bjomat Postat 26 augusti 2013 Dela Postat 26 augusti 2013 Jösses....! Va den pigg å kry igår??Med vänlig hälsning, Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 augusti 2013 Författare Dela Postat 26 augusti 2013 Tråkigt!Men inget ont som inte har något gott med sig, nu finns det ju plats till den där svarta fisken. Om den bara hade funnits i butiken så.. Ett tjockt o litet ex hade varit så gött!Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 augusti 2013 Författare Dela Postat 26 augusti 2013 Vilken hemsk syn när man kommer hemNågot trist då allt gått väldigt bra på sistone.. Men ska inte hänga läpp för det.. Får se möjligheter istället..Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 augusti 2013 Författare Dela Postat 26 augusti 2013 Jösses....! Va den pigg å kry igår??Med vänlig hälsning, BjörnDen var kry imorse , kollade in karet innan jobbet då jag har två nya invånare som verkar vara av den skyggare sorten ännu alt jetlag på dom.. Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 26 augusti 2013 Dela Postat 26 augusti 2013 En mycket tråkig syn.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 augusti 2013 Författare Dela Postat 26 augusti 2013 En mycket tråkig syn..Visst var det.. Dock inget att göra åt.. Bara så drygt när allt verkade gå min väg för en gångs skull..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mr_Ewing Postat 26 augusti 2013 Dela Postat 26 augusti 2013 Tråkigt! Men den har gapat över lite väl mkt ser det ut som. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 augusti 2013 Författare Dela Postat 26 augusti 2013 Tråkigt! Men den har gapat över lite väl mkt ser det ut som.Skulle gissa att den kom förnärma i jakten mat.. Så jägaren blev den jagade.. Helt enkelt.. Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 augusti 2013 Författare Dela Postat 26 augusti 2013 Har inte sett gyltorna alls idag. Lite trist men antar att dom behöver hitta in sig i karet.. Så det är tålamod som gäller antar jag med dessa vackra fiskar..Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 26 augusti 2013 Dela Postat 26 augusti 2013 Kollat i boxen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 augusti 2013 Författare Dela Postat 26 augusti 2013 Kollat i boxen?Nu har jag det.. Nix , inget där..Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 26 augusti 2013 Dela Postat 26 augusti 2013 Jäkligt tråkigt på kirurgen! En av mina maximinis har slukat en eldräka, glupska rackare helt klart, se bara hur de reagerar om man ger dom en bit räka! Hoppas gyltorna hittar fram snart, så fina fiskar ska synas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 26 augusti 2013 Dela Postat 26 augusti 2013 Trist Manne, bara att bryta ihop och komma igen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 26 augusti 2013 Dela Postat 26 augusti 2013 Töm din inbox ManneMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Töm din inbox ManneMVH LasseFixat !Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Trist Manne, bara att bryta ihop och komma igen.Jobbar på det.. Dock i uppförsbacke helt plötsligt!Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Jäkligt tråkigt på kirurgen! En av mina maximinis har slukat en eldräka, glupska rackare helt klart, se bara hur de reagerar om man ger dom en bit räka! Hoppas gyltorna hittar fram snart, så fina fiskar ska synas Nästan så man behöver ett helt eget kar till dom Men regeringen säger emot Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Trist med firren Manne, men som nån annan sa, nu har du det förberett för en Achilles när det dyker upp en i handeln. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Trist med firren Manne, men som nån annan sa, nu har du det förberett för en Achilles när det dyker upp en i handeln.Ska försöka hålla platsen öppen så länge det går.. Dock faller man ju lätt för frestelsen när det gäller nya inköp.. Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Läste just detta om dina nya fiskar:When introduced to the new tank, or when harassed by aggressive tankmates, these fish can hide under the sand, even for weeks.Som vanligt krävs det alltså en del tålamod. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Läste just detta om dina nya fiskar:Som vanligt krävs det alltså en del tålamod. Har nästan gott om tålamod.. Kollade nu på morgonen, utan en tillstymmelse av att få syn på någon gylta tyvärr..Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jim_J Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Gyltorna var ju urläckra! Synd på kirurgen, men vi får hoppas att anemonerna är mätta och belåtna iaf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Jag hade en Meleagris för några år sedan, den kunde man ställa klockan efter, den "gick upp" samma tid varje dag och det var efter karet tänts, du ska nog inte ge upp för att du inte såg dem på morgonen, var kanske fortfarande natt för dem.... Men å andra sidan så är väl hela släktet väldigt transportkänsliga....Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Gyltorna var ju urläckra! Synd på kirurgen, men vi får hoppas att anemonerna är mätta och belåtna iaf Dom är ju skitsnygga nu åtminstone när dom är såhär pass små.. Dock vill man se ett livstecken då o då..Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Jag hade en Meleagris för några år sedan, den kunde man ställa klockan efter, den "gick upp" samma tid varje dag och det var efter karet tänts, du ska nog inte ge upp för att du inte såg dem på morgonen, var kanske fortfarande natt för dem.... Men å andra sidan så är väl hela släktet väldigt transportkänsliga....Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2Ger upp gör jag inte så lätt.. Då vore denna hobby ett minne blott.. Fast vite kul o se dom lite då o då åtminstone..Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.