BroderIsak Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 Vad är det för röda fiskar du har i burken?????? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 14 november 2007 Författare Dela Postat 14 november 2007 Hej StefanDet var i alla fall någon som hade ögonen på skaft!!!Jag är bra fodervärd, kolla med Norberg.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 ha ha ha .. Jag vet, bara skojade lite. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 14 november 2007 Författare Dela Postat 14 november 2007 Jag kan lägga upp en närbild för att fresta lite.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 Dom är så otroligt vackra!!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 den firren var inte fel! riktigt vacker.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 Hi Hi snart kommer dom hem! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 Hehe... fin fisk var det i alla fall Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 Flasher Wrasse? Frågan är bara vilken...Fint som sammet Tomas! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 15 november 2007 Dela Postat 15 november 2007 Det är ett par av Cirrhilabrus roseafascia, och de ingår i gruppen Fairy Wrasses Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 9 december 2007 Dela Postat 9 december 2007 Tackar för en trevlig pratstund och inspiration, Du lyckas alltid att få till ett skönt ljus och den kombinationen du kör med nu var ju kalas, jag glömde att kolla i vilken ordning du har satt rören. Kan du ge mig den ordningen så vore jag tacksam.MvhJörgen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 11 december 2007 Författare Dela Postat 11 december 2007 Hej Det är blått rosa vitt blått blått vitt rosa blått.Kör hårt!//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 12 december 2007 Dela Postat 12 december 2007 Hej Det är blått rosa vitt blått blått vitt rosa blått.Kör hårt!//Tomas.Hej Tomas! Är de vita och blå ATI? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 12 december 2007 Författare Dela Postat 12 december 2007 Hej MagnusJapp det ät ATI samt KZ fiji purple.När de nya KZ-rören kommer så blir det nog ett byte till dem. Jag såg dem i Tyskland och var mycket imponerad av dem. De är ett komborör som gör att man inte har behovet av att ha separata blårör, dock bör man ha nåt purple in emellan.//Tomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 4 januari 2008 Dela Postat 4 januari 2008 Jag får ta och tacka för allt samt den goda lunchen. Det var verkligen kul att få möjligheten att få och komma titta på ett HELT OTROLIGT vackert kar. Helt klart är att man har en bit kvar innan man är där själv. Norberg var helt nojjig på vägen hem med sina små djur. Åter Igen TACK! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 4 januari 2008 Dela Postat 4 januari 2008 När de nya KZ-rören kommer så blir det nog ett byte till dem. Jag såg dem i Tyskland och var mycket imponerad av dem. De är ett komborör som gör att man inte har behovet av att ha separata blårör, dock bör man ha nåt purple in emellan.Jag har hört det samma men att de först skulle komma i Maj-08. Men kul att det är fler som lovordar dom redan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 4 januari 2008 Författare Dela Postat 4 januari 2008 Hej StefanTack för de varma orden, du är alltid välkommen. Norberg stackarn, han är väl full av abstinens...!Christian, jag kommer att prova dem så får jag se vad jag tycker när man väl har dem hemma. Det jag har sett av dem är mycket imponerande.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 22 juni 2008 Författare Dela Postat 22 juni 2008 Hej Jag var framme med kameran idag och tröstade mig med lite bilder när regnet öser ner utanför. Det blev inga UV-bilder, vi får se vad jag hinner under semestern. Annars är det som vanligt, det stora som har hänt är jag numera kör med ozon pga alla nässelgifter och att det har tillkommit lite anemoner.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 22 juni 2008 Dela Postat 22 juni 2008 Jösses, vilka färger! Ett otroligt vackert kar!Vill du berätta lite mer om vattenvärden och preparat? Gärna vilken belysning och Kelvintal också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 22 juni 2008 Dela Postat 22 juni 2008 Jösses... Ett sånt kar ska jag ha när jag blir stor. Ok att du sa det var ganska färggrannt när vi talades vid härom dagen, men detta är ju helt sjukt. Vilket lyft sedan sist. Inte för att det var fel på det innan.Håll gärna i en såndär grön trumpet till mig, kommer förbi inom snar framtid, måste ju bara se detta live. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 22 juni 2008 Författare Dela Postat 22 juni 2008 Tack CalleAlla värden inom spec utom nitrat som ligger runt 2. Sen kan man alltid ha åsikter om vad nitraten ska ligga på men jag orkar inte jobba ned den mot noll och jag är nöjd med färger och tillväxt så det får vara.Rören är KZ new gen, fiji och ATI blå. Totalt 8 st.Tillsatser är organic och amino samt vattenbyten.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 juni 2008 Dela Postat 22 juni 2008 Helt otroligt kar !! Supersnyggt!mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 22 juni 2008 Dela Postat 22 juni 2008 Har du fått R. floridan att dela sig eller köpte du så många på en och samma sten? Ser den på flera ställen tycker jag.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ahab Postat 22 juni 2008 Dela Postat 22 juni 2008 Otroligt fint!Vilken art av anemon är detta? Har aldrig sett sådana färger! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 22 juni 2008 Författare Dela Postat 22 juni 2008 Tack Marco o Manne!Jorå, floridan delar sig sakta men säkert.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.