Gå till innehåll

Fraggat på tanten..


Saxmark

Rekommenderade inlägg

Då får jag väl ställa mig till skaran av nyblivna pappor.. Fick lyckligt fraggat loss en klimp på 3005 gram och 50 cm från frugan igår.. Så vi har en blivande medlem på g.. :)

Edit : Det blir en Neo om allt går som det skall i förhandlingarna och han skall lätt ha ett kar som e dubbelt så stort som pappas.. Men han får dela på sumpen.. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis!!

Bjuds det på tårta på jobbet när du e tillbaks då eller ;)

Well.. Har ju 1 vecka på din avdelning när jag kommer tillbaka.. Får väl bli nått djupfryst.. ;)..

Tackar alla.. Och alla som planerar att skaffa en ny kotte.. Tänk på hur otroligt mycket blöjjor det går åt på en sån liten.. Har nog bytt 5 blöjjor sen vi kom hem.. Och jag e inte den som springer upp frivilligt och säger åt min hustru att vila sig.. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis!

off topic: sparar man verkligen så mycket på tygblöjor? räknade själv lite på det där när dottern kom till världen och så mycket plus landade inte jag på.

sen tyckter jag det är bättre att få slänga iväg bajset direkt än att tvätta bort det.. ;)

edit: såg nu hade du hade 2 kottar.. då blir det ju lite mer ja :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Edit : Det blir en Neo om allt går som det skall i förhandlingarna och han skall lätt ha ett kar som e dubbelt så stort som pappas.. Men han får dela på sumpen.. :)

Grattis till er båda!

Årets bästa ämnesrubrik :) !

Fick mitt första för ett drygt år sedan nu och livet har verkligen förändrats. Ja lite till det bättre också ;).

Säker på att han inte ska heta Nemo istället för Neo (kanske blir ännu svårare att förhandla) ?

/Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Säker på att han inte ska heta Nemo istället för Neo (kanske blir ännu svårare att förhandla) ?

He He.. Höll på att säga att nemo skulle bli för filminspirerat.. Men jag håller mig från det dårå.. Tankarna ligger med åt att neo betyder den förste och att det är ett anagram för one.. Det är vårat första gemensamma barn så namnet kan passa bra.. Kort och konsist.. Inga åäö.. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...