Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 315
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Min är 40mm och genomföringen 32mm, jag skickar ca4000 liter genom den.

Oki, tack för svaret Daniel, då borde min Durso kunna svälja 2500 liter som jag skickar som retur.

Postat
Köpt kabelkanaler, skall se om jag får dit dem i dag.

Bu har jag plockat bort de stora streampumparna och satt dit nano i stället, blev riktigt bra tycker jag.

KZ ramp är skön, syns knappt!!!

Postat

Den är grym, funkar i rummet utan att synas. Men den ger fantastiskt ljus och inga fläktar som för oväsen. Köpte lite ny fisk i dag. Bilden på korallen är efter att jag doserat KZ LPS amino, hungrig koral:).

post-774-14468915281039_thumb.jpg

post-774-14468915281187_thumb.jpg

post-774-14468915281338_thumb.jpg

post-774-14468915281507_thumb.jpg

Postat

Tack alla. Ville ha en stilren och enkel känsla över karet, rent. Japp, det blev en överraskning att kopparbanden åt när jag kom hem. Skall bli skönt att få limma fast korallerna och få lite ordentlig ordning på det hela.

Postat

Tack så hemskt mycket, jag är faktiskt riktigt nöjd själv. Men när det kommer till aquascapingen kommer man klia sig i huvudet både en och två gånger:).

Postat
Tack så hemskt mycket, jag är faktiskt riktigt nöjd själv. Men när det kommer till aquascapingen kommer man klia sig i huvudet både en och två gånger:).

Är väll en del av tjusningen, eller?

Postat

Vist är det så Jonas, det skall vara lite pilligt.

Kablarna från pumparna skall gå i kabelkanaler som jag skall lacka svarta och sätta på kanterna. Min lilla microatoll här ute på Orust:).

• 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...