Kjelle Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Det är verkligen maffigt med stora vackra akvarier! Citera
Genne Postat 7 augusti 2012 Författare Postat 7 augusti 2012 Här snurrar allt vidare utan några problem, har nu kommit igång med balling och spårämnen.Karet utveklas hela tiden och det växer bra i det.MVH/Glenn Citera
Genne Postat 8 augusti 2012 Författare Postat 8 augusti 2012 Tänker nu lägga forumet vilande ett tag framöver om någon försöker få tag på mig gör det via E-Post glenn.sporrong@telia.comMVH/Glenn Citera
Genne Postat 11 september 2012 Författare Postat 11 september 2012 Karet lever fortfarand och det bara tuffar på skickar med enliten filmsnutt så får ni se lite hur det ser ut MVH/Glenn Citera
Stensson Postat 11 september 2012 Postat 11 september 2012 Härligt med så mycket liv o rörelse i ett kar. Citera
Hanssanden Postat 11 september 2012 Postat 11 september 2012 Snyggt Glenn Mvh Hans Sandén i Braås.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 18 september 2012 Författare Postat 18 september 2012 Tittar på att sälja karet, undrar om det skulle finnas intresse av någon att köpa allt levande+Om så skulle vara skicka ett pm så ska jag ta kontakt.Har en viss del med sten och koraller som tillhör Samuel som inte ingår. MVH/Glenn Citera
ballsam Postat 18 september 2012 Postat 18 september 2012 Tittar på att sälja karet, undrar om det skulle finnas intresse av någon att köpa allt levande+Om så skulle vara skicka ett pm så ska jag ta kontakt.Har en viss del med sten och koraller som tillhör Samuel som inte ingår. MVH/GlennSkojjar du? Tänker du uppgradera eller har du tappat sugen?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 18 september 2012 Författare Postat 18 september 2012 Skojjar du? Tänker du uppgradera eller har du tappat sugen?Sent from my iPhone using TapatalkKommer att vara hemma alldeles för lite i framtiden Citera
Laggeman Postat 18 september 2012 Postat 18 september 2012 Ja, det var verkligen ett tråkigt besked, gillar ditt kar skarpt Glenn! Citera
loopmannen Postat 19 september 2012 Postat 19 september 2012 Tråkigt Glenn, men du vet säkert vad du gör. Hade älskat att få några av dina fiskar i min burk men tyvärr bor du lite för långt bort.Lycka till med det andra som du tänker göra i stället! Citera
Genne Postat 28 oktober 2012 Författare Postat 28 oktober 2012 På grund av en massa rykten (som jag inte begriper hur dom vuxit fram) får jag väll skriva vad som händer.Jag har fortfarande karet kvar och om jag skulle lägga ner det så skulle det inte göras över en dag (Jag skrev bara en intresseförfågan).Jag håller på att köpa mig en bostad i Spanien då prisläget är mycket bra nu, men jag ska inte flytta ner på många år ännu.Problemet för mig hade varit att kunna sköta karet under dom veckor och månader vi ska vistas där ner när vi har köpt bostaden.Men det har löst sig med ett par personer som vill ta hand om mitt kar när jag är borta bara jag inte gör mig av med det.Att jag varit väldigt lite på SG det sista beror på att jag har fullt upp med Jobb, Firma och att jaga fastighet.Kan berätta att karet firar två år nu och är finare en någonsin.MVH/Glenn Citera
Genne Postat 28 oktober 2012 Författare Postat 28 oktober 2012 Ett par nytagna bilder på karet, hoppas dom passarMVH/Glenn Citera
LN21 Postat 28 oktober 2012 Postat 28 oktober 2012 Snyggt med så stora firrar, grannt akvarium Citera
Genne Postat 8 november 2012 Författare Postat 8 november 2012 Funderar på att skaffa mig ett fosfatfilter är det någon som kan hjälpa mig med lite råd om vad jag borde ha för storlek och typ?Vill helst ha det stående i sumpen under karet och då är höjden max 900mm.MVH/Glenn Citera
ballsam Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Funderar på att skaffa mig ett fosfatfilter är det någon som kan hjälpa mig med lite råd om vad jag borde ha för storlek och typ?Vill helst ha det stående i sumpen under karet och då är höjden max 900mm.MVH/GlennGod afton. Jag har ett fr509 (deltec?) stående som du kan låna så länge om du vill. Såg att du letade styrenhet till LEDbelysningen.. har det löst sig? /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk Citera
litetsmultron Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Ska du skaffa ett fosfat filter så skaffar du ju en ATS Citera
Genne Postat 10 november 2012 Författare Postat 10 november 2012 God afton. Jag har ett fr509 (deltec?) stående som du kan låna så länge om du vill. Såg att du letade styrenhet till LEDbelysningen.. har det löst sig? /SamuelSent from my iPhone using TapatalkHar köpt ett fosfatfilter och beställt kort till belysningen så allt är på vägMVH/Glenn Citera
Genne Postat 10 november 2012 Författare Postat 10 november 2012 Lägger upp lite bilder på lite fisk som jag tycker är riktigt snygg när den går i karet, postar även med ett par helhetsbilder.Hoppas det finns någon fisk som inspererar någon.Kan tala om att Nason ligger runt 30cm så har ni något att gämföra storleken på dom andra med.MVH/Glenn Citera
Wigge Postat 10 november 2012 Postat 10 november 2012 denna ser ut som en havskatt https://www.saltvattensguiden.se/forumet/attachment.php?attachmentid=85496&d=1352561359 Citera
ballsam Postat 10 november 2012 Postat 10 november 2012 Du har blivit en fena på foto Glenn. Ser ljust och fint ut på bilderna. Har alla LEDramper slocknat eller är det bara styrningen till den ena?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.