Larry Stockholm Postat 4 mars 2009 Dela Postat 4 mars 2009 Ja, det vore verkligen roligt om någon ville bjuda in Vad sägs om att komma till Tyresö och Bollmora Akvarieklubb för att lyssna på Irene Mikrut och hennes föredrag om sjöhästar. Detta kommer gå av stapeln i september.Man kan besöka BAK utan att vara medlem. I alla fall en gång innan man krävs på en årsavgift på 200:-. Dvs. att alla är välkomna. Kaffe och mackor för en summa av 20:- Vanligtvis första torsdagen varje månad.Mer info kommer på hemsidan www.bollmoraakvarieklubb.orgLasse Omforsordforande@bollmoraakvarieklubb.org Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 5 mars 2009 Dela Postat 5 mars 2009 Tackar för den inbjudan! Intressant föredrag också! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 19 mars 2009 Dela Postat 19 mars 2009 bump! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wassberg Postat 24 maj 2009 Dela Postat 24 maj 2009 Hej på Er söderöver.Ni är naturligvis välkomna till Uppsala på träff och öppet hus hos mig lördag 6 juni från kl 14 och framåt.Se tråden om Uppsala saltträffar.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=21016MvhErik W Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 24 maj 2009 Dela Postat 24 maj 2009 Jag såg din andra inbjudan och hade gärna kommit då jag gillar bilderna jag sett från ditt kar. Tyvärr är jag borta på jobb och kan inte komma! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Orion Postat 10 juni 2009 Dela Postat 10 juni 2009 när är nästa saltträff? nu under sommarlovet så har man en massa slötid och vore superkul att kunna få komma på en sån här träff nån gång! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 17 juni 2009 Dela Postat 17 juni 2009 Svårt att säga när nästa träff är då det brukar vara rätt sällan på sistonde. Enda anledningen till det tror jag är att vi som brukar träffas är lite sega att bjuda in till träff! Så det sanna svaret är att nästa träff blir när någon bjuder in! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chaboo Postat 25 augusti 2009 Dela Postat 25 augusti 2009 Jag är lite sugen på att se akvarier i Sthlm nu under hösten, det ger en sån fin inspiration då man håller på att starta upp ett större kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 27 augusti 2009 Dela Postat 27 augusti 2009 Jag är lite sugen på att se akvarier i Sthlm nu under hösten, det ger en sån fin inspiration då man håller på att starta upp ett större kar.jag är också sugen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 27 augusti 2009 Dela Postat 27 augusti 2009 mm jag är ju rätt grön på detta men det vore onekligen intressant (och trevligt) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 27 augusti 2009 Dela Postat 27 augusti 2009 Om någon månad eller så bjuder jag gärna in till en träff hos mig. Jag återkommer! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 27 augusti 2009 Dela Postat 27 augusti 2009 Om någon månad eller så bjuder jag gärna in till en träff hos mig. Jag återkommer!grymt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mrlucifer Postat 27 augusti 2009 Dela Postat 27 augusti 2009 sweet ... jag kommer förbi om tiden faller in perfekt ... då jag jobbar så mycket .bor jue nära dig :=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Scubahawk Postat 27 augusti 2009 Dela Postat 27 augusti 2009 jag kommer för tusan också! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chaboo Postat 29 augusti 2009 Dela Postat 29 augusti 2009 Ja då kommer jag med, vill gärna se dina akvarier igen då man lätt skulle vilja slå upp ett tält där Finns det någon som har fraggar "om det nu kallas så" på mjuk koraller så är jag intresserad, har inte något att byta med men betalar gärna en slant, Pm:a. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
peppelito Postat 11 september 2009 Dela Postat 11 september 2009 Jag är på om man är välkommen! Har inte varit på någon träff ännu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
goradl Postat 12 september 2009 Dela Postat 12 september 2009 Jag kommer gärna också skulle bli min första träff, och det vore kul att se dom man bara pratat med via SG Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joelkorn Postat 12 september 2009 Dela Postat 12 september 2009 om jag får till det kommer jag gärna också... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 12 september 2009 Dela Postat 12 september 2009 (ändrat) Gott folk,Det är som sagt hög tid för en träff med möjlighet att träffa andra och snacka salt.Jag bjuder in till träff hos mig lördagen den 3 oktober med öppet hus mellan 14.00-17.00. Adressen är Gösta Tamms väg 42 i Sollentuna. PM:a mig om intresse så vet jag hur många som kommer!Till beskådan finns mina två saltkar i halvhyfsat skick, kanske inte i utställningsskick just nu, men säkert med tekniska lösningar och annat som kan inspirera. Jag har även ett sötvattensprojekt med ytterligare tekniska lösningar som kanske kan intressera (bl.a. helkaklat och fuktspärrat sumputrymme med själva sumpen på hjul).Det vore kul att se ett glatt gäng om tre veckor Ändrat 13 september 2009 av Vargklo Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 En liten påminnare om träffen den 3 oktober med öppet hus mellan 14.00-17.00.Skicka PM! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Virse Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Jag hade gärna kommit om jag inte jobbat! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chaboo Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Finns det någon som vill byta lite mjukisar med mig på träffen? Har lite xenia "om jag får hjälp att lossa dem" och Clavularia viridis som jag kan byta mot.PM:a mig så kommer vi överrens om något. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 ja skulle nog oxo passa på att titta förbi en sväng..ja behöver oxo en del nya fraggar då mitt ljussystem brakade ihop på semestern.MvhPatrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 27 september 2009 Dela Postat 27 september 2009 Nästa helg på lördag så går träffen av stapeln! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 1 oktober 2009 Dela Postat 1 oktober 2009 En sista påminnare för träffen på lördag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.