Niclas Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 Ha snabbt svar! Ta det lugnt, ta det när du har möjlighet, som saltis måste man ha tålamod.. så vi kan nog vänta ett tag till. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 Tack Janne, för en trevlig eftermiddag me go' fika o ögongodis.. Mkt snyggt kar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 Tack Janne!! En mycket imponerade burk du hade ihop med gott expresso.. Det blev tydligen min tur att ha träffen nästa gång så du får fixa över listan till mig så fort du kan det... Tack igen.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 Tack Janne!! En mycket imponerade burk du hade ihop med gott expresso.. Det blev tydligen min tur att ha träffen nästa gång så du får fixa över listan till mig så fort du kan det... Tack igen.. Bara hem och börja putsa. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 Tack Janne!! En mycket imponerade burk du hade ihop med gott expresso.. Det blev tydligen min tur att ha träffen nästa gång så du får fixa över listan till mig så fort du kan det... Tack igen.. Bara hem och börja putsa. Skall fixa Vax i morgon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 14 februari 2005 Dela Postat 14 februari 2005 Tack alla, det är alltid trevligt och kul och samlas runt ett akvarie och snacka salt. Stefan jag skickar listan under dagen. /Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henrik Jonsson Postat 14 februari 2005 Dela Postat 14 februari 2005 Och hur gör man nu om man vill vara med på någon av träffarna. Att maila Gabbi känns ju inte så aktuellt just nu. Är det någon annan som tagit över mailläsandet?Klart jag kan sätta på kaffet och öppna dörren och hoppas att det kommer någon hit, men det finns kanske enklare (och varmare) sätt... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 14 februari 2005 Dela Postat 14 februari 2005 Jag har skickat listan vidare till Stefan,(BroderIsak) så pm:a din adress till honom så kommer du nog med./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 22 februari 2005 Författare Dela Postat 22 februari 2005 Det gar aven att maila mig om man vill, sa pass civiliserat bor jag i Australien. Snabbast ar nog att maila Isaksson just nu... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 Tack för senast Stefan, som vanligt kom jag försent. Ditt akvarie var jättesnyggt, framförallt dina SPS. Efter din lampdemo så kommer jag att bygga in någon form av blåljus i mina lampor./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 Helt klart ett snyggt kar med mycket levande. Tackar för kaffe o bulle också!Nästa gång blir det jag som står för "lokal" och då blir det i Bromma.Gabbi/Stefan ni kan väl maila mig listan och så. Kanske behöver den uppgraderas med den kopia som tydligen finns också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 Man tackar man tackar.. det va kul att ni kunde komma och titta på min burk! Jonas jag säger till gabbi fixa över listan till dig..Janne! Du gillade det med mera blå ljus precis som jag gör.Kul att få ge lite inspiration.det va ju du som fixade så jag byte MH ju..SPS Ja det e det jag diggar mest,och jag till och med beställt fler av gabbi idag..yes.. så länge man kan få in lite fler SPS så e det bara fylla på...IGEN TACK!!-S- Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 Ja jisses, mera! Jag tror att det kommer att finnas en hörnburk till försäljning innom en snar framtid. Var det ett sånt här rör du hade "PL-rör Marineblue 420 41,5cm 36W/53,3cm 55W" från A-lagret? Det korta skulle man kunna bygga in i våran lampa./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 Tackar för fikat och framför allt det "fina" arbetet du lagt ned... inspirerande/Thomas Österberg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 23 mars 2005 Dela Postat 23 mars 2005 Vilken dag tycker ni att vi ska slå till på för nästa träff? Söndagar är väl mest passande dock.Jag hoppas också att vi tar tillfället i akt och passar på att byta lite fraggs Gabbi, mailar du listorna förresten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 23 mars 2005 Dela Postat 23 mars 2005 Jag vill slå ett slag för Lördagrarna... jag åker en bit från Eskilstuna och det käns lite långt att åka bara för en träff, Blir det på en lördag kan jag öven stanna i en saltbutik och då käns det lite mera motiverat. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 26 mars 2005 Författare Dela Postat 26 mars 2005 Sorry att jag inte har svarat tidigare Jonas, (och andra som är sugna på träffar) men jag har varit sjuk. Jag har funderat lite, och jag har kommit fram till hur jag tycker att utskick och liknande ska gå till.Då en del personer som anmält sig till saltvattensföreningen tex har valt att inte lägga ut sin mailadress här på sidan,(eller inte ens förekommer på sidan) så är jag tveksam till att låta namnlistan hållas i cirkulation. Jag har tillgång till mailkanon (dold utsickslista) och står gärna för utskicken som görs till "föreningen". Däremot vore det jättebra om de som vill hålla i träffar antingen "författar" utskicket och mailar det till mig, eller åtminstone mailar mig de viktigaste detaljerna så kör jag ut det på kanonen. Med i brevet lägger jag svarsadress till den personen som för tillfället håller träffen och då kan var och en som är intresserad av att komma dit själv höra av sig och anmäla sig.Jag vet inte hur många det är som är sugna på att hålla träffar. Hittills har det kommit av sig själv på träffarna vem som ska ha nästa. Jag skulle dock uppskatta, och det kan behövas för ordningens skull, att de som är sugna på att ha en träff och vet ungefär när de vill ha den, hör av sig till mig och säger till, så försöker jag styra upp så att inte två personer har träffar på samma datum eller datum som är nära varandra. Nu är det alltså Jonas som står på tur.Om det är någon som fått höra talas om mötena via en kompis och vet att ni inte ligger med på utskickslistan, säg till mig så lägger jag in er. Samma om ni kommit med under de två sista träffarna, dvs att ert första utskick kommit via Janne eller Stefan, då finns det risk att ni bara finns med i eras datorer och inte i själva "listan".Svara här eller maila mig på: gabriella.ekstrom@chello.se mvhGabbi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 26 mars 2005 Dela Postat 26 mars 2005 Låter "Kanon" Gabbi!Jag mailar dig ett utkast... så tar vi det därifrån. När du har kryat på dig så kan du ladda kanonen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 28 mars 2005 Dela Postat 28 mars 2005 Inbjudan om nästa saltträff har gått iväg till Gabbi som skickar det vidare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 29 mars 2005 Författare Dela Postat 29 mars 2005 ...och nu har jag även skickat ut inbjudan. På listan finns 38 namn, och om någon inte fått ett brev ikväll så står denna inte på listan, så då är det bara att höra av sig till mig om man önskar hamna där.mvhGabbi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 29 mars 2005 Dela Postat 29 mars 2005 JAg har inte fått det gabbiMvh Stefan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 30 mars 2005 Författare Dela Postat 30 mars 2005 Heh. Det var ju illa. :-) Jag lägger in dig så fort jag är klar med sändningen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 8 april 2005 Dela Postat 8 april 2005 Hittills är det ett 10-tal som har anmält sig till nästa Saltträff som är utsatt till Lördagen den 23/4. eller Söndagen den 24/4. (kl.15.00) hos mig i Bromma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Saltträffen blir på lördag, 23/4 kl. 15.00, då det var dagen som var mest efterfrågad. Vi blir väl mellan 10 och 15 personer vilket jag borde kunna tränga in! Ni som anmält er kan komma redan efter 12.00 om ni vill, annars är det 15.00 som gäller. Välkomna! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 1 maj 2005 Författare Dela Postat 1 maj 2005 Halloj. Är det någon som är intresserad av att hålla nästa träff? Jag funderar på om vi ska lägga den en vardag den här gången, med tanke på att många har aktiviteter som tar upp tid på helgerna.Kontakta gärna mig om någon känner suget! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.