Gå till innehåll

Problem med köp och säljavdelningen


Dimorb

Rekommenderade inlägg

Har problem med köp och sälj avdelningen nu efter uppgraderingen.

Eller ska det vara så att köp och sälja poppar upp som en pop-up och allt är vitt utom texten som är blå.

När jag skriver och skickar in en annons hamnar allt på rad oavsett om jag har 1 eller 10 raders mellanrum.

Något som är allmänt fel eller något med mina inställningar?

mvh Andre.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte lägga köp och sälj som en kategori i själva forumet? Och där i underkategorier som säljes/köpes? Som typ alla andra forum kör med.

Då försvinner dom ju oxå från nya inlägg.

Man blir ju visserligen av med "rubriks bilden" men man kan ju lägga in fler bilder i själva inlägget, bara en tanke.

EDIT: Såg nu att wrang har skrivit det ovanför. Toppen!

Ändrat av Jonas Am
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte lägga köp och sälj som en kategori i själva forumet? Och där i underkategorier som säljes/köpes? Som typ alla andra forum kör med.

Då försvinner dom ju oxå från nya inlägg.

Man blir ju visserligen av med "rubriks bilden" men man kan ju lägga in fler bilder i själva inlägget, bara en tanke.

EDIT: Såg nu att wrang har skrivit det ovanför. Toppen!

ja det är klart att bara rulla igång men det gäller att alla drar sitt strå till stacken och skriver i alla nödvändig information, som namn, emaill etc etc då det inte blir några extra rader som idag med köp & SÄlj delen. Det som finns är ett Prefix för själva annonsen som säljes, köpes bytes....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man inte göra att de annonser som är sålda elelr har legat mer än 6 månader flyttas till ett annat ställe där de som vill kolla gamla annonser kikar. Tycker det är rätt irriterande o kolla annonser sen när man hittat nått så ser man att den lades in för typ 1 år sedan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ja den nya köp & Sälj är som ett forums del/inlägg så detta kommer synas i Tapatalk med bilder å text som vanligt.

Jag kan inte hitta annonserna i tapatalk.. var ligger dom under, eller är förändringen inte gjord?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Även i den nya versionen så kommer det vara så att man som säljare måste markera annonsen som såld, precis som förut. Om det inte sker så får man ju förutsätta att det som sattes ut finns kvar till salu, oavsett när den lades in i systemet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för infon. Hade varit schysst om man kunnat lägga in annonser med bild via tapatalk också, men den funktionen kanske man får ta med tapatalk?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Japp det kommer funka då det är en del i forumet och samma funktioner

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Förutom problemet med att bilden inte syntes i Tapatalk, var det ännu värre att priset inte kom med... Hoppas att detta kommer att synas i den nya versionen.

Vadå inte bild i tapatalk. Jag ser bilder i tapatalk.

Nej det kommer inte synas nått pris se ovan svar ang forumet. Nått får la man göra om man är intresserad utav sakerna...

jag testar att lägga in en bild å sedan se om det inte funkar som du skriver

post-736-14468922306482_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...