_Manne_ Postat 23 februari 2014 Författare Postat 23 februari 2014 The "Stig" ser fram emot en recension! Hur ser de ut på fragghyllorna? Är det något spec du är ute efter ? Hyllorna är ganska tomma , men finns o klippa vid behov..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 23 februari 2014 Postat 23 februari 2014 Är det något spec du är ute efter ? Hyllorna är ganska tomma , men finns o klippa vid behov..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkSöker just nu det mesta, behöver som sagt fylla på i luckorna Får försöka komma upp och glo nån dag du har tid Citera
_Manne_ Postat 23 februari 2014 Författare Postat 23 februari 2014 Lite mobil bilderLite blandat från karet! Jobbar på att öka antalet koraller i karet men inte så lätt alltid o hitta godbitarna.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 23 februari 2014 Postat 23 februari 2014 Hatten av Manne! Som vanligt är det sjukt fint Citera
osby0479 Postat 23 februari 2014 Postat 23 februari 2014 Hur tycker du att belysningen fungerar, fortfarande cyano? Citera
_Manne_ Postat 23 februari 2014 Författare Postat 23 februari 2014 Hur tycker du att belysningen fungerar, fortfarande cyano?Har fortfarande cyano... Men är övertygad att den kommer o ge upp.. Har tålamod med det..Belysningen tycker jag är kanon.. Absolut inget att klaga på faktiskt , funkar som förväntat.. Dock en grej.. Skulle viljat ha en mer blå när solen går upp.. Blir vitt ganska direkt.. Men det är kanske bara jag som tänker så..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
osby0479 Postat 23 februari 2014 Postat 23 februari 2014 Är ju enkelt att lägga in mer blått i soluppgången, eller du kör Bali? Citera
_Manne_ Postat 23 februari 2014 Författare Postat 23 februari 2014 Är ju enkelt att lägga in mer blått i soluppgången, eller du kör Bali?Kör inget Bali.. Har nog "missat" det där du skriver som enkelt.. För mig får det gärna vara ren Royal blue ett bra tag på morgon/kväll.. Är ju lite min smak.. Dock inte riktigt förstått hur.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
osby0479 Postat 23 februari 2014 Postat 23 februari 2014 Nja enkelt o enkelt kanske det inte är, men du kan ju ställa alla färger för sig på angivet klockslag! Citera
_Manne_ Postat 24 februari 2014 Författare Postat 24 februari 2014 Nja enkelt o enkelt kanske det inte är, men du kan ju ställa alla färger för sig på angivet klockslag!Inget jag har pelat på alls faktiskt..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
osby0479 Postat 24 februari 2014 Postat 24 februari 2014 Får du tid över så kolla lite på det, där väljer du själv hur det ska se ut under hela dagen Citera
_Manne_ Postat 8 mars 2014 Författare Postat 8 mars 2014 Morgonens gympa , bytt yttligare 50L med "The Stig" saltet... NU måste det bara växa så in i.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Akta dig du får mera gympa när alla korallerna behöver röjas senare i em;),det saltet var bra tycker jag mvh Ola. Citera
_Manne_ Postat 8 mars 2014 Författare Postat 8 mars 2014 Akta dig du får mera gympa när alla korallerna behöver röjas senare i em;),det saltet var bra tycker jag mvh Ola.Tiden får utvisa.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Jo det har du rätt i, men det är lättlösligt och vattnet blir klart med en gång tycker jag:smiley20:mvh Ola. Citera
_Manne_ Postat 8 mars 2014 Författare Postat 8 mars 2014 Jo det har du rätt i, men det är lättlösligt och vattnet blir klart med en gång tycker jag:smiley20:mvh Ola.Jag låter det snurra över natten med pump o en doppis..Med vänlig hälsning, ManneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Det brukar jag också göra, det känns som det blir bäst så riktigt löst och rätt temp också:smiley20:mvh Ola. Citera
_Manne_ Postat 11 mars 2014 Författare Postat 11 mars 2014 Härligt med vårsol eller..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 11 mars 2014 Författare Postat 11 mars 2014 Såå drygt bara.. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
LN21 Postat 11 mars 2014 Postat 11 mars 2014 Hi, med vårsolen kommer även Cyanon om man har lite otur:) Citera
_Manne_ Postat 11 mars 2014 Författare Postat 11 mars 2014 Hi, med vårsolen kommer även Cyanon om man har lite otur:)Kommer ?? Är ju kvar sen förra våren.. Hann aldrig bli av med det helt..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.