jannemannen Postat 22 januari 2005 Postat 22 januari 2005 Jag vill också veta hur stort akvariet är ! Mvh/Janne
MotorShip Postat 22 januari 2005 Postat 22 januari 2005 Va e de för vits att utrycka sig så som "löjligt" och "Super töntig" tråd? Jag håller med Henrik J, stör den er så låt denna tråd vara.De e ju klart att man vill veta måtten, men det ger ju oss inte rätt att vara spydiga.
Guest Marcus Postat 22 januari 2005 Postat 22 januari 2005 Ge fan i att läsa tråden om den är så jävligt töntig då...det kan nog inte vara så svårt.. .Det är alltid kul med en tråd som man kan följa, och se vad andra gör,m.m.Klart man är nyfiken på måtten...:smiley2:.Behöver nog inte säga mer...
BroderIsak Postat 22 januari 2005 Postat 22 januari 2005 Till er som stör er på denna tråd. Bryr er om nåt annat istället.. Jag hoppas där emot att det kommer fler bilder snart..-S-
aerie Postat 22 januari 2005 Postat 22 januari 2005 Hade nog tyckt tråden var bra mkt mer intressant att följa om den inte varit proppfull med gissningar på måtten och snack om detta,tycker det är ganska ointressant egentligen och vill helst se lite mer bilder på byggnationen. Men det börjar kännas meningslöst att följa den när man får sovra bland alla i min meningtotalt ointressantainlägg om mått.
Anders Häll Postat 23 januari 2005 Postat 23 januari 2005 Jag följer gärna tråden för jag vill vinna juh..
Henrik Jonsson Postat 23 januari 2005 Författare Postat 23 januari 2005 Oj! Blev du stött lilla gubben? Det där inlägget säger nog mer om dig än om mig, så vi kan väl sluta där.
Henrik Jonsson Postat 23 januari 2005 Författare Postat 23 januari 2005 Ok, vi gör väl så här då:Gissa inte på de förhatliga måtten här i tråden, då det är töntigt. Eftersom jag utlovat pris till den som först kommer med dem, så låter jag ändå tävlingen fortsätta i form av PM till mig. Jag meddelar om någon vummit och skriver då ut måtten här, inte innan. Eftersom flytten är klar och skivanemonerna är i det nya karet och mår bra får väl en eventuell vinnare komma och hämta vilken typ av mjukis den vill ha.Bygget då?Jo det börjar väl bli klart nu. Det saknas luckor på sidorna av akvariet och lite annat utanför. Inne i akvariet ser det mer och mer ut som det ska. En del sten kommer kanske flyttas och delar av sittdjuren ska spridas ut lite bättre. Jag är inte färdig med hur jag vill ha ljus och cirkulation, men jag hoppas kunna slippa synlig teknik så långt det går. Det har just börjat bli skymning, så den ena MH-ramen har redan slocknat.En av kirurgerna har redan somnat, men de andra tre simmar på och letar mat. De ser rätt trygga ut efter bara två dagar i nya hemmet.
Skinner Postat 23 januari 2005 Postat 23 januari 2005 Fyfan va snyggt. Antar att du sneglat en del på Greg och Bomber? .Vad gäller gissningstävlingen tycker jag personligen att det var en skitkul idé.
joney Postat 23 januari 2005 Postat 23 januari 2005 måste säga att jag blev mäkta imponerad när jag såg detta kar live idag..
Henrik Jonsson Postat 23 januari 2005 Författare Postat 23 januari 2005 Fyfan va snyggt. Antar att du sneglat en del på Greg och Bomber? . Tackar!Jag ska väl se det som beröm, men vilka är Greg och Bomber?
Henrik Jonsson Postat 23 januari 2005 Författare Postat 23 januari 2005 Jag vet inte hur det är med er som har haft blå lysrör sedan urminnes tider, men för mig som tidigarebara haft halogenbelysning är det nästan magiskt att se hur saker lyser i skymningsljuset...
JFerm Postat 23 januari 2005 Postat 23 januari 2005 Ja, du Henrik!Bilden på ditt lååånga kar varnågot av de coolaste jag sett på länge . Kul tråd, även om jag själv skippat att gissa Tittar nu på mina kar och suckar lite lätt...Har alldeles för liten lägenhet men jag har förmodligen den längsta soffan på3,60 iaf.
the rookie Postat 23 januari 2005 Postat 23 januari 2005 Henrik .....saknar ord ...men här nere i södra delen hälsar vi alla ditt nya vidunder välkommet till detta avlåååånga land ...Peter
the rookie Postat 23 januari 2005 Postat 23 januari 2005 jag skulle uppskatta karet till en ...350*40*40 eller nåt ...=) kanske till o med 360*45*35tja ...kan gissa tills det har börjat växa håralger på mitt huvud =)men men ...roligt att du har gjort en rolig grej av ditt byggande ...Peter
Kimlur Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Jag har en 22 tums Widescreen skärm på jobbet och det är precis att jag kan se hela bilden på bredden!!!
Dimorb Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Helt fantastiskt.Nu när du nästan är i slutfasen så kan du väl fundera på om du vill göra allting en gång till hemma hos mig .
Skinner Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Fyfan va snyggt. Antar att du sneglat en del på Greg och Bomber? . Tackar! Jag ska väl se det som beröm, men vilka är Greg och Bomber? Det var värst! Jag var säker på att du kikat på dem. Framför allt Greg...GregBomberÅterigen...Smärtsamt snyggt Henrik!
Guest Marcus Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Kanonfint....du tar fina bilder också...du kan väl alltid ta och mailanågra till mig som man kan ha som bakgrundsbild på datorn om du vill......
Guest C.caeo Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Fantafasktiskt fint så fint att jag hittade på ordet själv!
Henrik Jonsson Postat 24 januari 2005 Författare Postat 24 januari 2005 Vad gör skivanemonen nu då? Fick den spader i det nya hemmet och hittar på något bus? Är den arg, sjuk eller är det här ett sätt att föröka sig?
Rekommenderade inlägg