Flygrc Postat 8 november 2014 Postat 8 november 2014 Idag har det hänt lite saker så tänkte att jag får lägga upp en bild [ATTACH=CONFIG]121076[/ATTACH]Alltså.. du har ju känsla för design, snyggt Jobbar du med sånt? Ett snyggt golv till det så är det fulländat. Citera
saltbjörkan Postat 9 november 2014 Författare Postat 9 november 2014 Oj tack! Nej det gör jag inte jag är ventilations tekniker = ) Citera
DaTrucka Postat 9 november 2014 Postat 9 november 2014 Riktigt läckert, ska bli intressant att se resultatet. Citera
saltbjörkan Postat 9 november 2014 Författare Postat 9 november 2014 Riktigt läckert, ska bli intressant att se resultatet.Har du läckagetestat karet än Marcus?man tackar kul ni gillar de =) har tyvärr inte gjort det jag saknar lite glas till sargen och en glasremmsa till botten ..kommer vara ganska nervöst att fylla det men det värsta som kan hända är att allt rinner ut i brunnen men det hoppas jag verkligen inte =) Citera
Laggeman Postat 12 november 2014 Postat 12 november 2014 Trevligt! Får väl plats en öl eller två på den hyllan. Citera
saltbjörkan Postat 13 november 2014 Författare Postat 13 november 2014 Trevligt! Får väl plats en öl eller två på den hyllan. Ja där ska nog drickas en eller två = ) Citera
saltbjörkan Postat 13 november 2014 Författare Postat 13 november 2014 Ett litet ljus i tunnlen Citera
krille 55 Postat 13 november 2014 Postat 13 november 2014 det där ser ju riktigt bra ut. Va har du klätt väggarna med? Citera
saltbjörkan Postat 13 november 2014 Författare Postat 13 november 2014 det där ser ju riktigt bra ut. Va har du klätt väggarna med?Tack ..Den svarta väggen är kläd med trä panel 120x21 och 45x21 Citera
Laggeman Postat 13 november 2014 Postat 13 november 2014 Med ett så snyggt rum får vi verkligen hoppas att karet håller! Citera
saltbjörkan Postat 13 november 2014 Författare Postat 13 november 2014 Du gör mej helt nervös = ) Citera
Laggeman Postat 13 november 2014 Postat 13 november 2014 Haha, aja, nu ska du inte bli så där. Vill du ha hjälp en dag eller lite snack och bollplank med frågor och funderingar så säger du bara till, så löser vi så jag kommer förbi en dag om du inte kommer till mig. Citera
saltbjörkan Postat 15 november 2014 Författare Postat 15 november 2014 Haha, aja, nu ska du inte bli så där. Vill du ha hjälp en dag eller lite snack och bollplank med frågor och funderingar så säger du bara till, så löser vi så jag kommer förbi en dag om du inte kommer till mig.[/quoteDe tycker jag Jimmy =) hade varit trevligt Citera
saltbjörkan Postat 16 november 2014 Författare Postat 16 november 2014 (ändrat) Dagens arbete = ) Ändrat 16 november 2014 av saltbjörkan Citera
wrang Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 Snyggt rum med innertak, svart panel!!/Christian Citera
adddo Postat 17 november 2014 Postat 17 november 2014 Jäkligt coolt, bra jobbat! Ser fram emot slutresultatet, kommer man kunna komma in där bakom akvariet liksom? i det utrymmet som blir i vinkeln? Citera
saltbjörkan Postat 17 november 2014 Författare Postat 17 november 2014 Snyggt rum med innertak, svart panel!!/ChristianJäkligt coolt, bra jobbat! Ser fram emot slutresultatet, kommer man kunna komma in där bakom akvariet liksom? i det utrymmet som blir i vinkeln?Tack tack = ) om man får säga det själv så är jag riktigt nöjd . Jag har sågat upp ett hål i väggen från tvättstugan så ja man kan ha sitt lilla krypin,, Citera
Slanten Postat 17 november 2014 Postat 17 november 2014 Riktigt snyggt jobbat! Ser fram emot när tekniken och levande börjar fyllas på. Citera
blackizzz Postat 17 november 2014 Postat 17 november 2014 Blir grymt bra det här! Kommer du ha bakgrund/färg på baksidan av karet? Sent from my IPhone Citera
LN21 Postat 17 november 2014 Postat 17 november 2014 Vilket kanonbygge,,,,det där kan ju bli hur bra som helst. Citera
saltbjörkan Postat 18 november 2014 Författare Postat 18 november 2014 Blir grymt bra det här! Kommer du ha bakgrund/färg på baksidan av karet? Sent from my IPhoneVilket kanonbygge,,,,det där kan ju bli hur bra som helst.Man tackar :-) jodå där ska bli någon bakgrund som man lätt ska kunna plocka av om det skulle behövas Citera
saltbjörkan Postat 22 november 2014 Författare Postat 22 november 2014 Idag la jag in mattan tyvärr vet jag inte om det blev bra eller dåligt kan inte bestämma mej =) tänkte höra vad ni tycker? och ju ärligare ni är desto bättre!det ska ju vara Bio-akvarierum men vet inte om det blivigt bättre med grå matta?En fråga till hur vrider jag bilderna rätt? =) Citera
blackizzz Postat 22 november 2014 Postat 22 november 2014 Idag la jag in mattan tyvärr vet jag inte om det blev bra eller dåligt kan inte bestämma mej =) tänkte höra vad ni tycker? och ju ärligare ni är desto bättre!det ska ju vara Bio-akvarierum men vet inte om det blivigt bättre med grå matta?[ATTACH=CONFIG]121858[/ATTACH]En fråga till hur vrider jag bilderna rätt? =)Starka färger är oftast lite distraherande. Jag tror att en grå, men inte allt för mörk matta skulle bli jättesnyggt! Med det sagt så tycker jag att rummet blev lite coolt med det färgade golvet Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.