BAminoff Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 Kommer om jag kan.Slutet av nov. braMVH BA Citera
jimmy Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 jag ska oxå försöka komma då.Jag röstar för att vi är hemma hoss Jens vore spännande att se detta kar live Citera
drakfisk Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 e där plats skulle ja gärna vilja komma o finns fler från skåne så hör av er som ni ser bor ja i höör kan ju mötas någon stans ju Citera
Ricke Postat 21 november 2007 Postat 21 november 2007 OK, nu börjar det närma sig slutet av november kom själv hem igår från USA så en träff typ nästa helg 30 November någonstans funkar för mej. 24 funkar oxå fast det kanske är tajt? Citera
Freddi Postat 21 november 2007 Postat 21 november 2007 Jag har missat de 2 träffarna de har haft här borta i skåne, så jag är också intresserad, om dag och tid passar.Mvh. Freddi Citera
jens karlskrona Postat 21 november 2007 Författare Postat 21 november 2007 OK, nu börjar det närma sig slutet av november kom själv hem igår från USA så en träff typ nästa helg 30 November någonstans funkar för mej. 24 funkar oxå fast det kanske är tajt?30:de är en fredag och är värre för min del, däremot lördag/söndag-1 eller 2 dec skulle kunna gå.Med fördel lördagen eftersom det är väl 1 advent på söndagen..Frågan är bara var? Citera
Ricke Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 30:de är en fredag och är värre för min del, däremot lördag/söndag-1 eller 2 dec skulle kunna gå.Med fördel lördagen eftersom det är väl 1 advent på söndagen..Frågan är bara var?Oj tänkte fel klart jag menar lördan Citera
Linnex Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 Jag lägger ner nästa helg (1-2/12).https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=19890Håller till i Vislanda ca 10 mil från Karlskrona. Citera
jens karlskrona Postat 22 november 2007 Författare Postat 22 november 2007 Mitt förslag är Hos Stig i växjö om det finns möjlighet för honom.Då kunde ju Peter iscensätta sin utförsäljning snabbt och smidigt oxå då han bor nära. Citera
Linnex Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 Har löst det så att Jimmy ordar hem åt mitt levande tills jag startar upp igen. Blir alltså inget att hämta hos mig. Citera
stigigemla Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 Jag har en förfärlig oordning hemma just nu och ett antal prov och tentor de närmaste veckorna.Jag kommer gärna på en träff men med dåligt samvete för allt jobb som ligger hemma. Citera
Ricke Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Någon som känner sig manad på att ha träffen? Jag kunde haft den, men mitt kar är inget att se på om man jämför med vissa andras. Ska ju helst ligga en butik i närheten Citera
jens karlskrona Postat 19 februari 2008 Författare Postat 19 februari 2008 Har fått förfrågningar om en saltträff hos mig, hade gärna sett att vi åkte till någon annan då vi varit här en gång.Men är det ingen som känner sig manad (det har inte hänt så mycket i denna tråden ) så skjuter jag från höften och föreslår söndagen den 9 mars här i undertecknads residens.Alla oavsett om ni inte tillhör den södra delen av landet är givetvis välkomna, även våra nya och ni som kanske inte riktigt har kommit igång men är nyfikna.Byta lite fraggar, teknik, böcker mm tycker vi är kul så föreslå ett upplägg så ror vi hem att.// J Citera
aerie Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 Jag är på, kan ta med lite fraggar på rosa hystrix. Citera
Ricke Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 Jag kan nog komma, jag kan ta med ett par blå/gula djävlar om någon vill byta eller köpa dem billigt. Citera
Ricke Postat 13 juli 2008 Postat 13 juli 2008 Då förra träffen verkar ha runnigt ut i sanden kan jag bumpa denna och fråga vem/var vi ska ha träffarna i framtiden då Jens verkar lagt ner sitt kar? Citera
Ricke Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Bumpar denna tråden igen då det börjar närma sig höst och folk vill kanske fylla sina kar efter sommaren, men är det ingen som vill ha träffen? annasr får jag väl försöka palla mig till en träff i skåne där de har träffar ofta hehe Citera
Ricke Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Jag ett nytt försök om det finns någon/några i trakten som är sugna på en träff. Vet att vi börjar bli ett gäng i kalmar/nybro med salt, sen finns ett gäng i karlskrona me Om ingen känner sig hågad så kan jag tänka mig ha träffen hos mig Citera
Connaissancen Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Om det passar och inte blir för långt bort, kommer jag gärna!Jag har iaf någon fragg som kan byta ägare, + en fisk... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.