Gå till innehåll

Mitt 4 meters revkar.


LN21

Rekommenderade inlägg

Härligt Larry , få ta mig i kragen och komma förbi en dag. Måste bara se hur det blev. Och tack för all telefon support du ger mig titt som tätt. På detta sätt har jag undvikit många tabbar med mitt kar.

Mvh Hans Sandén i Braås.

Det är lugnt Hans, du vet att du alltid är välkommen.

Och korallerna öppnar sig dom närmsta veckorna ?? Eller 'löftet' om bilderna ska besannas så vi andra kan se utvecklingen ?

Med vänlig hälsning, Manne

Lite bilder blev det men som sagt mer kommer:)

Har du gått ner i vikt Larry? Du ser plötsligt liten ut...

:)

Tyvärr ligger ja över ett tiondels ton:)

Men med karet i bakgrunden så,,,,,:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Denna tråd tycker jag skall strykas och LN21 bannas för all evighet då tråden orsaker hos oss andra kraftigt mindervärdeskomplex och allvarliga fall av djup avundsjuka...

Skämt å sido... Är det inte snart ett läge för en liten Växjö träff hemma hos ägaren till denna tråd.

Detta kar måste man få se live och få följa dess utveckling.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har du någon månad/dag som vi kan boka upp till detta ? Bara så man får en idé om när man bara måste vara fri för sin hobby!

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nja inte förrän mars månad tidigast blir det träff, alldeles för bruna koraller just nu:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Närodlat är verkligen topp.

Fiskarna från Stig blev Chromis, pilfisk, knorrclown samt filfisk.

Jo det är för mörkt i mitten :), där ska en tredje ramp sitta med tiden. Kommer att bygga om ramperna som satt i 500 litaren så att egentligen har ja alla komponenter men det får komma när ja orkar. Just nu är ja helt slut när det gäller akvariehobbyn, tror att jag lagt mer än 100 timmar för att få till allt och måste fåtill Ballingen innan något annat.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...