosenqvist sa: Vill inte vara den som är den, men jag Swishade in en peng tidigare i våras men fick varken bekräftelse eller notis om detta? Då ska vi verkligen leta upp dig. Vet du på ett ungefär när du swishade? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conjor Postat 19 juni 2020 Dela Postat 19 juni 2020 (ändrat) 20 Januari 2020 kl:20:38 swishade Värmeslag såg mig 3 februari antar att det var i år Ändrat 19 juni 2020 av Conjor Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 19 juni 2020 Dela Postat 19 juni 2020 22 timmar sedan, Kim Rosenqvist sa: Vill inte vara den som är den, men jag Swishade in en peng tidigare i våras men fick varken bekräftelse eller notis om detta? Hej Kim, Du är lite längre upp i ett tidigare inlägg ifrån mig postat den 20:e maj Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 19 juni 2020 Dela Postat 19 juni 2020 14 timmar sedan, Conjor sa: 20 Januari 2020 kl:20:38 swishade Värmeslag såg mig 3 februari antar att det var i år Hej! Det stämmer det du säger. Du har lagts upp i år, då det är med i denna tråd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kim Rosenqvist Postat 24 juni 2020 Dela Postat 24 juni 2020 On 2020-06-19 at 23:39, kaptenen sa: Hej Kim, Du är lite längre upp i ett tidigare inlägg ifrån mig postat den 20:e maj Värmeslag på mig också! Beklagar! 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 24 juni 2020 Dela Postat 24 juni 2020 5 timmar sedan, Kim Rosenqvist sa: Värmeslag på mig också! Beklagar! Ingen fara! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 27 juni 2020 Dela Postat 27 juni 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @skinkost @Jaemtgren @tjoflöjt Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 19 juli 2020 Dela Postat 19 juli 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @Christian_N Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
runstenen Postat 20 juli 2020 Dela Postat 20 juli 2020 Jag la in en slant igår. Hoppas det kom fram ?! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 21 juli 2020 Dela Postat 21 juli 2020 19 timmar sedan, runstenen sa: Jag la in en slant igår. Hoppas det kom fram ?! Brukar normalt ta en bankdag eller två innan det syns. Det kommer garanterat med i nästa uppdatering. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 23 juli 2020 Dela Postat 23 juli 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @runstenen @JonasJ Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 31 juli 2020 Dela Postat 31 juli 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @petnym @Beaker-65 @Caal @izfisk Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 14 augusti 2020 Dela Postat 14 augusti 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @Sador20 Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 22 augusti 2020 Dela Postat 22 augusti 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @Ryberg Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 28 augusti 2020 Dela Postat 28 augusti 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @GJustin @ynot @DW Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 5 september 2020 Dela Postat 5 september 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @Yenan @Jonas777 @Jojo Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 11 september 2020 Dela Postat 11 september 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @Conjor @Mazzi @Locutus @Belunn Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 20 september 2020 Dela Postat 20 september 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @Tomas E Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 25 september 2020 Dela Postat 25 september 2020 Tack och välkomna som nya eller fortsatt stödjande medlemmar @rosenwall Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.