Johan Postat 15 augusti 2014 Dela Postat 15 augusti 2014 Jesus! vilket kar!!!!! grön av avund vad kör du med för belysning, Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 15 augusti 2014 Dela Postat 15 augusti 2014 Stylophoran va häftig, trodde på de tidigare bilderna att det var en sarco. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JonasW Postat 15 augusti 2014 Dela Postat 15 augusti 2014 Jesus! vilket kar!!!!! grön av avund vad kör du med för belysning,Stod på föregående sida "Jag kör 6*39 watt nu och hade i så fall tänk byta till 4*39 samt 2*75 led. Mina lysrör nu är fördelade på 3 ati blue+ 2 ati coral+ samt 1 giesemann pure actinic." Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 15 augusti 2014 Dela Postat 15 augusti 2014 Hade du Dispar när du vart här ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 15 augusti 2014 Författare Dela Postat 15 augusti 2014 Stylophoran va häftig, trodde på de tidigare bilderna att det var en sarco.Hehe, ja den har inte riktigt fått komma fram på tidigare placering. Långt bak och högt upp. Nu var den för stor för att få plats när acroporona växer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 15 augusti 2014 Författare Dela Postat 15 augusti 2014 Hade du Dispar när du vart här ?Nä Larry det hade jag inte, men efter att ha sett dina kunde jag ju inte låta bli. Därför jag var inne i din tråd och frågade lite om dem Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 15 augusti 2014 Författare Dela Postat 15 augusti 2014 En av dina acro Larry, tyvärr dog den lilla biten precis som vi var lite rädda för. Men övriga verkar trivas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 15 augusti 2014 Dela Postat 15 augusti 2014 Obra men det var ju det vi anade. Ja var lite knäpp som försökte:)Du har en upp så fort "modern" är lite större:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 19 september 2014 Författare Dela Postat 19 september 2014 Vilka underbara fiskar anthias är, kan följa dem i timmar under kvällen. Får väl se hur länge gruppen blir intakt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 20 september 2014 Dela Postat 20 september 2014 Riktigt trevlig bild på dem! Det är en supersnygg variant. Jag har tjatat på våra saltbutiker i sthlm att ta in åt mig då jag missade dem sist de var inne. Men det dröjer Hur många har du i ditt 250L?Känns det lagom eller borde det vara färre/fler? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 20 september 2014 Författare Dela Postat 20 september 2014 Ja det är samma problem här nere. Har möjligheten ungefär en gång per år och då ska man bestämma sig på en dag om man ska köpa eller inte. Jag har bara 4 stycken nu och det funkar men jag skulle nog gå på 6 stycken om jag hade fått chansen. Mina stimmar bra så fler än 6 hade nog blivit för mycket i ett så pass litet kar. Men är ju bra om man kan ha så många som möjligt för att sprida aggressionerna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 21 september 2014 Författare Dela Postat 21 september 2014 Bombar upp lite blandade bilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 21 september 2014 Dela Postat 21 september 2014 Fantastiskt snyggt akvarium. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 22 september 2014 Dela Postat 22 september 2014 Läckert Jonas mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stocken Postat 22 september 2014 Dela Postat 22 september 2014 Vackert akvarium och snygga bilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MagnusJ Postat 22 september 2014 Dela Postat 22 september 2014 Fantastiskt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 22 september 2014 Författare Dela Postat 22 september 2014 Tack för de vänliga orden =) Ska försöka lägga upp några bilder till ikväll som jag tagit. Har en ny stylophora som jag hoppas mycket på men som inte riktigt visat det jag vill än...=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mr_Ewing Postat 22 september 2014 Dela Postat 22 september 2014 Är ju vackert som en dröm! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 22 september 2014 Författare Dela Postat 22 september 2014 Här kommer några blandade bilder till. Först är det min nya rosa Stylophora, får se om den kan bli än mer intensiv i sin färg.2 Min Echinophyllia som köptes handbollsstor men som såldes snabbt, fick behålla en fragg som tack för en bra affär.3 Röda knappar som är oidentifierade4 Watermelonkoloni som jag ryckte bort igår5 Min groteska (för 250liter) grön acropora, ser ni gobyn =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 22 september 2014 Dela Postat 22 september 2014 Darn va snyggt och vilka snygga bilder! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 23 september 2014 Författare Dela Postat 23 september 2014 En ny liten gynnare =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 23 september 2014 Dela Postat 23 september 2014 Vilken färglad och snygg rackare mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 2 oktober 2014 Författare Dela Postat 2 oktober 2014 SPS får ta upp över delen av revet medan LPS får hålla till i skuggan. Lite nytt i form av Blastomussa wellsi som jag velat ha länge, men också lite acans. Mina euphyllia kommer jag behålla så länge jag orkar hålla efter dem Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 2 oktober 2014 Dela Postat 2 oktober 2014 Läckra bilder/koraller 3:an extra+ på den mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 2 oktober 2014 Dela Postat 2 oktober 2014 Härligt, ser ut som WhiteCorals det där!Inte sett gyltan innan, är det carpenteri? Fantastiskt vackra djur. Så fort jag skaffar ett täckt kar får det bli en grupp sådana Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.