Gå till innehåll

Mitt vinkelakvarium.


saltbjörkan

Rekommenderade inlägg

Riktigt läckert, ska bli intressant att se resultatet.
Har du läckagetestat karet än Marcus?

man tackar kul ni gillar de =)

har tyvärr inte gjort det jag saknar lite glas till sargen och en glasremmsa till botten ..

kommer vara ganska nervöst att fylla det men det värsta som kan hända är att allt rinner ut i brunnen men det hoppas jag verkligen inte =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt rum med innertak, svart panel!!

/Christian

Jäkligt coolt, bra jobbat! Ser fram emot slutresultatet, kommer man kunna komma in där bakom akvariet liksom? i det utrymmet som blir i vinkeln?

Tack tack = ) om man får säga det själv så är jag riktigt nöjd . Jag har sågat upp ett hål i väggen från tvättstugan så ja man kan ha sitt lilla krypin,,

post-3353-14468934799035_thumb.jpg

post-3353-14468934799209_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Idag la jag in mattan tyvärr vet jag inte om det blev bra eller dåligt kan inte bestämma mej =) tänkte höra vad ni tycker? och ju ärligare ni är desto bättre!

det ska ju vara Bio-akvarierum men vet inte om det blivigt bättre med grå matta?

post-3353-14468934858212_thumb.jpg

En fråga till hur vrider jag bilderna rätt? =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Idag la jag in mattan tyvärr vet jag inte om det blev bra eller dåligt kan inte bestämma mej =) tänkte höra vad ni tycker? och ju ärligare ni är desto bättre!

det ska ju vara Bio-akvarierum men vet inte om det blivigt bättre med grå matta?

[ATTACH=CONFIG]121858[/ATTACH]

En fråga till hur vrider jag bilderna rätt? =)

Starka färger är oftast lite distraherande. Jag tror att en grå, men inte allt för mörk matta skulle bli jättesnyggt! :) Med det sagt så tycker jag att rummet blev lite coolt med det färgade golvet :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...