Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

• 2 månader senare...
  • Svar 380
  • Visningar 39,6k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

40år i November jobbar med export förtullningar I Göteborg (OBS! inte på tullen utan på KGH Customs Services AB). samt driver eget importföretag (ATV, MC m.m.).

Innan det jobbade jag som följande, Labbtekniker sprängde airbags på löpande band, Egen företagare (Taxi i Alingsås under 10år), Underhålls tekniker inom industrin och första jobbet var som Truck förare på en 35 tons truck.

Samt diverse utbildningar i ryggen så som It-tekniker, Internationella transporter och spedition(Speditör) med fler..

Postat

Hej alla !!

30 jobbar som säljchef/regionsäljare inom telecom och andra säljuppdrag har hållt på med saltvatten i ca 10 år..

Postat

43 år ung jobbar med det enda jag kan, mobiltelefoner! Började för 20år sedan blir nog aldrig trött på dessa........

på fritiden är det mest våra 5 barn (4mån-15år) datorer och våra 5 akvarie som gäller....

Postat

29 år, installations elektriker, haft Akvarium i 16 år, började med guldfisk och gått därifrån, via allt tänkbart, Malawi med mera, men numera sedan 1år såld på saltvattenakvarium

Postat

25 år och Konditor. Det är tårtor och praliner som gäller hela dagarna.

• 11 månader senare...
Postat

När jag inte hänger här och på andra Forum så kör jag en tråkig men livfull Skolbuss och när jag inte kör denna buss så är jag en glad Skolvaktmästare som när han kommer hem ska se till alla akvarium och en damm som har precis Vinterbonats annars är det väl ungarna här hemma som jag försöker undvika 12-5-4 år.

När jag försöker få en paus att göra det jag älskar av allt i denna värld att titta på Engelsk Fotboll där Chelsea står närmst hjärtat,med en fru som jobbar dygnet runt och tjänar en massa pengar som jag sen tjatar mig till och köper dyra Akvarium kan det bli bättre..:-)öööööö ja det kan det första steget är väl att man ska skaffa sig ett LIV!!och en vettig hobby...:-)

Ändrat av Patrik Steen

Postat

Jag (magnus) är 37 år och jobbar som robotoperatör/svetsare.

Frun (magdalena) 31 år, gör just nu praktik som industrireparatör, gruvindustin. Ska gå ner under jord till veckan. Även utbildad friskvårdsinstruktör, massör, mediaassistent (reklam,ljudmedier,foto).

Vi har haft igång vårt första kar (170l) i dryga 1 1/2 år och ligger i startgroparna med vårt nya kar på dryga 760l. Vi hoppas på att kunna vara igång med det innan jul men vi får se hur det går. Mycket annat som pockar på vår uppmärksamhet, 3 barn, två heltidsjobb mm

Postat

42 årig elektriker med fru och två tonårsbarn.Andra hobbys är hus och trädgård och en del bilkörning(gärna på bana).Har haft saltvatten i ca.15 år

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.