Postat 28 mars 200817 år Riktigt snyggt, stilrent!! Såg att ni använder en Durso? 40mm? Hur mycket sväljer den? Vad har ni för flödesvolym tillbaka?/Gustaf
Postat 29 mars 200817 år Författare Min är 40mm och genomföringen 32mm, jag skickar ca4000 liter genom den.
Postat 29 mars 200817 år Min är 40mm och genomföringen 32mm, jag skickar ca4000 liter genom den.Oki, tack för svaret Daniel, då borde min Durso kunna svälja 2500 liter som jag skickar som retur.
Postat 29 mars 200817 år Köpt kabelkanaler, skall se om jag får dit dem i dag.Bu har jag plockat bort de stora streampumparna och satt dit nano i stället, blev riktigt bra tycker jag.KZ ramp är skön, syns knappt!!!
Postat 29 mars 200817 år Författare Den är grym, funkar i rummet utan att synas. Men den ger fantastiskt ljus och inga fläktar som för oväsen. Köpte lite ny fisk i dag. Bilden på korallen är efter att jag doserat KZ LPS amino, hungrig koral:).
Postat 6 april 200817 år Författare Tackar, det blir roligare med lite liv. I morgon skall jag flytta och limma alla koraller.
Postat 6 april 200817 år fiskarna mår bra ser jag. Du köpte väll dom för nån vecka sedan å vart borta under tiden...Fin kvalite
Postat 6 april 200817 år Författare Tack alla. Ville ha en stilren och enkel känsla över karet, rent. Japp, det blev en överraskning att kopparbanden åt när jag kom hem. Skall bli skönt att få limma fast korallerna och få lite ordentlig ordning på det hela.
Postat 6 april 200817 år Författare Tack så hemskt mycket, jag är faktiskt riktigt nöjd själv. Men när det kommer till aquascapingen kommer man klia sig i huvudet både en och två gånger:).
Postat 6 april 200817 år Tack så hemskt mycket, jag är faktiskt riktigt nöjd själv. Men när det kommer till aquascapingen kommer man klia sig i huvudet både en och två gånger:).Är väll en del av tjusningen, eller?
Postat 6 april 200817 år Hur kommer du lösa kablarna från dina pumpar?Ser verkligen ut som en liten stenhög på en sandbotten..
Postat 6 april 200817 år Författare Vist är det så Jonas, det skall vara lite pilligt.Kablarna från pumparna skall gå i kabelkanaler som jag skall lacka svarta och sätta på kanterna. Min lilla microatoll här ute på Orust:).
Postat 8 maj 200817 år Hej Daniel hur går det för dig med zeoviten?Verkligen ett fint akvarie du fått till.
Postat 21 maj 200817 år Författare Hej. Det knallar på i karet, i väntan på en riktig kamera och fotograf lite skit bilder.
Postat 21 maj 200817 år Riktigt fint med ett gäng chromisar! Gillar hur du har stenen placerad i mitten! Snyggt
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.