-Johan- Postat 1 maj 2005 Dela Postat 1 maj 2005 man kanske skulle få "rumpan ur" och anmäla sig någon gång kanske..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 7 maj 2005 Dela Postat 7 maj 2005 Halloj. Är det någon som är intresserad av att hålla nästa träff? Jag funderar på om vi ska lägga den en vardag den här gången, med tanke på att många har aktiviteter som tar upp tid på helgerna.Kontakta gärna mig om någon känner suget!Erbjöd inte Vargklo i Sollentuna att hålla med fika och visa upp sin nyligen inredda Chill Out hörna? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Jodå,Jag tar gärna hand om nästa träff i Stockholm (Sollentuna). Jag har en nyligen inredd relaxavdelning i Thailandsstuk i samma rum som min 400-literstank. Vilken veckodag passar bäst, helg eller vardagskväll? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 Välkommen till nästa träff i Stockholmsföreningen hemma hos Calle Farberger (Vargklo) i Edsviken, Sollentuna, tisdagen den 31 maj kl 18.00 och framåt. Adressen är Gösta Tamms väg 42, och närmsta busshållplats heter Drotsvägen. Bilder på 400-litersburken finns under Vargklos forumtråd. Ring på 0730-774530 om du inte hittar. Maila på carlfarberger@hotmail.com så att jag vet hur många som kommer. Välkomna! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 uppFler anmälningar, tack! :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 19 maj 2005 Dela Postat 19 maj 2005 Har precis mailat dig.Ha de´Thomas Österberg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Krille Postat 20 maj 2005 Dela Postat 20 maj 2005 Me too! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Någon att samåka med från Brommaplan? Skicka gärna ett pm i så fall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 29 maj 2005 Dela Postat 29 maj 2005 uppNu är det bara två dagar kvar till träffen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 Kul att träffa en liten men tapper skara entusiaster för träffen ikväll. Nu går stafettpinnen vidare till nästa person att bjuda in gänget.Vem tar stafettpinnen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Beppe Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 Tack för en trevlig kväll. Fint kar och mysigt hus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 Kul att se att det finns olika lösningar för allt. Snygg burk och "överbygggnaden".Tackar för en trevlig afton.Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 soory kunde inte då frun blev upptagen på jobbet så jag fick ta ungarna..Mvh Stefan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 1 juni 2005 Dela Postat 1 juni 2005 Hej och tack för en trevlig träff ett bra komponerat kar och ett fint yttre utseende tänkte väl "stjäla " lite ideér om överbyggnaden till mitt nya kar.Får väl försöka ha en träff hemma hos mig lite senare efter sommaren eller tidig höst när mitt nya kar är igång!Mvh Göran Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 11 juni 2005 Dela Postat 11 juni 2005 Vem har stafett pinnen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 11 juni 2005 Författare Dela Postat 11 juni 2005 Om nån nu känner att de springer omkring med stafettpinnen i byxfickan *ler* så får ni snabba er att säga till. Jag åker till Mongoliet i början på juli, så i värsta fall får ni vänta tills jag är tillbaka... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 12 juni 2005 Dela Postat 12 juni 2005 Jag tror det är bäst att vänta till efter sommaren, inte många som har tid nu.Så den som känner att han vill slita ut "stafettpinnen ur byxerna" får fålla händerna i styr och vänta till sommaren är slut tycker jag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 15 juni 2005 Dela Postat 15 juni 2005 Jag är borta i juli, så jag hoppas vi kan vänta med en träff till "hösten". Gabbi! Mongoliet verkar häftigt!?Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 17 juni 2005 Författare Dela Postat 17 juni 2005 Mongoliet blir asbra. Ser fram emot kamelerna och Gobiöknen....och sen Kina såklart! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 17 juni 2005 Dela Postat 17 juni 2005 Missa inte akvariegatan i Peking med massor av skitbilliga akvarieprylar du kan importera och sälja till en känd distributör i Bromma! Kommer jag i håg rätt var det närmare 20 butiker vägg i vägg. Och alla var billigare än grannen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 17 juni 2005 Dela Postat 17 juni 2005 Missa inte akvariegatan i Peking med massor av skitbilliga akvarieprylar du kan importera och sälja till en känd distributör i Bromma! Kommer jag i håg rätt var det närmare 20 butiker vägg i vägg. Och alla var billigare än grannen.jobbigt att va sista grannen i ledet, typ bortskänkes mot avhämtning Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 7 augusti 2005 Dela Postat 7 augusti 2005 OK, då är semestern slut, i alla fall för de flesta av oss, och jobbet tar vid. Därmed är det också dags för någon att ta tag i nästa saltträff i Sthlm. Någon som känner sig manad? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 7 augusti 2005 Dela Postat 7 augusti 2005 Gabbi , hur löd E-mailen för att anmäla sig till "syndikatet" ? Ska ta och anmäla mig nu... har bara sagt det i ett år nu hihiMvh johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 7 augusti 2005 Dela Postat 7 augusti 2005 gabriella.ekstrom@chello.seJapp, nu skulle det vara kul att få lite ny inspiration! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 7 augusti 2005 Dela Postat 7 augusti 2005 aha, fick för mig att det var någon "speciell" e-mail.... okok thx Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.