Vandal Postat 16 januari 2011 Dela Postat 16 januari 2011 Gratulerar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 16 januari 2011 Dela Postat 16 januari 2011 Stort Grattis Peter! Ni får döpa honom till något latinskt och lägga ut det som en ny sort på Reeflex. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 16 januari 2011 Dela Postat 16 januari 2011 Grattis!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 16 januari 2011 Dela Postat 16 januari 2011 Grattis Peter! mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trollsvans Postat 17 januari 2011 Dela Postat 17 januari 2011 Grattis! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 17 januari 2011 Dela Postat 17 januari 2011 Grattis! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 17 januari 2011 Författare Dela Postat 17 januari 2011 Provkör nya ytavrinningen. (Hoppas ni ser hur den är konstruerad trots min lite konstnärliga bild av den)...Återkommer med ett utlåtande när jag kört den några dagar... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 januari 2011 Dela Postat 17 januari 2011 ingen box alls denna gång ?mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 17 januari 2011 Författare Dela Postat 17 januari 2011 ingen box alls denna gång ?Nej, jag har ersatt boxen med ett par extra böjar och en "tratt" som vattnet får rinna ner genom. -Jag gillade aldrig boxen utseendemässigt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 januari 2011 Dela Postat 17 januari 2011 Nej, jag har ersatt boxen med ett par extra böjar och en "tratt" som vattnet får rinna ner genom. -Jag gillade aldrig boxen utseendemässigt.o myllret av sniglar/eremiter/fiskar som kan få för sig o krabba med häverten.. kankse ett gallernät av något slag tex.. bara för att säkerhetställa lösningen ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 17 januari 2011 Författare Dela Postat 17 januari 2011 o myllret av sniglar/eremiter/fiskar som kan få för sig o krabba med häverten.. kankse ett gallernät av något slag tex.. bara för att säkerhetställa lösningen ?Ja, det sitter nät där röret smalnar av en liten bit ned. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 18 januari 2011 Dela Postat 18 januari 2011 Jag hade två st. Tunze galler som jag helt enkelt lagt ovanpå båda mina rör, det under vatten suger fast det rätt så bra, det som ligger på det översta röret ligger väl lite väl lätt på och skyddar nog inte för något, men det känns ändå bättre än inget. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Grubbelmuz Postat 18 januari 2011 Dela Postat 18 januari 2011 Grattis Peter till en tid av sömnlöshet Kan du ta en titt på mitt nya inköp kanske? Funderar på att kanske byta ut den.. Talar då om kejsaren Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NULL Postat 19 januari 2011 Dela Postat 19 januari 2011 Grattis! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 22 januari 2011 Författare Dela Postat 22 januari 2011 Mätte min fosfat och nitrat idag. Inget utslag på fosfattestet, och knappt märkbar färg på nitrattestet (uppskattar värdet till < 0,5 ppm). Biopelletsen tycks ha dragit ned nitraten riktigt bra. Lite vattenbyten på det här och korallerna borde bli riktigt bra... *hoppas jag* Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Grubbelmuz Postat 23 januari 2011 Dela Postat 23 januari 2011 Kör hårt Peter! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 29 januari 2011 Författare Dela Postat 29 januari 2011 Några snabba bilder, "skjutna från höften" denna förmiddag... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 29 januari 2011 Författare Dela Postat 29 januari 2011 ...och så en skivanemon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 29 januari 2011 Dela Postat 29 januari 2011 Riktigt fina bilder släng gärna upp ett par helbilder oxå! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hulteke Postat 29 januari 2011 Dela Postat 29 januari 2011 Stort grattis till er båda Peter! Oj oj oj ... Nya tider! Roligt att se att du är i gång med ditt stora akvarium också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 29 januari 2011 Dela Postat 29 januari 2011 ...och så en skivanemon.Snygg anemon. Tyckte att det var en muräna som kikade fram i den! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 30 januari 2011 Författare Dela Postat 30 januari 2011 Skruvade och limmade upp en grendosa som hängt på "trekvarten" ett tag. Kan verkligen rekomendera dessa grendosor från Conrad. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 31 januari 2011 Författare Dela Postat 31 januari 2011 Riktigt fina bilder släng gärna upp ett par helbilder oxå!Jag har tyvärr inte så mycket att komma med då jag mest har småfraggar i akvariet just nu... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 31 januari 2011 Dela Postat 31 januari 2011 Jag har tyvärr inte så mycket att komma med då jag mest har småfraggar i akvariet just nu...Blir bra och se sånt oxå, då kan man gå tillbaka och verkligen se en förändring/tillväxt framöver Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 31 januari 2011 Dela Postat 31 januari 2011 Exakt, Jag håller med Nordin! upp med bilder! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.