watter Postat 12 april 2007 Författare Postat 12 april 2007 häftiga bilderTack mer bilder? :$Ska se vad jag har mvh Emil Citera
watter Postat 12 april 2007 Författare Postat 12 april 2007 Här är lite fler Matdax Och en bild på karet med en stor ful fisk framför, ID någon Citera
adddo Postat 12 april 2007 Postat 12 april 2007 Bild 2. Homo Sapiens! Även kallad koralldruggie eller saltis. Citera
watter Postat 12 april 2007 Författare Postat 12 april 2007 Snyggt som vanligt Emil!Tackar så mycket lætus puer ser det ut somBild 2. Homo Sapiens! Även kallad koralldruggie eller saltis.Ted och Adddo, tack för svaren Ska kolla upp det på google Haha:)mvh Emil Citera
watter Postat 12 april 2007 Författare Postat 12 april 2007 Knäppte en snabb bild nu precis på min M.capricornis (dålig bild, menmen)Här kan ni se tillväxten på ca 3 veckor.Inte mycketr enligt mig, hur snabb är normalväxten ex i naturen på capricornis, någon som vet ungfär? Citera
watter Postat 12 april 2007 Författare Postat 12 april 2007 laetus = glad puer = pojke Haha mvh Emil Citera
Sillen Postat 13 april 2007 Postat 13 april 2007 Jag håller med Ted till största delen men med tanke på vad objektet har åstakommit kan han säkert kallas nörd av innegänget!Bra jobbat Emil! Jag är imponerad över vad du gör. Lätt avis men det kommer jag inte erkänna! Citera
watter Postat 13 april 2007 Författare Postat 13 april 2007 Jag håller med Ted till största delen men med tanke på vad objektet har åstakommit kan han säkert kallas nörd av innegänget!Bra jobbat Emil! Jag är imponerad över vad du gör. Lätt avis men det kommer jag inte erkänna!Haha Tack ska du ha sillen, det värmer:)mvh Emil Citera
pimo Postat 14 maj 2007 Postat 14 maj 2007 skitsnyggt! gillar ditt kar skarpt!Hur är det mellan dina kirurger, någon agressivitet?, vem "bossar" i karet? Citera
ramq Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Wow. Gillar verkligen ljusspridningen också!Tycker verkligen dina reflektorer gör ett bra jobb. Vad är dom två skuggningar man ser på bilden? Citera
Dimorb Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Verkligen lyckats bra med allt. Korallerna är fina och ser ut att må bra och fiskarna ser ju ännu bättre ut. Härligt med fiskar som har lite runt magen. Citera
watter Postat 15 maj 2007 Författare Postat 15 maj 2007 skitsnyggt! gillar ditt kar skarpt!Hur är det mellan dina kirurger, någon agressivitet?, vem "bossar" i karet?Tack Jag har inte haft någon agressivitet på hur länge som helst, men nu på sistonde har dom börjat gruffa lite mer. Det är därför dom ska få ett nått hem Bossen i karet är no flavescensen.mvh Emil Citera
watter Postat 15 maj 2007 Författare Postat 15 maj 2007 Wow. Gillar verkligen ljusspridningen också!Tycker verkligen dina reflektorer gör ett bra jobb. Vad är dom två skuggningar man ser på bilden?Tack Skuggningarna är mina algskarapor som ligger på stödkragen mvh Emil Citera
watter Postat 15 maj 2007 Författare Postat 15 maj 2007 Verkligen lyckats bra med allt. Korallerna är fina och ser ut att må bra och fiskarna ser ju ännu bättre ut. Härligt med fiskar som har lite runt magen. Tack Jo jag matar rätt så mycket, gillar när kirurgerna är lite runda och goa mvh Emil Citera
ramq Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Tack Skuggningarna är mina algskarapor som ligger på stödkragen Ser ut att vara SpiderLight-reflektorer? Citera
watter Postat 15 maj 2007 Författare Postat 15 maj 2007 Ser ut att vara SpiderLight-reflektorer?Det stämmer mvh Emil Citera
watter Postat 17 maj 2007 Författare Postat 17 maj 2007 Blev några nya bilder idag igen, här kommer dom Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.