Gå till innehåll

Skulle du vilja se en "gilla"-knapp i forumet?


Laggeman

"Gilla"-knapp i forumet, ja eller nej?  

65 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

  • 2 veckor senare...

Dom två sista alternativen tyder ju på en negativ inställning till en "tycka-knapp" och innefattar 33 röster, så resultatet pratar ju för sig själv.. eller? ;) (jag är f.ö. emot en sådan knapp - den kommer bara skapa missnöje och tjafs på forumet. Det är bara att kolla på andra forum som har denna funktion.)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Måste vara svårt för er andra att ja fick mest röster. Röstningen är avslutad å 1:à alternativet fick mest röster av de 3 alternativ som fanns.

:)

Sist jag kolla var inte 49.23% en majoritet. "Tveksam" om något skulle tolkas negativt, i alla fall av mig.

Jag tänker inte bråka om detta men det är lustigt hur statistiken vinklas.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom det är 2 negativa alternativ så är antalet till fördel för motståndarna.

Dock är frågan om man kan räkna en "tveksam"-röst som 100%:igt negativ?

Egentligen skulle man nog formulera alternativen endast som JA/NEJ, så blir det lite renare, eller möjligtvis mer rättivis variant av dagens alternativ med ytterligare en som heter "Vet inte, låter lite bra faktiskt".

Eller så glömmer vi alltihopa bara, det finns andra och viktigare saker att lägga krut på vad gäller forumet om ni frågar mig :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, Stigs inlägg behöver en gilla knapp. Det är det enda inlägget på hela forumet, någonsin, så det är lite slöseri, men just nu hade det varit värt ett knapptryck.

Helt uppenbart väcker gilla knappen starka känslor. Lika uppenbart, är att den väcker känslor hos så få, att det inte är värt att lägga tid på. Kanske inte helt opartiskt eftersom jag redan från början varit mot knappj*vlen, men i alla fall.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...