Gå till innehåll

Metcrue 600 liters SPS/LPS


metcrue

Rekommenderade inlägg

  • Svar 315
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Tack för alla vänliga ord. Var nere hos Ted och skaffade nano stream i dag, så den installeras i morgon. Monterade även mån/soluppgång/blixt LEDen i dag(se bild). Slänger även i en bild på de produkter jag använder.

post-774-14468915274282_thumb.jpg

post-774-14468915274381_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för alla vänliga ord. Var nere hos Ted och skaffade nano stream i dag, så den installeras i morgon. Monterade även mån/soluppgång/blixt LEDen i dag(se bild). Slänger även i en bild på de produkter jag använder.

aaaah du köpte en sån!! dom verkar grymma, testat blixten? nice "barskåp":)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, nu slipper jag klumparna till pump uslingar. De syns allt för mycket i mitt kar.

Sanden var den där i påse med vatten:), vet inte riktigt vad den heter.

Jag vet jag stör mig som fasen på standpipen, skall kapa den när jag får tid.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Låter man bara bli att dricka de översta så brukar man slippa huvudvärk:). Huvudvärken kommer när man skall komma ihåg hur mycket man skall dosera och när efter man varit på den nedersta hyllan och smuttat:).

Hehe. Översta hyllan ger huvudvärk bara man tänker på't, understa hyllan är medicinen när översta hyllan ger dig huvudvärk när du står där som ett frågetecken och undrar över alla doseringar du ska göra eller komma ihåg allt som du har gjort eller hmmm vilken dag var det jag skulle dosera zeofood? gjorde jag det i måndags eller glömde jag det? hur var det med denna flaskan då? 4 droppar jämna dagar udda veckor och helst då uppdelat på flera tillfällen samtidigt som zeoliten ska ruskas om. Bara 24 flaskor kvar hepp! Bäst att ta en liten tutare till från vodkaflaskan, nu ska vi se, Äsch jag ger karet en tutare också. Var var jag? bäst att ta en tutare så det klarnar lite, hmmm. Dosera 1ml till 25G varje dag eller vid behov, okey. bara 23 flaskor kvar, lätt som en plätt hehe. en tutare till, skål! vänta lite tog jag B-balance eller doserade jag k-balance?? Att det ska vara så svårt att minnas. äsch jag hoppar till nästa flaska, här är den, en liten tutare till Skål! (röst från sambo) Daniel du ser lite blek ut hur är det? Mår bra gumman ingen fara men va fa* jag råkade ta en tutare av zeospur ojoj,inte bra hehe... Bruksanvisningen...puh va skönt allt återgår till normalt efter 1-2 veckor om jag inte intar mera av denna vätska.

P.s Jag hoppas att du inte tar illa upp men jag skojar bara lite och jag beundrar dig att du verkligen orkar med zeovitmetoden, jag insåg snabbt att jag inte gjorde det, åter igen grattis till ett häftigt akvarium.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, jo den nedre delen kan helt klart hjälpa när man snörrat ihop det och det gör jag med jämna mellan rum. Men va fasen, lite överdosering har ingen dött av, möjligtvis lite ågren dan efter(ala coyote ugly in bed), undra om korallerna känner samma sak.

Är det någon som visar överdrivet intresse för standpipen så finns ju nedre delen i kemikalie hyllan att ta till:).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...