Postat 28 mars 20187 år Författare 1 minut sedan, greger sa: Ultra-Leif (Life) från Fauna Marin är ju annars Bentonitlera i "koncentrerad" torr form, om man nu får "blåsa lite i eget horn" Ja och de flesta produkter till vår katts låda MVH Lasse
Postat 28 mars 20187 år Apropå kattlåda, så kör vi numera med pellets av majs eller växtfiber - funkar sanslöst bra!
Postat 5 april 20187 år 18 timmar sedan, Lasse sa: Ny video MVH Lassehe Helt fantastisk video Lasse på de små rackarna
Postat 21 april 20187 år Författare Dåligt med uppdateringar just nu. Mest beroende på att jag ligger på Kungälvs Lasarett efter en operation förra torsdagen. Det går tyvärr lite framåt och tillbaka med tillfrisknandet - det är lite oklart hur lång tid det här tar. Jag återkommer. MVH Lasse
Postat 21 april 20187 år 19 minuter sedan, Lasse sa: Dåligt med uppdateringar just nu. Mest beroende på att jag ligger på Kungälvs Lasarett efter en operation förra torsdagen. Det går tyvärr lite framåt och tillbaka med tillfrisknandet - det är lite oklart hur lång tid det här tar. Jag återkommer. MVH Lasse Vi får hoppas att någon annan tar hand om akvariet under din konvalescens. Krya på dig!
Postat 21 april 20187 år Krya på sig. Operationer är aldrig bra, men man hoppas det inte var något "allvarligt".
Postat 21 april 20187 år Ett stort fång allergifria rosor och en förhoppning om snabbt tillfrisknande!
Postat 21 april 20187 år Skickar krya på dig hälsningar i från Roslagen och håller tummarna för ett snabbt tillfrisknande
Postat 23 april 20187 år Författare Envis är bara förstadiet detta var 7 stora magoperationen sedan 1974.Totalt 9 operationer av klass. 3 av dem akuta tarmvred. MVH Lasse
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.