Gå till innehåll

akvarieshop.se


Adamantis

Rekommenderade inlägg

Beställde från akvarieshop.se för första gången i fredags. Blev bland annat en grotech doserpump och lite annat gottis. Efter beställningen fick jag direkt en orderbekräftelse. Dagen efter såg jag att doserpumpen inte fanns i lager, så jag svarade på orderbekräftelsen och frågade när jag kunde räkna med att se den. Efter att inte ha fått något svar på måndagkväll försökte jag logga in på hemsidan för att se om jag kunde få mer info om min beställning via "mina sidor". Detta gick inte, och jag tänkte att jag kanske glömt mitt lösenord. Jag klickade på "få ditt lösenord skickad till din e-post"-länken och knappade in min adress. Då säger sidan att min adress inte finns i deras system, detta fastän jag fått orderbekräftelsen till samma adress.

Ytterst märkligt. Så jag skickade ett meddelande via hemsidan, där jag förklarade situationen enligt ovan, både med kontakt, leveranstid och min saknade adress.

Idag har jag ännu inte fått något svar.

Någon som har erfarenhet, eller vet något om företaget. Kanske har ett telefon nummer?

Om jag bara vet vad som händer, kan jag finna mig i att vänta lite, men nu vet jag ju inte ens om de har fått min order eller om företaget fortfarande är aktivt.

Hjälp! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde där ifrån i september,har fortfarande inte sett något paket.

Har mailat ex antal gånger och något telenummer har jag ej kunnat hitta till dom.

När jag loggar in för att kolla min order står det att min order är klar att skickas.

Är bara glad att jag tog faktura och inte förskott.

Verkar inte vara så seriöst företag

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fuck..

Tur jag följde magkänslan och inte betade i förväg. Slänger iväg ett mail till dem att jag annullerar beställningen, så det inte blir problem längre fram.

Då blir det drakfisken nästa. 300 kr mer men man kanske får sina grejer och lite bättre kontakt :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [no address given] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

vad nudå!

Ursäkta, skulle bara rätta till ett stavfel, så dök ovanstående upp!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...