klon Postat 25 juli 2013 Dela Postat 25 juli 2013 Jag räknar med att kunna smita ifrån karln och barnen , så jag kommer. Jättetrevligt, ser fram emot söndag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
heba Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Kul, kommer såklart! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Colan Postat 27 juli 2013 Dela Postat 27 juli 2013 Kommer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 28 juli 2013 Dela Postat 28 juli 2013 Den nya tiden passar dåligt för mig tyvärr Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
eak666 Postat 28 juli 2013 Dela Postat 28 juli 2013 Fick tyvärr förhinder. En annan gång kanske. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 28 juli 2013 Dela Postat 28 juli 2013 Jag glider förbi en sväng. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 28 juli 2013 Dela Postat 28 juli 2013 Jobbet ringde och förstörde min dag=(Hoppas att ni har riktigt trevligt!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 28 juli 2013 Dela Postat 28 juli 2013 Hur var träffen?? Lyckades inte komma loss Med vänlig hälsning, Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jim_J Postat 28 juli 2013 Dela Postat 28 juli 2013 Det var kanon!Mycket trevligt att träffa er alla, nu ser vi fram emot nästa träff! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 28 juli 2013 Dela Postat 28 juli 2013 Det var riktigt trevligt, fick ett par ansikten till nicken men alldeles för få dock.... Det borde vi göra om! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 28 juli 2013 Dela Postat 28 juli 2013 Lite senare i år kanske vi kan hoppas att det finns någon att bjuda in att hålla ett föredrag om något roligt.Kul att så många samlades trots semester tid.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 28 juli 2013 Dela Postat 28 juli 2013 Det kommer bli fler av i höst.Hoppas fler då kan närvara som inte kunde pga semester och annat.Men kul att det var en hel del som kom, det blev ungefär 15-20 personer.Hoppas alla blev nöjda med första träffen Det fanns lite funderingar på föredrag, grill och frågesport mm men blev inte så dumt ändå för en första test runda.Men skicka gärna in lite tips på vad som skulle vara kul att hitta på inför nästa träff.Det blev ungefär 3-4 limpor med kanel längder kvar för jag var lite för optimistisk med bullarna, missbedömning från min sida på antalet av fisk nördar Så ni får ursäkta om Leffe & Fredrik ser lite runda runt ut och rullar omkring i butiken de närmaste veckorna, tror de kommer missbruka bullar till frukost och lunch närmaste tiden Salar dig missade jag helt, du har kommit upp några gånger i samtalen på Triton, verkar va en rolig prick, lova att du presenterar dig nästa gång Kanske skulle ha namn lappar med nickname på alla för att förenkla det hela till nästa gång oftast vet man inte vem någon är förrän någon säger sitt nick, då kommer ahhaa du Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 29 juli 2013 Dela Postat 29 juli 2013 Stort tack till Sherwan för bullar, initiativ, entusiasm och massor av hjälp Jag räknade till sammanlagt 23entusiaster som minglade i sommarvärmen - vilket är fantastisk med tanke på tidpunkten.Så vi siktar på september nästa gång, vi ska försöka locka med föreläsare, diskussionstopics och korvgrillning.Tack alla glada prickar som dök upp:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hirez Postat 29 juli 2013 Dela Postat 29 juli 2013 Väldigt trevligt initiativ! Träffen gjorde så att man kunde ta sig tid, fråga, fundera och det var hur trevlig atmosfär som helst!Skickar med en liten bild. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dr.dator Postat 30 juli 2013 Dela Postat 30 juli 2013 Väldigt trevligt initiativ! Träffen gjorde så att man kunde ta sig tid, fråga, fundera och det var hur trevlig atmosfär som helst!Skickar med en liten bild.[ATTACH=CONFIG]99866[/ATTACH]Ja verkligen jättetrevligt! Cool snubbe där i mitten... hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hirez Postat 31 juli 2013 Dela Postat 31 juli 2013 Ja, det kommer ta ett par träffar innan man vet vem alla är, men kul början! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 5 augusti 2013 Dela Postat 5 augusti 2013 Synd att man missade detta! Får tagga till till nästa gång detta sker Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 Hej alla tomtar Det är snart dags för en ny träff, det planeras för fullt i tomteverkstan och kommer att ske några dagar efter jul så folk hinner smälta julmaten.Tomtarna Leffe o Fredrik önskar en riktig God Jul och det kommer att serveras Bordeaux Osmos årgång 2013 från Château "Le Tritooon", (OBS sista lådan) tyvärr inga grodlår men vi får nöja oss med fina fiskar, musslor, koraller o sniglar Återkommer med exakt datum och tid snart men det ser ut som sista helgen för i år... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 Hej alla tomtar Det är snart dags för en ny träff, det planeras för fullt i tomteverkstan och kommer att ske några dagar efter jul så folk hinner smälta julmaten.Tomtarna Leffe o Fredrik önskar en riktig God Jul och det kommer att serveras Bordeaux Osmos årgång 2013 från Château "Le Tritooon", (OBS sista lådan) tyvärr inga grodlår men vi får nöja oss med fina fiskar, musslor, koraller o sniglar Återkommer med exakt datum och tid snart men det ser ut som sista helgen för i år...det ser jag fram emot! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 Hej alla tomtar Det är snart dags för en ny träff, det planeras för fullt i tomteverkstan och kommer att ske några dagar efter jul så folk hinner smälta julmaten.Tomtarna Leffe o Fredrik önskar en riktig God Jul och det kommer att serveras Bordeaux Osmos årgång 2013 från Château "Le Tritooon", (OBS sista lådan) tyvärr inga grodlår men vi får nöja oss med fina fiskar, musslor, koraller o sniglar Återkommer med exakt datum och tid snart men det ser ut som sista helgen för i år...Blir det bulle o saft kalas eller riktig träff?Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 Blir det bulle o saft kalas eller riktig träff?PatrikHah beror på vad menas med riktig träff? Bullar, saft och kaffe blir det absolut.Tyvärr saknas sprit licensen, den dröjer o vi väntar på "OK" från restaurang maffian, problemet är att deras "under bordet" muta är saftigt hög... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 Hah beror på vad menas med riktig träff? Bullar, saft och kaffe blir det absolut.Tyvärr saknas sprit licensen, den dröjer o vi väntar på "OK" från restaurang maffian, problemet är att deras "under bordet" muta är saftigt hög...Riktig träff är att gå på lokal efter och ta en öl men jag tror inte Täby har så mycket att bjuda på mer än någon pizzeria men då kan väl knappast Fredrik o Leffe följa med då jag hört att dom e portade i hela komunen då dom har sprutat huset vin på golvet.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 Äh Patrik Vi får köra baklucke-party som jänkarna. En grill och några öl, sen sova över i bilen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 Eller sovsäck i karantän.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 härligt, bakluckegrillningen i ormets saab Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.