kafkaz Postat 2 september 2005 Dela Postat 2 september 2005 Om det är någon i "föreningen" som ej har fått mail. Maila direkt till migkafkaz@spray.se om ni vill komma på söndag 15-17 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Du Gabbi, jag fick aldrig något mail? Kanske dags att se över din maillista:(Thomas jag skickade ett mail till dig men det är nog i senaste laget. Tråkigt att jag nog missar träffen... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Du Gabbi, jag fick aldrig något mail? Kanske dags att se över din maillista:(Thomas jag skickade ett mail till dig men det är nog i senaste laget. Tråkigt att jag nog missar träffen...Jag fick precis adressen... (Tack Janne) Är det någon som kan plocka upp mig i Brommaplanrondellen för samåkning så vore det toppen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 4 september 2005 Författare Dela Postat 4 september 2005 Johan och broder Isak ligger inte ännu på maillistan eftersom mailkanonen som saltv. föreningen använt har upphört att existera. Ni båda läser ju dock forumet så ni har nog inte missat någon viktig information.Jag hoppas kunna hitta en ny.Till Jonas Malm har ett mail skickats iväg. Om det inte kommit fram kan det bero på att du gett mig en gammal adress eller att du har ett filter som spärrar massutskick. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Är verkligen östergöksvägen rätt adress. Den gatan finns nämligen inte. Däremot finns östergökssvängen. Så jag antar att det är det som gäller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Ja ha, när man väl kollat upp resväg osv så får man veta att hela gröna linjen står helt stilla pga signalfel:( Vi syns någon annan gång, ha det så trevligt på träffen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 JA e stort tack till Tomas som bjöd in oss stockholmare för att titta på hans stora 1000l(?) burk idag som var full med fin fisk,och dom såg inte ut som dom var hungriga iallafall. Skall bli kul att följa ditt nya projekt sen.. åter igen tack .mvh Stefan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 missade... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Kan bara hålla med! Mycket trevligt och en spännande STOR burk! Jag hade dessutom trippelnöje i och med att jag innan vi kom till Tomas så fick se både Jakobs och Patriks fina burkar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Tack Tomas för fika, bullar och en titt på din fina balja.Snart har jag också en stor balja och ska jobba på den, så att den blir lika fin som din.......Samtidigt sörjer jag med BroderIsak och hans missöden med korallerna.....surt sa räven !Bit ihop Stefan och kom igen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Tack Tomas för fika och gästfriheten!Förresten, vem fixar nästa träff? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 5 september 2005 Dela Postat 5 september 2005 Tack uffe ! Det var snällt av tänkt av dig... Än har jag inte gett upp, Men aldrig mer iallafall det kan jag lova Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Beppe Postat 7 september 2005 Dela Postat 7 september 2005 Tack för titten thomas!Kul att se att intresset är så starkt att man vågar (får?) fortsätta efter en sån katastrof du råckade ut för.Ditt nästa bygge verkar mycket intressant att följa. Håll oss uppdaterade. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Familjen är på kanariöarna, så då finns det tid till en spontanträff nästa söndag. Jag bor i Insjön(Saltsjö-Boo), PM:a om du är intresserad så får du adressen./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Jag kommer!!! Jag hittar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Familjen är på kanariöarna, så då finns det tid till en spontanträff nästa söndag. Jag bor i Insjön(Saltsjö-Boo), PM:a om du är intresserad så får du adressen./JanneKommer gärna förbi också.. har skickat pm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Me too ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 21 november 2005 Dela Postat 21 november 2005 jag med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 21 november 2005 Dela Postat 21 november 2005 Count me in! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Okay då blir det BroderIsak, JMAONE, uffe2, joney, Niclas och Jaken som träffas hemma hos mig. Ingen mer som vågar komma?/Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 27 november 2005 Dela Postat 27 november 2005 Du slipper inte mig Janne så jag kommer oxå./Mvh Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 27 november 2005 Dela Postat 27 november 2005 Ingen mer som vågar komma?/JanneNja jag hinner nog ej upp på 3timmar nu Kör en Skoda FAVIA ha det så trevligt idag kl 1500. Det kanske bjuds på glögg som en kall dag som idag-3 i Alingsås och SOL Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 27 november 2005 Dela Postat 27 november 2005 Mycket kul att se utvecklingen i Jannes burk nu när han kör med Zeovit. Att dessutom få se en Bubbelking "in action" är även det en fröjd.Tack för en trevlig träff Janne. //Jakob Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 27 november 2005 Dela Postat 27 november 2005 Ja, riktigt trevlig var det Janne! Tack för demonstrationen av Schuranen, BubbelKungen och för expresson Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 27 november 2005 Dela Postat 27 november 2005 Tack själva för att ni kom, man kan väl säga att det stora genombrottet kom efter 15 veckor med ZeoVit och det var för en vecka sedan. Jag har fortfarande en bit kvar, men nu ser man att korallerna ljusnar rejält. Det framgick att vissa trodde att Bubbelkungen har vit skummarkropp, men till era som inte var med kan jag säga att den är genomskinlig, men den är så full med luftbubblor att man kan tro det. Ja 3 timmar för en Skoda låter lite väl häftigt, jag tillhör ju generationen som fortfarande tror att Skoda välter i kurvorna./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.