Gå till innehåll

Blackizzz comeback?


blackizzz

Rekommenderade inlägg

God Jul på er!

Måndag eller tisdag så hämtar jag karet och sumpen hos majornas glas i Göteborg :) En liten roadtrip :)

Väntar fortfarande på pumpen, skulle tydligen inte komma in på lager förrän efter nyår, så jag bytte till pro varianten :) Denna borde skickas på måndag

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 698
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Trevligt men kort besök hos Bengt på Marinakvariet, upphämtning av kar och sump hos majornas glas och sen bar det av hemåt igen :) nu är både karen hemma säkert, men saknar några få saker innan jag kan sätta igång allt, en del kommer med posten snart (förhoppningsvis) och en del får jag försöka få tag på nu efter nyår (ett besök till triton borde lösa det hehe)

Inte tagit några riktiga bilder, men en teaserbild på sumpen kan jag bjuda på :)

708533ef082bc1ea345503c5c464040a.jpg

Gott Nytt! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

:partypartyHeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt otroooooooooooooooooooooooooooooooooooooligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:partyparty

[ATTACH=CONFIG]123223[/ATTACH]

Nu tror jag äntligen på det här:balonger

Hahaha -Tummen upp

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tog två lite snabba bilder efter att de blivit ställda på plats, men kommer nog plocka bort både en och två gånger då baksida skall målas, underlägg skall dit och PVC dras :)

ecc92605935dc977710bf289dddce9f1.jpg776eb4056baa39933d32b6323ecc6498.jpg

Även i skåpet skall det så klart bli lite ordning och reda, men det får bli när jag fått resten av tekniken :)

Någon som har tips på var man kan få tag på figursågad akryl (plast?) att använda för att täcka överrinningsboxen och få kam? Funderade på någon skylttillverkare eller så?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

du har ingen som skär med vattenstråle i närheten. Vi har en här nere som har en sån maskin. Blir suverän finnish o passform. Har gjort mycke delar till våra gamla bilar. Skär i stål, plast och alla material. Obic ab heter firman om du vill kolla på nätet

Tack för tipset! :) Skall jag helt klart kolla upp! Det borde finnas någon i stockholm som kan vattenskära plast :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

HGB ska tydligen också vara riktigt tyst, och vara mer "set and forget" än herbie.

Jag har visserligen inte provat HGB men jag tror det är ett misstag att välja det framför en Herbie overflow...

Citat från reefcentral "I have used the Durso, Hofer Gurgle Buster, and now Herbie. None are silent like the Herbie."

http://166.78.194.232/forums/showpost.php?p=19217164&postcount=4

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har visserligen inte provat HGB men jag tror det är ett misstag att välja det framför en Herbie overflow...

Citat från reefcentral "I have used the Durso, Hofer Gurgle Buster, and now Herbie. None are silent like the Herbie."

http://166.78.194.232/forums/showpost.php?p=19217164&postcount=4

Då får jag väl helt enkelt testa båda ;) inte direkt så att det är svårt att byta om det skulle låta något :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...