Hanssanden Postat 13 januari 2012 Postat 13 januari 2012 Super:)Mvh Hasse i Braås.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
ballsam Postat 13 januari 2012 Postat 13 januari 2012 Det där borde väl göra dej berättigad till att ta ut föräldradagar ; ) Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 13 januari 2012 Författare Postat 13 januari 2012 Det där borde väl göra dej berättigad till att ta ut föräldradagar ; ) Sent from my iPhone using TapatalkDet hade jag inte tänkt på, ska ansöka på måndag. Citera
stigigemla Postat 14 januari 2012 Postat 14 januari 2012 Diadema är ett skydd som Banggaier ofta använder i naturen så där har du en god poäng.Lycka till! Citera
Genne Postat 14 januari 2012 Författare Postat 14 januari 2012 Diadema är ett skydd som Banggaier ofta använder i naturen så där har du en god poäng.Lycka till!Kul att man får ett naturligt betende i karet Citera
Genne Postat 15 januari 2012 Författare Postat 15 januari 2012 Kan rapportera att det fortfarande är en del yngel som lever i karet, helt otroligt med dom fiskar som jag har i karet Citera
Genne Postat 22 januari 2012 Författare Postat 22 januari 2012 Har nu inga yngel kvar i burken men nästa gång är jag bered med ett exstrakar.Slänger med några fiskbilder tagna i dag. Citera
Floppo Postat 22 januari 2012 Postat 22 januari 2012 Fina bilder . Vad är det för fisk på bild 5 ? Citera
Edward Postat 22 januari 2012 Postat 22 januari 2012 Ser bra ut! du börjar få till en trevlig storlek på Nason! Citera
Genne Postat 22 januari 2012 Författare Postat 22 januari 2012 Fina bilder . Vad är det för fisk på bild 5 ?Salaris ramosus. Citera
Genne Postat 15 mars 2012 Författare Postat 15 mars 2012 Hej ett tag sedan jag skrev något här.Allt rullar på och växer.Jag har nu fem olika sorters kiruger som går i karet dom blir bara tjusigare och tjusigare, den minsta är min paletkirurg och den är nog närmare 10 cm nu.Min bubbelanemon har nu delat på sig så att jag har fyra styck.Mina Banggaier har fått en kull med yngel till men jag han inte få det nya karet klart för att rädda dom.Det nya yngel och fraggkaret står nu på plats med vatten som cirkulerar så att jag kan använda det om jag vill, men det är inte färdigt ännu.Ska försöka få ut ett par bilder i helgen.Hälsningar Glenn Citera
Genne Postat 8 april 2012 Författare Postat 8 april 2012 Efter som jag är mycket för mina kirurger och dom börjar bli ganska stora, lägger jag upp lite nya bilder.Hoppas ni ska gilla dom. Citera
Hanssanden Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Riktigt vackert:)Mvh Hans Sandén i Braås.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
cheva Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 snyggt lita bilder på hu det blev med yngel karet Citera
ballsam Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Den vitbröstade ser pampig ut. Vem av kirurgerna är kungen? (tippar naso'n) hur går det med musslan? /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 8 april 2012 Författare Postat 8 april 2012 Vilket underbart kar du har Genne:smiley20:Tack, jag kan sitta och bara njuta av det nu.Riktigt vackert:)Mvh Hans Sandén i Braås.Sent from my iPhone using TapatalkTack så mycket Hans.snyggt lita bilder på hu det blev med yngel karetTackar, första bilden är utlaggd i min andra tråd kar från 0 till 150 liter.Den vitbröstade ser pampig ut. Vem av kirurgerna är kungen? (tippar naso'n) hur går det med musslan? /SamuelSent from my iPhone using TapatalkNason är nog kung men det är väldigt lugnt i karet över huvud taget, det är ju det samma med dom tre olika paren med clowner jag har inget bråk där heller men jag anar vilka som basar.Det är något som stör musslorna i karet och helt plötsligt är dom bara uppätna det går på en natt jag vet inte vad det är.Ska göra ett nytt försök i det lilla karet i höst. Citera
Genne Postat 25 april 2012 Författare Postat 25 april 2012 Fantastiskt akvarium!Tack UlfVackert kar och fina bilder, Genne!Tack Madde hoppas i möts snart igen någon stanns vid ett kar Citera
Genne Postat 25 april 2012 Författare Postat 25 april 2012 Inget fött och inget dött allt i karet är bara blött (förutom några glasroser hit och dit)Har nu varit sjuk i fem veckor, då är det underbart att kunna sitta hemma och njuta av sitt kar som bara tickar på.Ett salt byte och lite tillsatser någon gång i bland är allt som behövs.MVH/Glenn Citera
ballsam Postat 25 april 2012 Postat 25 april 2012 Malaria eller dengufeber? Dryga fem veckor antar jag. Har du sett om din filfisk tar några glasrosor?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 25 april 2012 Författare Postat 25 april 2012 Någon konstig huvudverk och domningar i ansiktet, kommer antagligen från nacken.I början såg jag den ta glasroser, men nu tror jag den har blivit för bekväm och bortskämd. Citera
Genne Postat 25 april 2012 Författare Postat 25 april 2012 Matdags i karet, bilden är inte perfekt men det finns en hel del fisk att upptäcka om man tittar noga.Skulle vara kul att veta hur många ni hittar då jag inte orkar räkna-dans Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.