Alex_y Postat 22 december 2009 Postat 22 december 2009 En sak är då säker. Inte blir det en matta med ditlimmade kapsyler som det snackas om nu.Hoppas på en osmolator av tomten! Citera
petnym Postat 23 december 2009 Postat 23 december 2009 Akvariet vill ha / är i behov av många julklappar, (en ny uppsättning MH-lampor, en snabbare osmos, en kraftigare returpump, en Tunze streampump för ökat cirkulation, fler koraller och tätare vattenbyten)... men akvariet kan inte få allt nu i jul eftersom tomten har ont om pengar. Vi får se vad 2010 har att erbjuda... Citera
amatören Postat 23 december 2009 Postat 23 december 2009 För mig blir det förhoppningsvis att man får bygga in akvariumställningen. Citera
NiXoN Postat 23 december 2009 Postat 23 december 2009 Det blev ett komplett kalkreaktorkitt för min del, sen visst det finns mer på önskelistan;)//NiXoN Citera
Lassh Postat 23 december 2009 Postat 23 december 2009 För min del kommer det att bli lite nya koraller och sten. Det kan även bli att man slår på stort och ger sig själv en skummare i julklapp Citera
Sillen Postat 23 december 2009 Postat 23 december 2009 Här har inte tomten varit ännu, är ju inte julafton än. Jag skulle vilja ha lite djur till min sand men får nog i bästa fall ett presentkort till handlaren! *ler*God jul på er! Citera
Veijo S Postat 23 december 2009 Postat 23 december 2009 ja önske listan är lång men man får hoppas på det bästa för det är ju trotts allt jul så god jul på er alla. Citera
PeterGG Postat 23 december 2009 Postat 23 december 2009 ytterst fascinerad av vuxna som ursäktar sina dyra hobbyer med att det är jul. jag är lite negativ till jul och shopping, men, jag ska inte sprida mer av den pesten här. God jul på er alla. Hoppas ni får en värdefull tid med vänner och familj. Härnäst på inköp står; Xanturum anthias (indianer)sandlevande krypnågon kul korallkemikalieroj. blir dyrt det där. Citera
Sillen Postat 23 december 2009 Postat 23 december 2009 Xanturum är grymt vacker och Anthiasarna är inte dumma de heller! Smakar det så kostar det! Citera
petnym Postat 23 december 2009 Postat 23 december 2009 ytterst fascinerad av vuxna som ursäktar sina dyra hobbyer med att det är jul.Vad ursäktar du själv din dyra hobby med? Citera
Adamantis Postat 24 december 2009 Postat 24 december 2009 Eftersom jag fyller år tidigt i januari brukar jag vältra mig i gåvor till mig själv så här års. Blir en Vortech MP10, sump till RSM:et och en Bubble Magus NAC6A. Ja just det, och en tvåveckors dyksemester i rödahavet.. Citera
Leif Holmqvist Postat 24 december 2009 Postat 24 december 2009 själv tvingade jag tomten att ge mig en komplett akvariedator. ( till frugans förtvivlan ). :-) Citera
stigigemla Postat 25 december 2009 Författare Postat 25 december 2009 Ho Ho Ho! Jag köpte mig en akvariekamera. Olympus 560 999:- på mediamarkt.Enda felet är att det är 2 dar innan jag kommer hem och kan prova den. Citera
PeterGG Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Vad ursäktar du själv din dyra hobby med? Något ska jag lägga pengarna på, de gör sig inte bra på banken i min mening. Har nog inga ursäkter. Jag bara bränner pengar. Citera
Ted-m Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Jag fick min julklapp lite före jul 8X39W ljusramp. Citera
Moose Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 jag själv fick migen ny doppvärmareen ny osmosCorals of the World av JEN Veron alla 3 banden. Citera
stigigemla Postat 21 november 2011 Författare Postat 21 november 2011 Gammal tråd men nya klappar kommer. Är det någon saltis som inte vill ha denna?Missa inte filmen! http://www.advancedaquarist.com/blog/incredible-rc-flying-clownfish-and-sharks Citera
Piggelin Postat 22 november 2011 Postat 22 november 2011 Gammal tråd men nya klappar kommer. Är det någon saltis som inte vill ha denna?Missa inte filmen! http://www.advancedaquarist.com/blog/incredible-rc-flying-clownfish-and-sharksFinns i affär nära dig......http://teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product.html&artnr=510320 Citera
Laggeman Postat 22 november 2011 Postat 22 november 2011 Tack! Nu vet jag äntligen vad jag ska önska mig i julklapp! Citera
Laggeman Postat 28 november 2012 Postat 28 november 2012 Med en knapp månad kvar till jul så väcker vi liv i denna tråden igen. Vad önskar ni er till jul i år? Själv hoppas jag bara att jag blir nöjd med min nya skummare och returpump som är på väg hem. Men några nya fiskar hade inte suttit fel. Citera
blackizzz Postat 28 november 2012 Postat 28 november 2012 Med en knapp månad kvar till jul så väcker vi liv i denna tråden igen. Vad önskar ni er till jul i år? Själv hoppas jag bara att jag blir nöjd med min nya skummare och returpump som är på väg hem. Men några nya fiskar hade inte suttit fel.Optimala vore väl en lottovinst med xxantal tusen men seriöst är väl cash så man kan beställa allting själv blir oftare rätt då! Citera
Clownen Postat 28 november 2012 Postat 28 november 2012 Någon som vet om och var dessa finns i handeln ?:http://www.robosnail.com/ Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.