Gå till innehåll

Bubble-Magus skummare


adddo

Rekommenderade inlägg

  • Svar 212
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

€367.26 från HK med frakt, sen är ju risken hyffsat stor att tullen tar pengar också. Då är man nog uppe i de 4695 som den kostar i Sverige och sen dessutom som Björn säger här ovan. Då har du en Svensk butik som ansvarar för garanti o service. Så i slutändan är det nog värt att ta det inom landet.

4695 är ju ett GRYMT bra pris för en skummare med den kapaciteten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För skummaren, kalkreaktor+ett extra reactor rör och frakt fick jag betala 5000. Men som sagt det fastna i tullen... där tull avg+moms blev ca 1450... så slut notan blev 6450kr... men ändå ett bra pris tycker jag, på en sån rejäl skummare och en kalkreaktor! Men jag blev inte chockad, man får räkna med att det kan fastna hos tullen!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
Då var min BM 160 hemma oxå! Ska bli kul att testa den!

Nån som vet hur man gör med kina-kontakten till pumpen? Klipper man bara av sladden å sätter dit en svensk kontakt eller kör man med en adapter?

Mvh Patric

Jag klippte av och bytte bara kontakten. Funkar för min BMQQ...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen är det fantastiskt att man kan ta 5000:- för en bit plast.

För det första är det inte en bit plast utan flera bitar plast. För det andra så kostar det väldigt mycket pengar att tillverka en bit plast men kostar nästan ingenting att tillverka ytterligare en likadan bit, iaf vad det gäller gjuten plast. Men poängen är att det är rätt små serier som de flesta av våra grejer tillverkas i.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...