a.nilson Postat 1 augusti 2011 Författare Postat 1 augusti 2011 Riktigt coolt! De är så himla fina! Bra bilder också.Inte bra bilder, bara bättre. :)Den bytte färg från grå/brun med lite vitt till hel svart igår ( sista bilden) Citera
PBM: Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Riktigt häfftigt hoppas den kommer att trivas, vet du hur stor den kan bli?. Citera
a.nilson Postat 1 augusti 2011 Författare Postat 1 augusti 2011 Riktigt häfftigt hoppas den kommer att trivas, vet du hur stor den kan bli?.Inte en blekaste. Just nu är huvudet som en pingisboll+armarna så den är runt 20cm. Skulle gissa på att den kan bli uppåt det tredubbla. Citera
Bengan Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Hoppas den visar sig när jag kommer med kameran ikväll. Citera
Bengan Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Den ville tyvärr inte visa sig för kameran denna gång. Citera
a.nilson Postat 1 augusti 2011 Författare Postat 1 augusti 2011 Men jag lyckades precis filma den!!!! Ska försöka lägga upp den imorgon eller inatt. Citera
Laggeman Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Ska bli intressant o se den på film också. Har du sett ifall din golvmatta har funkat som tänkt? Citera
a.nilson Postat 2 augusti 2011 Författare Postat 2 augusti 2011 Ska bli intressant o se den på film också. Har du sett ifall din golvmatta har funkat som tänkt?det har funkat änså länge.det är grumligt på filmen pga att vi precis möblerat om. Citera
alexochingencarina Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Kul att du äntligen fått tag på din bläckis. Riktigt maffig! Lycka till.. Citera
a.nilson Postat 2 augusti 2011 Författare Postat 2 augusti 2011 Helt klart det häftigaste enligt mig att ha i akvarium. Jag har inte sett den äta ännu, tänkte prova ikväll med räkor o ev nån liten fisk eller fiskbit. Citera
a.nilson Postat 3 augusti 2011 Författare Postat 3 augusti 2011 Lyckades få tag i en liten clown som irriterat en LPS o två musslor för en stund sen i det stora karet. Nu återstår det att se om han blir mat eller klarar sig lika bra som de andra 2 fiskarna. Resultatet lär vi se imorgon. Citera
PBM: Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Du är grym du Nilson, mata bläckfisken med en Clown.....eller har den klarat sig ? Citera
a.nilson Postat 6 augusti 2011 Författare Postat 6 augusti 2011 Han är fortfarande med oss. Han lär känna sig lite övervakad/förföljd vid detta laget. Klarar han sig så har han fått sig en riktig funderare över vad han gjort. Citera
a.nilson Postat 8 augusti 2011 Författare Postat 8 augusti 2011 just nu byter den färg hela tiden från vit till svart o allt där mellan. Citera
Lasse Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Anders. Ta en genomskinlig burk med skruvlock. Gör ett par små hål i locket. stoppa i någon mussla och några räkor och vatten från akvariet. Sätt på locket lätt (men skruva). Stoppa ner burken. Jag tippar på att bläckfisken har öppnat burken inom 30 minuter!MVH Lasse Citera
_Manne_ Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Ser coolt ut, frisimmar den något i burken eller den klänger runt bara ?Mvh Manne ---- Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 8 augusti 2011 Författare Postat 8 augusti 2011 jag har bara med lock av metal. tror du det är ok eller ska jag försöka ordna med plastlock? ska köpa musselkött till honom imorgon. Citera
a.nilson Postat 8 augusti 2011 Författare Postat 8 augusti 2011 kommer ett klipp till om ca 30min där ha simmar o klättrar en massa. Citera
_Manne_ Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Du har ingen burk från grotech tex ? Du vet pulverburk à balling eller dylikt alt pelletsburk från fiskmaten..Mvh Manne ---- Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.