Jaken Postat 26 februari 2010 Dela Postat 26 februari 2010 Då så, i morgon drar det ihop sig. Om någon eftersläntrare är sugen är det bara att skicka ett PM. Vi blir ett litet gäng, kul att de flesta hänger på och efteråt också, lämna bilen hemma så ni kan släcka törsten. Ni som har svårt att hitta kan alltid spana efter de blå fönstren.Gissa var det bor en saltvattensakvarist! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kendra Postat 26 februari 2010 Dela Postat 26 februari 2010 Då så, i morgon drar det ihop sig. Om någon eftersläntrare är sugen är det bara att skicka ett PM. Vi blir ett litet gäng, kul att de flesta hänger på och efteråt också, lämna bilen hemma så ni kan släcka törsten. Ni som har svårt att hitta kan alltid spana efter de blå fönstren.Gissa var det bor en saltvattensakvarist!Ser de varje dag på väg ner till T-banan Ha en trevlig träff! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 27 februari 2010 Dela Postat 27 februari 2010 Lite surt att jag är i Stockholm sitter just nu på Scandic i Alvik kom ner igår men måste tillbaka idag pga att jag skall jobba halv 8.Annars skulle jag kommit förbi.Istl blir det akvariebutikerna som får besök av mig.Hoppas ni får det trevligt och jag skall se om jag kan tima in det bättre nästa gång.MVH.Ted Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 27 februari 2010 Dela Postat 27 februari 2010 Ha en trevlig träffa allihop, lika bra som förra som var hos dig! Har inte möjlighet att komma tyvärr! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 27 februari 2010 Dela Postat 27 februari 2010 Synd Ted och Jonas! Vi får försöka klara oss ändå! Jag har möjlighet att ta med mig Euphylia som jag kan byta/sälja..... o sen har jag 3 st krabbor som söker nytt hem! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 27 februari 2010 Dela Postat 27 februari 2010 felavmig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Orion Postat 27 februari 2010 Dela Postat 27 februari 2010 Det var riktigt kul! upp med bilderna nu nike83. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 27 februari 2010 Dela Postat 27 februari 2010 Det var riktigt kul! upp med bilderna nu nike83.jag skäms hur dålig fotograf jag är! ska ta med stativ till nästa träff och köpa ett makro-objektiv.... måste klippa o greja för att få ner dem i storlek, lägger upp i morgon!tack för en trevlig träff, synd att det inte blev mer öl bara ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 27 februari 2010 Dela Postat 27 februari 2010 Hur många blev ni som kom? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BQGrogg Postat 27 februari 2010 Dela Postat 27 februari 2010 Tackar så mycket för en trevlig träff jag med! Din burk är riktigt läcker Jakob och förmodligen ännu läckrare när sanden åker i. Mvh/ Oscar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Orion Postat 27 februari 2010 Dela Postat 27 februari 2010 jag skäms hur dålig fotograf jag är! ska ta med stativ till nästa träff och köpa ett makro-objektiv.... måste klippa o greja för att få ner dem i storlek, lägger upp i morgon!tack för en trevlig träff, synd att det inte blev mer öl bara ! nejdå dom duger nog hehefår se hur korallerna ser ut imorgon,pillade dit dom med superlim så förhoppningsvis så släpar inte sjöborren iväg dom.nästa gång så blire fat och rötjut! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 28 februari 2010 Dela Postat 28 februari 2010 Tack för en trevlig träff, Jakob!Testa du med lite sand på botten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sune Postat 28 februari 2010 Dela Postat 28 februari 2010 Tack för igår Jakob!Kul att se ditt kar live Hoppas ni fick lite mer pilsner efter middagen, nästa gång ska jag nog låta bli att åka hem...Ps. Du har låga fosfatvärden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 28 februari 2010 Dela Postat 28 februari 2010 Tack själva, att sanda eller inte sanda det är frågan.Håller på och koppar i två nya fiskar, bla en hane till mina två ensamma kejsarhonor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Orion Postat 1 mars 2010 Dela Postat 1 mars 2010 fan va sjysst! gillade ditt kar skarpt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 2 mars 2010 Dela Postat 2 mars 2010 Blev det inga bilder från träffen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 2 mars 2010 Dela Postat 2 mars 2010 jo men han som ska lägga upp dem är så jävla lat! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Orion Postat 2 mars 2010 Dela Postat 2 mars 2010 hahaha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
libben Postat 3 mars 2010 Dela Postat 3 mars 2010 Nu får du fixa bilderna, skäm inte ut våran region nu för fan! Hägersten RULES! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Slanten Postat 3 mars 2010 Dela Postat 3 mars 2010 Tror inte ni haft nån träff... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BQGrogg Postat 3 mars 2010 Dela Postat 3 mars 2010 Jadu, Fredrik. Nu får du snabba dig. Vi blir mobbade här. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 4 mars 2010 Dela Postat 4 mars 2010 Här kommer de några bilder! jag är dock kass fotograf ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Orion Postat 4 mars 2010 Dela Postat 4 mars 2010 fan,vem är den där hunken med grön mössa? han skulle man vilja sätta tänderna i! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 5 mars 2010 Dela Postat 5 mars 2010 (ändrat) fan,vem är den där hunken med grön mössa? han skulle man vilja sätta tänderna i!uppenbarligen så hade Jaken ingen värme, eftersom två stycken har mössor på.... Ändrat 5 mars 2010 av nike83 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 5 mars 2010 Dela Postat 5 mars 2010 Då måste det varit varmt i Stockholm den helgen för fönstret är ju öppet Synd att man inte var med hade varit kul, ni får ha en ny träff till våren så man kan komma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.