zippo Postat 20 november 2009 Postat 20 november 2009 suck nästan alla BM är ju slut på triton ;-( jag som la en order i går kväll,ja ja då får det bli HK Citera
adddo Postat 20 november 2009 Författare Postat 20 november 2009 suck nästan alla BM är ju slut på triton ;-( jag som la en order i går kväll,ja ja då får det bli HKRing o fråga när de får in dem, vet att de har beställt nya för ett tag sen. Citera
zippo Postat 20 november 2009 Postat 20 november 2009 Ring o fråga när de får in dem, vet att de har beställt nya för ett tag sen."då jag inte fått leveransbesked från Bubblemagus, ännu så stryker jag denna från din order:Är detta OK?/Leffe" dom verkar inte veta när dom får nya tyvärr ! Citera
greger Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Alla vet väl att kineser har en annan tideräkning än oss - så det är därför jag vill ha skummarna framför mig innan jag lovar leverans......Leffe/Tritonakvarium Citera
_Manne_ Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Alla vet väl att kineser har en annan tideräkning än oss - så det är därför jag vill ha skummarna framför mig innan jag lovar leverans......Leffe/TritonakvariumMycket sunt tänkande.. mvh manne Citera
Mr Harlequin Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 Här är lite bilder från min nya BM 250S som jag beställde för några veckor sen! Kanske inte den bästa kvaliten på bilder. Citera
Moose Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 ser najs ut!få upp karet nu! så jag kan komma o titta! Citera
Mr Harlequin Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 Japp den finns på Toys*R*US, till höger om hyllan med Bubble King:) Citera
chelmon Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 tjena björn.robban här ,är det lätt att komma åt de innbyggda pumparna. Citera
adddo Postat 22 november 2009 Författare Postat 22 november 2009 Japp den finns på Toys*R*US, till höger om hyllan med Bubble King:)Det är hyllan under korallenzucht skummarna va? Citera
acuario Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 tjena björn.robban här ,är det lätt att komma åt de innbyggda pumparna. Jag kan svara bottenplattan skuvar man av och så lyfter man bort skummaren, kanon, lätt att rengöra, lätt att komma åt pumparna. Tummen upp! Citera
chelmon Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 vad får man betala för en sån rejäl skummare Citera
_Manne_ Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 vad får man betala för en sån rejäl skummarehttp://www.tritonakvarium.se/product.asp?product=1235om man väljer att köra via svensk butik.mvh manne Citera
-=Mr_B=- Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 Mellan tumme och pekfinger, strax under 3K + avgifter.Eller så köper man den från Triton, och får ett fast pris så man slipper gissa.(Och garantin skött av någon i Sverige, istället för i Asien, vilket kanske kan vara tacksamt om det behövs någon gång.)B! Citera
adddo Postat 22 november 2009 Författare Postat 22 november 2009 €367.26 från HK med frakt, sen är ju risken hyffsat stor att tullen tar pengar också. Då är man nog uppe i de 4695 som den kostar i Sverige och sen dessutom som Björn säger här ovan. Då har du en Svensk butik som ansvarar för garanti o service. Så i slutändan är det nog värt att ta det inom landet.4695 är ju ett GRYMT bra pris för en skummare med den kapaciteten. Citera
Mr Harlequin Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 För skummaren, kalkreaktor+ett extra reactor rör och frakt fick jag betala 5000. Men som sagt det fastna i tullen... där tull avg+moms blev ca 1450... så slut notan blev 6450kr... men ändå ett bra pris tycker jag, på en sån rejäl skummare och en kalkreaktor! Men jag blev inte chockad, man får räkna med att det kan fastna hos tullen! Citera
Curtus Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Då var min BM 160 hemma oxå! Ska bli kul att testa den! Nån som vet hur man gör med kina-kontakten till pumpen? Klipper man bara av sladden å sätter dit en svensk kontakt eller kör man med en adapter?Mvh Patric Citera
Ferngren Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Då var min BM 160 hemma oxå! Ska bli kul att testa den! Nån som vet hur man gör med kina-kontakten till pumpen? Klipper man bara av sladden å sätter dit en svensk kontakt eller kör man med en adapter?Mvh PatricJag klippte av och bytte bara kontakten. Funkar för min BMQQ... Citera
Curtus Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Jag klippte av och bytte bara kontakten. Funkar för min BMQQ...Ok tack så mycket. Citera
Hellman Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Jag fick med en adapter till min när jag köpte den. Köpte den iofs hos Triton... Citera
Jonas Am Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Egentligen är det fantastiskt att man kan ta 5000:- för en bit plast. Citera
mano Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Egentligen är det fantastiskt att man kan ta 5000:- för en bit plast.För det första är det inte en bit plast utan flera bitar plast. För det andra så kostar det väldigt mycket pengar att tillverka en bit plast men kostar nästan ingenting att tillverka ytterligare en likadan bit, iaf vad det gäller gjuten plast. Men poängen är att det är rätt små serier som de flesta av våra grejer tillverkas i. Citera
Jonas Am Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Ja jag vet att det är så, men du förstår nog min tanke. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.