Micke_Tj Postat 11 september 2006 Författare Dela Postat 11 september 2006 lite ny införskaffde pryttlar 85watts Uvc och det bästa är att den inte är så stor som dom brukar vara Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 Ser intressant ut!! Vad är det för märke på UVt? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 11 september 2006 Författare Dela Postat 11 september 2006 Trop-tronic modell 6/IV 85W lampa till detta kostar ca 1200 ny och rekommenderad livs tid är 12000tim 2000L/h GenomflödeDetta ska jag dock ha till det stora karet Max volym är 3000Liter Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 11 september 2006 Författare Dela Postat 11 september 2006 någon som är sugen på att komma förbi på en kopp kaffe så jag har någon att bolla ideer med en kväll? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 11 september 2006 Författare Dela Postat 11 september 2006 vad tycks om min lilla ritninghar fått igenom mitt önskemål hos regeringen så det blir sump i källaren... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kjell Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 Hej! Vilka mått blir det på sumpen?Ska vattnet gå motsols igenom alla fack?Isådant fall skulle jag lägga filterfacket förstMvh Kjell Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 12 september 2006 Författare Dela Postat 12 september 2006 måtten bli 120*70*40 ja vattnet ska gå motsols Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 15 september 2006 Författare Dela Postat 15 september 2006 Snart lägger jag in en annons på det hela bara så ni vet Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ahab Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Vad har hänt? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 15 september 2006 Författare Dela Postat 15 september 2006 antingen det eller flytta ifrån sambon Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 15 september 2006 Författare Dela Postat 15 september 2006 detta är vad som troligen kommer att säljas får se när sambon kommer tillbaka och vilket humör hon är på så kl 12 inatt så vet ni hur det blirDeltec ap701Tunze ts24 kit Deltec Fr509 2st 20w uvc deltec 1 st giesemann 230 plus 9w blåljus 150w Mh 1 st geisemann 230 plus 9w blåljus 250W MH 1 st geisemann 230 150w MH deltec hlp 4040 Deltec pf600 deltec km500 hemmbyggd kalkmixer för ca 3000liter iks aquastar temp ph skena nivå trop tronic uvc 85watt lampa kass aquamedic kylare 2500liter diverse pumpar Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 15 september 2006 Författare Dela Postat 15 september 2006 det var de här med kostnaderna som inte gillades längre Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 15 september 2006 Författare Dela Postat 15 september 2006 så skulle inte kunna komma mycket längre än så här Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ahab Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Dom kan vara lite svåra att försvara........jag ljuger om dom Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 15 september 2006 Författare Dela Postat 15 september 2006 det är hju ett sätt men tyvärr så gick det som det gick Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 15 september 2006 Författare Dela Postat 15 september 2006 fast å andra sidan så lutar det mer och mer åt att jag flyttar istället hehe Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fiend Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Jag tycker inte du ska ge upp iaf! Dem flesta kostnaderna bör ju ha lagt sig nu, eller? Du verkar ju ha en väldigt komplett uppsättning! Och vad du gör för dina pengar är väl upp till dig?Byt till en mer saltvänlig tjej ? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 15 september 2006 Författare Dela Postat 15 september 2006 nja behöver ca 250kilosten till och en del andra grejor oxå men dom är nog inte så lätta att hitta..känns lite dumt att flytta oxå hon klarar tyvärr inte kostnaderna för huset själv ju.men ibland är det tur att man har en stuga oxå att falla tillbaka på ... får se hur det blir kommer nog inte att sälja iaf... tror inte jag hade klarat mej 15sekunder utan saltet.... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 lung nu räcker det ej med ett akvarium du har ju grejer högt å lågt men inget igång nästan. Satsa på ett akvariumInge ont menat bara en ide... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jurgonh Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 nja behöver ca 250kilosten till och en del andra grejor oxå men dom är nog inte så lätta att hitta..känns lite dumt att flytta oxå hon klarar tyvärr inte kostnaderna för huset själv ju.men ibland är det tur att man har en stuga oxå att falla tillbaka på ... får se hur det blir kommer nog inte att sälja iaf... tror inte jag hade klarat mej 15sekunder utan saltet....Självklart skall du köra vidare mannen, det är ju ditt liv, du får prata förstånd med henne eller så flyttar du och bygger ett ännu större system Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fiend Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Du får helt enkelt ta ett steg i taget Börja med lite sten och bygg ut i etapper om pengarna inte finns nu, eller om tjejen blir bökig?Kanske du måste göra som många andra med "regeringar".. smörja dem ordentligt.. och sen smyga in nån sten då och då i systemet Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 15 september 2006 Författare Dela Postat 15 september 2006 det ena är ju till filialen Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Känn efter vad som är viktigt och kompromissa...Tror inte hon gör detta för att "jävlas" utan det är hennes rätt att trivas med livet hon lever oxå.Handlar det om pengar så red ut allt känslomässigt först och gör sedan en kostnads-kalkyl som ni båda accepterar.Det är knepigt att få ihop det ibland och man drunknar lätt i ett ha-begär när man ser allt kul, men det gör en knappast lycklig långsiktigt.Lycka till och välkommen på träffen om allt ordnar sig.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 15 september 2006 Författare Dela Postat 15 september 2006 hm... fy vad svårt det är att bestämma sig Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jurgonh Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 jag märker ju att du absolut inte VILL säkja iväg grejjerna.. har hon verkligen sagt ett sånt ultimatum att du måste sälja grejjerna eller flytta? finns ingen möjlighet till kompromiss? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg