Heritage Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Det blev en välskapt flicka på 3555g / 51cm i morse.Kullen ökar..Grattis! Själv består min kull av 2 st amazonyngel på 17 resp 14 år. En liten reflektion bara.........små barn små problem..stämmer;) Citera
Trilobite Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Kul! Själv har jag bara kattungar på G. Citera
Hultis Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Grattis! även denna gången ligger jag några veckor bakom dig hehe Citera
Lasse Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Då var vi jämbördiga alltså - Gratulerar både från mig och frugan.MVH Lasse Citera
Ingvar Hellmalm Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Grattis Petter. Själv är jag nybliven farfar (en tös) Citera
papi Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Grattis, det var inte dåligt! Vi har bara en på 1,5 år och det räcker väl känns det som Citera
epkbal Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Grattis till er alla och tack för senast!Har haft fullt upp med att starta upp nya karet så jag har inte sett detta innan. Björn & Marie Citera
Clownen Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Grattis, det var inte dåligt! Vi har bara en på 1,5 år och det räcker väl känns det som Har precis kört bort min två år gamla son till dagis och det känns som att en är alldeles lagom för tillfället (i natt vaknade jag och höll på att få en hjärtattack av att en nallebjörn slog mig i huvudet kl 02.00)... Jag har dock hört att det inte ska bli dubbel börda med två st och när de blir lite större leker de med varandra och blir mindre beroende av mamma och pappa. Kanske . Citera
Thessan Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Har precis kört bort min två år gamla son till dagis och det känns som att en är alldeles lagom för tillfället (i natt vaknade jag och höll på att få en hjärtattack av att en nallebjörn slog mig i huvudet kl 02.00)... Jag har dock hört att det inte ska bli dubbel börda med två st och när de blir lite större leker de med varandra och blir mindre beroende av mamma och pappa. Kanske .aaaahh tror du på den själv eller Jag har en utav varje och fy fasiken vad dessa 2 kycklingar har slagits Nu har min underbara dotter flyttat hemifrån och jag ser fram emot att bli mormor i februari / Thessan Citera
Clownen Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Men då slår de i varje fall inte dig utan varandra istället . Citera
Thessan Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Men då slår de i varje fall inte dig utan varandra istället .där har du en poäng Citera
Lasse Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Det finns ett gyllene ordspråk som passar in när man har fler än ett barn: Det finns inget som är så obetydligt att man inte kan bråka om det!MVH Lassenär jag funderar ... det kanske gäller andra grupper också.... Citera
Dave Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Har du fraggat av dig? skoooj! grattis!!Dave Citera
petrol Postat 10 september 2007 Författare Postat 10 september 2007 Alla: Tack för lyckoönskningarna!! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.