nike83 Postat 18 augusti 2008 Dela Postat 18 augusti 2008 Dags att ruska liv i denna tråd igen. Jag tror som sagt att det är forumets äldsta tråd, och jag hoppas att den aldrig tar slut Alla som vill är hjärtligt välkomna till träff och akvariesnack hemma hos mig lördagen den 30 augusti. Vi kör öppet hus från 14.30 (strax efter att en viss butik i Täby stänger) och ett bra tag framåt.Gamla saltisar och nytillkommande nybörjare är lika välkomna för trevligt sällskap och inspiration.Meddela intresse via PM.bra initsiativ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
barneth Postat 18 augusti 2008 Dela Postat 18 augusti 2008 Nice! Synd bara att frugan r upptagen så jag inte har möjligheten att delta. Tråden måste bara överleva. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 18 augusti 2008 Dela Postat 18 augusti 2008 Nice! Synd bara att frugan r upptagen så jag inte har möjligheten att delta. Tråden måste bara överleva. hehe måste hon hålla dig i handen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
barneth Postat 18 augusti 2008 Dela Postat 18 augusti 2008 hehe måste hon hålla dig i handen? Nä,nä. Men jag får ju lov att passa kidzen då, barnvakt eller vad man säger. Orkar ju inte ta med mig "små grisarna" upp till Sthlm. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 18 augusti 2008 Dela Postat 18 augusti 2008 Micke,Dina barn är så välkomna. Vi har ett biorum med projektor och dvd. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 18 augusti 2008 Dela Postat 18 augusti 2008 Nä,nä. Men jag får ju lov att passa kidzen då, barnvakt eller vad man säger. Orkar ju inte ta med mig "små grisarna" upp till Sthlm. då är du ursäktad! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
barneth Postat 19 augusti 2008 Dela Postat 19 augusti 2008 Damn! Man kanske får tänka om. Ska fundera. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 19 augusti 2008 Dela Postat 19 augusti 2008 de tycker jag! jag kommer dit iaf (kanske en anledning att inte komma då! ) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 19 augusti 2008 Dela Postat 19 augusti 2008 Kul mer intresse!Det är mycket snack fram och tillbaka. Sänd mig ett PM när ni bestämt er för att komma! Barn är som sagt inget hinder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
barneth Postat 20 augusti 2008 Dela Postat 20 augusti 2008 Kul mer intresse!Det är mycket snack fram och tillbaka. Sänd mig ett PM när ni bestämt er för att komma! Barn är som sagt inget hinder Vi försöker hålla liv i tråden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
barneth Postat 20 augusti 2008 Dela Postat 20 augusti 2008 de tycker jag! jag kommer dit iaf (kanske en anledning att inte komma då! )Tror du?Inte r du väl självkritisk? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gierth Postat 22 augusti 2008 Dela Postat 22 augusti 2008 Bra Vargklo att du blåst liv i träffarna! Stort tack!!! Som det ser ut nu så kan jag komma - blir jättekul!Micke, du hade ju me dig en av ungarna sist, så jag kan gå i god för att det är väluppfostrade blivande saltfreeks. Ta med dom vet ja'!/Gierth Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gierth Postat 22 augusti 2008 Dela Postat 22 augusti 2008 Förlåt Micke, två ungar va det, en stor å en liten....å så frugan.../G Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HardStyler Postat 23 augusti 2008 Dela Postat 23 augusti 2008 det här verkar ju kul.. men jag börjar undra en sak..VART FAN E ALLA TJEJER?!saltintresset kan väl inte va nåt som (oxå) påverkas av kön... lr? -.- Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 23 augusti 2008 Dela Postat 23 augusti 2008 Jag skulle gärna komma, men jag är i Katrineholm på en 40-års fest då :-(Dags att ruska liv i denna tråd igen. Jag tror som sagt att det är forumets äldsta tråd, och jag hoppas att den aldrig tar slut Alla som vill är hjärtligt välkomna till träff och akvariesnack hemma hos mig lördagen den 30 augusti. Vi kör öppet hus från 14.30 (strax efter att en viss butik i Täby stänger) och ett bra tag framåt.Gamla saltisar och nytillkommande nybörjare är lika välkomna för trevligt sällskap och inspiration.Meddela intresse via PM. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 23 augusti 2008 Dela Postat 23 augusti 2008 Jag har noterat 6 anmälda hittills. Det finns plats för flera till! Adressen är för övrigt Gösta Tamms väg 42 i Edsviken, Sollentuna. Mitt tel nr är 08-6231992.Jag kan som extra dragplåster visa upp denna vackra fisk som kom hem idag - den mycket sällsynta drakmuränan: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 23 augusti 2008 Dela Postat 23 augusti 2008 Du köpte den tillslut! KUL! Ha det så kul i morgon! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 23 augusti 2008 Dela Postat 23 augusti 2008 Du köpte den tillslut! KUL! Ha det så kul i morgon!För att undvika förvirring - träffen är på lördag den 30 augusti från 14.30 och hela eftermiddagen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Men Calle!!!! Vad har du KÖPT? Skall du öppna nytt skansen eller . Jag kanske kommer förbi en lite stund men jag ringer dig innan isånafall. -Hur mycket är entre avgiften?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Men Calle!!!! Vad har du KÖPT? Skall du öppna nytt skansen eller . Jag kanske kommer förbi en lite stund men jag ringer dig innan isånafall. -Hur mycket är entre avgiften??Ta du med ett glatt humör bara, det räcker Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 För att undvika förvirring - träffen är på lördag den 30 augusti från 14.30 och hela eftermiddagen. Det kan ev öppna nya möjligheter för mig som tydligen inte kan läsa ordetligt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Den är otroligt vacker!!!!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chaboo Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Är detta för medlemmar enbart eller får vem som helst komma förbi och bli inspererad, tänkte att detta kunde vara lite kul och jag bor i området med, så jag kommer gärna om det går och finns plats. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Vem som helst får komma förbi. Vi ska nog byta namn på denna tråd - det finns inget som heter "Stockholms Saltvattensförening" på siktigt, utan det var namnet på en gammal mailinglista som på den tiden startades av Gabbi på Akvarielagret. "Föreningen" består nuförtiden av denna tråd där vi regelbundet annonserar öppna träffar.Jag noterar dig, chaboo, på listan. Du är så välkommen EDIT:Jag har bytt namn på tråden så att det inte blir något missförstånd om att man måste vara "medlem" någonstans. Det är en helt vanlig tråd med träffar som är öppna för alla! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 27 augusti 2008 Dela Postat 27 augusti 2008 ska bli jätte intressant, ses på lördag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.