salta wille Postat 20 juli 2011 Dela Postat 20 juli 2011 Haha, ja ett medlemskap för under 30öre om dagen är inte fy skam! Man är väl ingen medlem, utan stöder endast saltvattensguiden.se Eller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 20 juli 2011 Dela Postat 20 juli 2011 Man är väl ingen medlem, utan stöder endast saltvattensguiden.se Eller?Rubriken är "stödmedlem", men jag kan skriva "Haha, ja ett stöd för under 30öre om dagen är inte fy skam! ;)" om det känns bättre... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 20 juli 2011 Dela Postat 20 juli 2011 Rubriken är "stödmedlem", men jag kan skriva "Haha, ja ett stöd för under 30öre om dagen är inte fy skam! ;)" om det känns bättre... Hmmm.... Du är skåning? Känns bättre nu! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 25 juli 2011 Författare Dela Postat 25 juli 2011 Stort tack till mac_artur, Sardellen, 1538Moss och salta wille som tecknat sig för ett års stödmedlemskap.Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa mer på Stödmedlemskap Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 sådär, inbetalt en slant! Gick ju väldigt smidigt med paypal Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 25 juli 2011 Författare Dela Postat 25 juli 2011 sådär, inbetalt en slant! Gick ju väldigt smidigt med paypal Tack för ditt stödmedlemskap MattiasN. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 31 juli 2011 Författare Dela Postat 31 juli 2011 Tack till Stenson, Tigger och Johan W som tecknat sig för ett års stödmedlemskap. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 15 augusti 2011 Författare Dela Postat 15 augusti 2011 Stort tack till Ryberg och patrikk som tecknat sig för ett års stödmedlemskap. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 15 augusti 2011 Dela Postat 15 augusti 2011 146 personer inloggade just nu. Kan finns det några till som känner sig hugade att teckna sig för 1 års stödmedlemskap? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 15 augusti 2011 Författare Dela Postat 15 augusti 2011 Det gjorde westcoast. Tack för att du tecknat dig för stödmedlemskap.Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa mer på Stödmedlemskap Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 19 oktober 2011 Författare Dela Postat 19 oktober 2011 Stort tack till Johan_F, RICHME, Dacke, Steven, Vandal, nike83, NiXoN, maca, jaaa66 och Soft_jonis som tecknat sig för ett nytt stödmedlemskap eller förlängt sitt befintliga. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 31 oktober 2011 Dela Postat 31 oktober 2011 Har nu varit stödmedlem och registrerad på SG i 1år var ingen tvekan att betala för ett till:smiley20:Ett stort tack för all hjälp och alla kontakter man har fått genom denna sida och ni som inte betalat ännu tveka inte, ett billigare och mer aktuelt uppslagsverk kan man inte få på Svenska. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 3 november 2011 Författare Dela Postat 3 november 2011 Stort tack till Slanten, Yodelking, Genne, Dampen, DaTrucka, Capote, Hiper och Lasse som tecknat nytt eller förlängt sitt gamla stödmedlemskap. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 3 november 2011 Dela Postat 3 november 2011 Hur många är vi nu Capote?MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 3 november 2011 Författare Dela Postat 3 november 2011 Vi ligger runt hundra. Det är rätt många stödmedlemskap som går ut just nu och vi har några medlemmar som inte bestämt sig hur de skall göra kommande år, därav lite osäkra siffror. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 4 november 2011 Dela Postat 4 november 2011 Capote :Kommer en slant från mig med snart.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Daniell523 Postat 14 november 2011 Dela Postat 14 november 2011 Stödjer saltvattensguiden fast jag ej varit så aktiv...Men vill verkligen säja att det är värt varje krona.Tack för en hjälpande sajt.Dani Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 25 november 2011 Författare Dela Postat 25 november 2011 Stort tack till Daniell523, _manne_, Jaan och Sven-Olof som tecknat och förlängt ett års stödmedlemskap.Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa mer här Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 1 januari 2012 Författare Dela Postat 1 januari 2012 Stort tack till Janne68, tele, Wiking och kobbens som tecknat och förlängt ett års stödmedlemskapVi avslutade 2011 med 94 medlemmar. Det är en ökning med 15 medlemmar sedan 2010. Vi var uppe en bit över 100 men vi tappade tyvärr ett gäng i slutet av året som valde att inte förlänga sitt stödmedlemskap.2012 blir ett bra år att öka till över 100 stödmedlemmar.Stort tack till alla som bidrar för att hålla igång saltvattensguiden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Tack för informationen Capote.100 medlemmar är ett alldeles för litet och enkelt mål, vi borde lätt kunna nå 150 tycker jag:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Sålänge det inte finns några fördelar så tror jag inte antalet medlemmar kommer stiga mer än antalet användare av forumet. jag tycker det borde finnas lite fördelar med att vara medlem.Får man en påminnelse innan sitt medlemskap går ut? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Får man en påminnelse innan sitt medlemskap går ut?Ja.B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 (ändrat) En liten fördel är iaf att man får en fetare mailbox.. Vilket är klart positivt.. Som jag ser det så är det en hemskt liten kostnad för all den hjälp som man kan få här på forumet.. Så den är snabbt insparad på ev onödiga inköp. Utan eldsjälar som tex Stig o Lasse som jämnt svarar nybörjare om frågor som blivit besvarade tusen gånger innan så tror jag kunskapen kommer att försvinna, oberoende på den där hundringen.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Ändrat 2 januari 2012 av _Manne_ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Det är bara det att både jag och Stig har kommit upp till "tjöt och glöm" åldern och vi minns inte att frågorna redan är besvarade - alla frågor blir på så sätt nya för oss....MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Som jag ser det så är det en hemskt liten kostnad för all den hjälp som man kan få här på forumet.. Så den är snabbt insparad på ev onödiga inköp. Detta måste väl ändå vara det största/bästa argumentet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.